Jump to content


Photo
- - - - -

I la U.E Lleida femení?


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#1 futfemlleida

futfemlleida

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 16 posts
  • 0 topics

Posted 20 July 2004 - 03:34 PM

Lany que ve tindrem al lleida a segona A, pero també sa dapoia al femení, que lany k ve tornara a jugar an la Primera lliga catalana, amb posibilitats per lluita a l'ascens a Nacional

#2 David

David

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 89 posts
  • 0 topics

Posted 20 July 2004 - 10:01 PM

tothom a animar a la seccio femenina del nostre estimat club k te uns mol bons entrenadors (rober i lluis) i mol bones jugadores ( miriam, abby, andrea, pili...) sort i a per nacional

#3 ofermarss

ofermarss

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 816 posts
  • 0 topics

Posted 23 November 2004 - 05:30 PM

es veritat, ningú en parleu d'aquest equip. Que sónmés importants els homes per vatres o ke???

#4 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 posts
  • 0 topics

Posted 23 November 2004 - 06:08 PM

Us recomano que visiteu www.aupaathletic.com, i cliqueu sobre la pestanya "futbol femení". Futbol en estat pur.




SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#5 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,005 posts
  • 0 topics

Posted 23 November 2004 - 06:41 PM

j tik nan kada dia a ver el fem del lleida i aket any stan jugan mol b

#6 Piparata

Piparata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,423 posts
  • 0 topics

Posted 23 November 2004 - 07:10 PM

Es veritat! Mai en parlem! Es mereixen un aplaudiment iuna ovavio perke podem obtar a la Nacional! Per part meva i suposo ke de tots ke els vagi molt be i SORTTT! FELICITATS FÈMINES!!!!! :D :D:D:D:D:D AMUNT LLEIDA :D:D:D:D:D:D

#7 futfemlleida

futfemlleida

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 16 posts
  • 0 topics

Posted 23 November 2004 - 07:28 PM

Gracies desde el Lleida femení,i aver si la gen s'anime i ens veniu a veure algun partit k segu k us agradarà. tb tenim un bon delegat e David jeje!!bueno anims al lleida i al femení tb. i si algu te kuriositat per visitar alguna pagina de futbol femení k probi aquestes que estan mol b.

www.futfem.com
www.futfemcat.tk

#8 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,033 posts
  • 0 topics

Posted 23 November 2004 - 07:45 PM

jo eh sigut entrenador de futbol femeni l'any pasat al Pardinyes... i te cagues dels follons q hi han... no te res a vere amb el de tios. i el gran problema crec jo es q no hi han entrenadores, i aixi es molt dificil poder controlar un vestuari. Si es parla del lleida femeni tb s'hauria de parlar del Pardinyes i del Cervera, sobretot el primer q es el q va mes ben classificat per l'ascens a nacional si no vaig errat, tot i q jo ara no hi mantinc gaires bones relacions amb akest club, pero es te q ser parcial amb els equips de lleida.

P.D. : Lo que si q es cert es q potser el lleida femeni es l'unic club q de la provincia de lleida q es pren enserio el futbol femeni, sense coneixer l'estat del Cervera

#9 David

David

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 89 posts
  • 0 topics

Posted 23 November 2004 - 07:56 PM

El lleida femeni actualment ocupe la segona posicio en el seu grup de territorial catalana, esta desplegan un mol bon joc i esta demostrant k te calitat com per ascendir a la lliga nacional, el ekivalent a la segona divisio A de homes, serie mol positiu k la gent sintereses per aket ekip jove i am ganes dagradar, anims capi.

#10 David

David

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 89 posts
  • 0 topics

Posted 23 November 2004 - 07:58 PM

actualment el ekip millor clasificat es el lleida ja k van segones a 4 punts del lider k es el vilafranca i k enkra tenen k jugar contra el lleida.

#11 ofermarss

ofermarss

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 816 posts
  • 0 topics

Posted 24 November 2004 - 10:20 AM

gràcies per la informació, veig que sou d'aquells lectors que no deixeu gaire petjada perquè al recuperar el tema heu contestat de seguida! doncs jo proposaria tenir més informació sobre com us va a través daquesta web o bé la oficial, penseu que els de fora lleida no sabíem gairebé ni de la vostra existència! Ànims!

per cert, he que també feu travesses de futbol femení sta bé, encara que mirava una plantilla i no està actualitzada a aquesta temporada!

#12 David

David

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 89 posts
  • 0 topics

Posted 24 November 2004 - 05:59 PM

aket diumenge el lleida femeni jugue a les 12 al camp annex, k es el k sta al canto del camp desports, espero k si no teniu res k fer os i apropeu i jutjeu vatres mateixos si se mereixen la vostra atencio( segur k si :wink: ), veureu un bon espectacle. enga dws

#13 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,005 posts
  • 0 topics

Posted 24 November 2004 - 09:22 PM

ei k el femeni del A.E.M. tambe esta anant mol b desde k l agafat el jose maria salmeron el ekip no a xdut cap partit i ja stan x l part de adalt ncara k a 4 punts del descens xo tambe faran feina. xq akets ultims partits stan jugan mol beee

#14 jo

jo

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 76 posts
  • 0 topics

Posted 25 November 2004 - 01:50 PM

os animo a todos de esta web a ir aver un partido del lleida femenino que os lo pasareis bien y si os gusta el futbol a sufrir como cualkier aficionado que anima al lleida masculino xq jo la sigo a todos los desplazamientos ja se a en casa o fuera y me lom paso muy bien viendo jugar a las chicas aunque a veces te cogan ataques xq ultimamente nos estan aciendo sufrir demasiado xo bueno de momento las cosas van muy bien y espero que continuo asi felicitar a todos los componentes de la plantilla del lleida jugadoras y cuerpo tecnico (robert lluis david).

x otra parte como decia ilergeta me parece que se tiene que apoyar a todos los ekipos de lleida pues si xq cuanto mas Aser uno de los ekipos descendidos el aem empezo flojito y pokos ekipos davant nada x ellas x mira ahora ja van pa lantate desde Salme se a exo con las riendas del ekipo y sobre el cervera digo que es un ekipo que se lo esta currando muxo ja que ellas se lo pagan todo y es muy dificil costerar eso adelante todo los ekipos femeninos de lleida y acer frete a todos los de barna y tgn que se creen superiores pues no a ki estan los de lleida que van a por todas

DOMINGO A LAS 12 HORAS EN EL ANEX DEL CAMP DE ESPORT

UE.LLEIDA - CASTELLAR DEL VALLES

ANIMAROS Y VENIR ANIMAR AL FEMENINO DEL LLEIDA COMO LO HACEIS CON EL MASCULINO


UN SALUDO

#15 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,033 posts
  • 0 topics

Posted 25 November 2004 - 07:48 PM

Jo crec q no esteu seguint el bon cami. Be que es el foro del lleida, pero kuan es parla de categories de futbol base on tambe hi participen altres equips de la ciutat o trobo una mica de falta de respecte, ja q es pot dixar amb menyspreu els altres ekips. Es com si jo ara començesa a fotre propaganda de la Bordeta q anem 3er a primera regional sen l'ekip mes jove de la categoria. juguem diumenge a les 12 del mati tb. aqui cadascu diu la seva...

#16 futfemlleida

futfemlleida

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 16 posts
  • 0 topics

Posted 25 November 2004 - 07:59 PM

La pagina aquella de les quinieles i tot ja l'estan actualitzant, la vritat kesta molb. Dons aver sies veritat i la gen sanime a veure els partits del femeni. Tb es veritat k ia mes equips per aki lleida de futbol femení i k sels a dapoiar a tots. No te res k veure am el masculi, veritat, pero tampok tenen res k veure les kondicions en k juguem les noies am les k juguen els nois. Gracies a totom k ens seguiex, sobretot el Joel i el Marcelet, jeje!!!no creieu que anant 2 a la klasificacio ens aurien de deixar jugar a ciutat jardi, on juguen tots els equips a partir d'infantil?o esk kada semana aurem de posar una pankarteta al kam desports;)

#17 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,033 posts
  • 0 topics

Posted 25 November 2004 - 10:46 PM

futfem, tu has vist l'estat del camp de ciutat jardi?? pq si el veguesis set treurien les ganes de dir lo q acabes de dir de q vols jugar a ciutat jardi. M'agerma i juga i la veritat q akest camp kada any hem fa mes pena, i sempre estan 2 mesos per arreglarlo, i els equips de la base es tenen q desplaçar per pobles per jugar com a locals. Lo que s'hauria de fer es cuidar una mica el camp de l'Annex q alli no es pot ni aixecar la pilota. Es lamentable que un club de prestigi dins de Catalñunya com el lleida, tingui el futbol base tan descuidat. Els vestuaris, horribles! de quan jo jugava recordo que havien 3 dutxes de aigua bullin i una de gelada... lo q s'havia de fer per a dutxarse un!! No crec q li costi gaire al lleida trobar algu q sen cuidi ni q sigui una mika dun camp de terra, q tampoc es el maracana.. pq esq ni el reguen! ara que.. veien les cares q hi han com a responsables del ftubol base... poca esperança es pot tindre..

#18 David

David

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 89 posts
  • 0 topics

Posted 25 November 2004 - 11:11 PM

ascolta ilerlleia tu li tens mania al lleida no? (no parlo del ekip de segona divisio) k ta fet el lleida per a k no diguis res a favor de ells, aket foro es de la UE Lleida i per tant es llogic anunciar els partits de la UELleida, per anunciar els de la bordeta ya esta la web de la bordeta, trobo incorrectes els teus comentaris o sento, i el camp de ciutat jardi segur k sta millor k lanexe

#19 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,958 posts
  • 0 topics

Posted 26 November 2004 - 01:27 PM

doncs lo k podria estar be es un apartatal foro pel futbol femeni, no???
aixi ja podriem parlar mes

#20 futfemlleida

futfemlleida

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 16 posts
  • 0 topics

Posted 26 November 2004 - 03:03 PM

Pues tb estarie b. tb ia una pagina del lleida femení, el k pase k de momen esta enkallada i no ia el foro ni noticies noves, pero si voleu entra per mira una mika:

www.dr-windows.com/uelleidafemeni




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users