Ir al contenido


Foto
- - - - -

Subforo de futbol sala


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
20 respuestas en este tema

#1 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 septiembre 2006 - 12:22

Docs m'agradaria que hi figures un subforo de futbol sala a la web, ja que segurament molts de vosaltres jugueu a futbol sala a algun lloc. Despres com que jo tinc especial "carinyo" al sicoris doncs parlar de com li van les coses al conjunt lleidatà que milita a la divisió de plata.

Merci i espero que us sembli be l'idea, ja que hi ha subforums d'altres esports de lleida, ami magradaria que n'hi hagues un de futbol sala.

#2 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 septiembre 2006 - 12:27

Ho trobo be, ja que no se per quin motiu al Sicoris no se li dona el reso que tindria que tindre. Aquest any espero poder anar a la majoria de partits com ho feia abans, l'any pasat me va ser gairebe impossible per l'horari, pero aquest any el canvien a diumenges a les 12 del mitgdia. Han fet una bona plantilla i contra el barça van oferir una molt bona imatge. doncs aixo, aviam si el webmaster escolta el poble

#3 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 15 septiembre 2006 - 12:40

M'uneixo a aquesta proposta en nom del Futbol Sala Vinaixa.

#4 sicorista

sicorista

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 362 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 septiembre 2006 - 04:35

akesta prposta ja sa fet pero mai a tingut contesta

#5 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 septiembre 2006 - 12:10

Estic d'acord, hi ha del vollei, hokey, basquet, handbol...només falte futbol sala.

#6 cristian_15

cristian_15

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.022 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 septiembre 2006 - 12:26

Em sembla bona idea, solament falta el subforo de futbol sala i crec que el webmaster farà aquest favor.

#7 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 septiembre 2006 - 02:11

Jo també ho trobo bona idea. Una cosa per veure els partits del Sicoris s'ha de pagar algo o es gratis?

I per entrar al Pavelló del Sicoris has d'entrar dintre del recinte o hi ha alguna porta per fora al carrer que dongui al mateix pavelló?

#8 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 septiembre 2006 - 03:34

Se que fa dos anys valie cinc euros (algun cop havia venut entrades), ara no se si les han pujat o no, jo al ser ex jugador entro gratis i no se com estan els preus. Ja tu preguntare i et dire algo.

Pel que fa al entrar has d'entrar per la porta del pabelló, davan de la porta hi ha el canal de seros.

#9 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 septiembre 2006 - 06:40

Jo també ho trobo bona idea. Una cosa per veure els partits del Sicoris s'ha de pagar algo o es gratis?

I per entrar al Pavelló del Sicoris has d'entrar dintre del recinte o hi ha alguna porta per fora al carrer que dongui al mateix pavelló?


Jo soc soci del Sicoris i sempre entro per la porta de dins el recinte, pero dir que els cops q e entrat per la porta del canal no man fet pagar mai. Lo q no se es si a mi per ser soci del sicoris mequival tambe al futbol sala, pero en teoria tindrien q ser coses diferents, no hose. sols dic q val la pena anar a veure els partits, son molt espectaculars.

#10 sicorista

sicorista

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 362 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 septiembre 2006 - 03:50

diumenge primer partit de lliga

#11 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 septiembre 2006 - 03:57

diumenge primer partit de lliga


Segon, el primer van jugar a valencia i van empatar a 3.

Ilerlleida, si ets soci del sicoris tb conta pel futbol sala, o sigui que no pagaras mai res.

#12 sicorista

sicorista

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 362 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 septiembre 2006 - 08:35

primer a casa

#13 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 septiembre 2006 - 10:27

Dir que ara el sicoris els partits de casa els jugara els diumenges al mati. Crec que es a les 12, ja us u confirmaré quan ho sapiga segur.

#14 xavi_lleida

xavi_lleida

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 26 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 septiembre 2006 - 11:03

Jo tmb ho trobo be pero es podra parlar dequips de futbol sala escolars???

#15 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 septiembre 2006 - 02:48

Contra qui juga el Grup Confort aquesta setmana?? Lhorari es segur a les 12 del mitgdia dels diumenges, ho han canviat pq hi pugui anar mes gent, ja que a les 19:45 com ho feien abans hi havien massa coses a Lleida i el futbol sala quedava en un ultim planol.

#16 sicorista

sicorista

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 362 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 septiembre 2006 - 07:13

am el deportivo alabes

ma semble k es un recen ascendit a la categoria

#17 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 23 septiembre 2006 - 08:06

Jo tmb ho trobo be pero es podra parlar dequips de futbol sala escolars???

clar home! es com al de F1, que encara que es digui aixi es pot parlar de qualsevol esport de motor, i si ho veus convenient tambe pots parlar d'algun cotxas (o qualsevol altre vehicle) que acaba de sortir.

#18 sicorista

sicorista

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 362 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 septiembre 2006 - 02:50

sicoris 8-deportivo alabes 2

#19 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 septiembre 2006 - 03:25

Gran partit del Sicoris Grup Confort on el resultat es va quedar curt vist el partit. La primera part va estar força igualada i als 10 minuts de joc encara es reflectava el 0-0 al marcador. a falta de uns 8 minuts pel final de la primera part l'Alabes marcava el 0-1 de penal. pero al següent minut amb l'entrada del Pichichi Juanjo Palle el Sicoris va marcar el 1-1 de volea. poc despres vindria el 2-1 en una jugada una mica embolicada que va acabar desviada per un jugador del Sicoris desdel terra entrant rasa al canto del pal. 2-1 a la mitja part. La segona part no va tindre color, el Sicoris a partir del 3-1 obra de Juanjo desde el doble penal li hagues pogut ficar un cabas a un Alabes totalment entregat. diversos pals i ocasions fallades a boca de cano i amb el porter a terra. Si queden 15-2 no pasava re... gran debut del Sicoris a casa. S'ha de dir que l'Alabes venia de guanyar per el mateix resultat de 8-2 a l'Andorra en la primera jornada de lliga.

#20 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 26 septiembre 2006 - 07:51

Gran partit del Sicoris Grup Confort on el resultat es va quedar curt vist el partit. La primera part va estar força igualada i als 10 minuts de joc encara es reflectava el 0-0 al marcador. a falta de uns 8 minuts pel final de la primera part l'Alabes marcava el 0-1 de penal. pero al següent minut amb l'entrada del Pichichi Juanjo Palle el Sicoris va marcar el 1-1 de volea. poc despres vindria el 2-1 en una jugada una mica embolicada que va acabar desviada per un jugador del Sicoris desdel terra entrant rasa al canto del pal. 2-1 a la mitja part. La segona part no va tindre color, el Sicoris a partir del 3-1 obra de Juanjo desde el doble penal li hagues pogut ficar un cabas a un Alabes totalment entregat. diversos pals i ocasions fallades a boca de cano i amb el porter a terra. Si queden 15-2 no pasava re... gran debut del Sicoris a casa. S'ha de dir que l'Alabes venia de guanyar per el mateix resultat de 8-2 a l'Andorra en la primera jornada de lliga.

gran revancha...jeje.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos