Ir al contenido


Foto
- - - - -

El camp d'esports


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
10 respuestas en este tema

#1 pufas

pufas

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 160 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 agosto 2006 - 03:47

Curiositats sobre el camp d'esports

El dia 1 de gener de 1919 es va inaugurar de forma oficial el complex esportiu denominat "Camp d´Esports", segons alguns cronistes de l'època "el millor parc esportiu d'Espanya", en el qual es trobava el camp de futbol que utilitzava el Joventut F.C., equip que tres dies abans de la posada de llarg del recinte ja havia disputat el primer partit davant el Cervera.
El "Camp d´Esports" es va començar a construir en 1918 i va ser dissenyat per l'arquitecte lleidatà, establert a Barcelona, Adolf Florensa.

A més de futbol, en el complex s'han practicat els següents esports: atletisme, handbol, natació, tennis, bàsquet, voleibol, hoquei, patinatge, ciclisme, motociclisme, gimnàstica, boxa, lluita lliure, pilota, tir i futbol sala.
En 1920 va arribar l'homologació per al camp de futbol, si bé cal tenir en compte que les seves dimensions eren inferiors a les actuals atès que unes pistes d'atletisme l´envoltaven.

Després de la desaparació de Joventut FC va ser el FC de Lleida, l'equip que va passar a disputar els seus partits en el Camp d'Esports. Altres equips com el C.I. Lleida, O.S. Calaveres, C.D. Joventut, C.D. Lleidatà i Lleida Balompié també ho van fer en etapes posteriors. Després de la fusió dels dos últims conjunts en 1947, que va donar origen a l'actual O.I. Lleida, el recinte futbolístic va iniciar un període de reformes que va culminar en 1994 amb l'actual instal·lació.

#2 Joker

Joker

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 694 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióGotham

Escrito 29 agosto 2006 - 06:51

Que tot això ja ho sabem, www.ellleida.com, segur que le visitat més jo que tu.

#3 jor_cam

jor_cam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 315 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 agosto 2006 - 09:30

PUFAS: Deixa de donar informació que surt a la web oficial i dedicat a dir el "tan esperat fixatje del "crak"..." On esta PUFES????









VISCA EL LLEIDA!!!

#4 pufas

pufas

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 160 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 agosto 2006 - 10:20

mira paa los que les gusta meterse con la gente , lo dire por ultima vez
esa informacion del fichaje bomba la saque de un diario deportivo.. ya esta el asunto zanjado para mi ahora que?me vais a discriminar por hablar castellano? un dia lo hize y gente como la veu de torres me discriminaron aunque ami me da igual porque quieran o no españa es nuestro pais lleida esta en cataluña i cataluña en españa o em vais a decir que no?

Que os vaya muy bien a las buenas personas que nos e dedican a fastidiar a los demas a eseas personas les mando un saludo i gracias por lleer este comentario
Adios
Cordialmente
Pufas

#5 Joker

Joker

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 694 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióGotham

Escrito 30 agosto 2006 - 10:51

mira paa los que les gusta meterse con la gente , lo dire por ultima vez
esa informacion del fichaje bomba la saque de un diario deportivo.. ya esta el asunto zanjado para mi ahora que?me vais a discriminar por hablar castellano? un dia lo hize y gente como la veu de torres me discriminaron aunque ami me da igual porque quieran o no españa es nuestro pais lleida esta en cataluña i cataluña en españa o em vais a decir que no?

Que os vaya muy bien a las buenas personas que nos e dedican a fastidiar a los demas a eseas personas les mando un saludo i gracias por lleer este comentario
Adios
Cordialmente
Pufas

Ascolta noi!, para de "liarla" i fes-nos cas. Només cal mirar que es el que et diuen tots en els posts "riduculs" que has escrit. Que jo no tinc ganes de discutir i menys amb una persona que no conec.

#6 pufas

pufas

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 160 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 agosto 2006 - 11:11

Perdon a todos los que les haya molestado mis cometnarios ques olo eran para aportarvos informacion os pido disculpas a la gente que os las mereceis mi intencion no era llevarme mal con nadie y espero que esa sea la de los demas

#7 Avi_Siset

Avi_Siset

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 426 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 agosto 2006 - 11:22

Molt be, noi, rectificar es de savis.

Semblaves un elefante en una cacharreria....

Anims, i a portar-te be!

#8 pufas

pufas

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 160 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 agosto 2006 - 11:26

Moltes gràcies avi significa molt per mi de un savi com tu

#9 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 31 agosto 2006 - 10:51

Perdon a todos los que les haya molestado mis cometnarios ques olo eran para aportarvos informacion os pido disculpas a la gente que os las mereceis mi intencion no era llevarme mal con nadie y espero que esa sea la de los demas


Al fi, noi! Venga no te desanimis i aporta bona informacio "dona'm sorpreses" ;)

#10 qaixal

qaixal

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.320 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 agosto 2006 - 10:56

mira paa los que les gusta meterse con la gente , lo dire por ultima vez
esa informacion del fichaje bomba la saque de un diario deportivo.. ya esta el asunto zanjado para mi ahora que?me vais a discriminar por hablar castellano? un dia lo hize y gente como la veu de torres me discriminaron aunque ami me da igual porque quieran o no españa es nuestro pais lleida esta en cataluña i cataluña en españa o em vais a decir que no?

Que os vaya muy bien a las buenas personas que nos e dedican a fastidiar a los demas a eseas personas les mando un saludo i gracias por lleer este comentario
Adios
Cordialmente
Pufas


per que parles de polítiques, llengües i no se quines històries quant el que se t'ha dit es que no copios continguts d'una web que es germana a aquesta?

#11 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 31 agosto 2006 - 11:59

mira paa los que les gusta meterse con la gente , lo dire por ultima vez
esa informacion del fichaje bomba la saque de un diario deportivo.. ya esta el asunto zanjado para mi ahora que?me vais a discriminar por hablar castellano? un dia lo hize y gente como la veu de torres me discriminaron aunque ami me da igual porque quieran o no españa es nuestro pais lleida esta en cataluña i cataluña en españa o em vais a decir que no?

Que os vaya muy bien a las buenas personas que nos e dedican a fastidiar a los demas a eseas personas les mando un saludo i gracias por lleer este comentario
Adios
Cordialmente
Pufas


per que parles de polítiques, llengües i no se quines històries quant el que se t'ha dit es que no copios continguts d'una web que es germana a aquesta?


Deixa' l per ara... mire'm el proxims post i el jutgem o no jejeje per ara donali una altra oportunitat avere si ja sa donat compte que akest foro no es de ·post basura"




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos