Ir al contenido


Foto
- - - - -

El projecte em preocupa


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
13 respuestas en este tema

#1 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 agosto 2006 - 09:13

Estic molt preocupat.


mireu s'esta generant molta euforia sobre la Unió Esportiva Lleida, però encara no em començat el campionat de segona B, i per molt que es guanyés al Tenerife amb nou jugadors i el trofeo ciutat de Lleida davant un equip de categoria superior, no per això ja sortim molt favorits per arribar a acabar entre els 4 primers i disputar les eliminatories de play-offs.

Ho dic perquè fa uns anys endarrera no me'n recordo quan exactament em sembla que era quan el Lleida va fitxar el actual jugador de la cultural leonesa ( Suárez que venia de descendir amb l'oviedo i després va anar al Cádiz), el Lleida va jugar el trofeo ciutat de Lleida contra ni més ni menys que l'equip en aquell moment de Nuno Gomes i de Rui Costa entre altres, la Fiorentina.

De tanta expectació generada ( vam guanyar 2-1), molta gent i jo n'era un, vam pensar que aquell equip donaria molt i va donar perqué vam acabar els últims de la categoria i vam descendir!!!

Per això que sí durant la temporada responem als objectius podrem arribar a dir que encara que no es pugi, l'equip ho haurà intentat, jo ja estaré content d'intentar acabar entre els 7 primers, perqué el grup III és molt dur!

Molta sort al nou projecte de Felipe Miñambres

#2 Castigador

Castigador

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 934 mensajes
  • 3 topics

Escrito 18 agosto 2006 - 09:21

sincerament, enguany nose pq no tinc aqesta preocupacio, lany pasat teniem molt bon equip (a la vista esta els jugadors qe han marxat...) pero per mala gestio, sobretot técnica, i a lhora de fitxatges (juanma cruz, carrillo, etc...) van fer qe el lleida baixes de categoria.

Enguany pero, mencanta la politica de fitxatges, per fi tenim un entrenador de porters... hem reforsat molt be totes les posicions del camp (potser ens faltaria un golejador tipo bilic... qe aqesta ha de ser la feina de nacho franco...)

i sobretot la directiva al capdavant en XAVIER MASSANA, minspira moltisima confiansa..

i per acabar...l'aficio, enguany serem el jugador nº 12, ja ho veureu. la gent sanimara molt al veure lequip guanyar...estic segur!!!

AQET ANY SI! :D:D:D

VISCA EL LLEIDA

#3 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.005 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 agosto 2006 - 09:24

sincerament, enguany nose <font color=red>perque</font> no tinc aqesta preocupacio, lany pasat teniem molt bon equip (a la vista esta els jugadors qe han marxat...) pero per mala gestio, sobretot técnica, i a lhora de fitxatges (juanma cruz, carrillo, etc...) van fer qe el lleida baixes de categoria.

Enguany pero, mencanta la politica de fitxatges, per fi tenim un entrenador de porters... hem reforsat molt be totes les posicions del camp (potser ens faltaria un golejador tipo bilic... qe aqesta ha de ser la feina de nacho franco...)

i sobretot la directiva al capdavant en XAVIER MASSANA, minspira moltisima confiansa..

i per acabar...l'aficio, enguany serem el jugador nº 12, ja ho veureu. la gent sanimara molt al veure lequip guanyar...estic segur!!!

AQET ANY SI! :D:D:D

VISCA EL LLEIDA


si lo de massana i ramon planes esta molt be pero ells no estan alli per fica el cap i fer el gol si les jugadors no surten malament

#4 Avi_Siset

Avi_Siset

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 426 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 agosto 2006 - 09:46

Estic molt preocupat.


mireu s'esta generant molta euforia sobre la Unió Esportiva Lleida, però encara no em començat el campionat de segona B, i per molt que es guanyés al Tenerife amb nou jugadors i el trofeo ciutat de Lleida davant un equip de categoria superior, no per això ja sortim molt favorits per arribar a acabar entre els 4 primers i disputar les eliminatories de play-offs.

Ho dic perquè fa uns anys endarrera no me'n recordo quan exactament em sembla que era quan el Lleida va fitxar el actual jugador de la cultural leonesa ( Suárez que venia de descendir amb l'oviedo i després va anar al Cádiz), el Lleida va jugar el trofeo ciutat de Lleida contra ni més ni menys que l'equip en aquell moment de Nuno Gomes i de Rui Costa entre altres, la Fiorentina.

De tanta expectació generada ( vam guanyar 2-1), molta gent i jo n'era un, vam pensar que aquell equip donaria molt i va donar perqué vam acabar els últims de la categoria i vam descendir!!!

Per això que sí durant la temporada responem als objectius podrem arribar a dir que encara que no es pugi, l'equip ho haurà intentat, jo ja estaré content d'intentar acabar entre els 7 primers, perqué el grup III és molt dur!

Molta sort al nou projecte de Felipe Miñambres


El mateix va passar l'última temporada que vàrem estar a Primera Divisió.

#5 carpin

carpin

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 589 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 agosto 2006 - 10:09

Este año la cosa tiene otra pinta que otros años. No se ha fichado a nadie para solo un año y el que asi ha sido con opcion de otro. Se ve un proyecto que como tal puede salir bien o mal, hay un guion una linea a segir, cosa que estos años atras no habia nada parches y aguantar mientras se pueda.
El número 12 somos los aficionados , la directiva y el presidente, no marcamos goles , pero podemos ayudar a marcarlos con nuestros canticos, gritos de animo dando soporte a los jugadores, pagando las nominas puntualmente, etc
Este año hay ilusión que nadie se desanime sin ningun motivo, animo.

#6 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 18 agosto 2006 - 10:39

jo si keden entre els 7 primers no estare content, l'objectiu es quedar entre els 4 primers, si no s'entra a play off com a minim haura sigut un fracas estrepitos.

EDITAT xD PD: tenim el millor equip de la categoria i ahir senyors vaig flipar amb el lanzarote i el LAZARO entre altres (Urrea GENIAL) hi ha equip-as!

#7 Pau

Pau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 345 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 18 agosto 2006 - 11:16

lozano?? :o :o

#8 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 agosto 2006 - 11:20

jo si keden entre els 7 primers no estare content, l'objectiu es quedar entre els 4 primers, si no s'entra a play off com a minim haura sigut un fracas estrepitos.

PD: tenim el millor equip de la categoria i ahir senyors vaig flipar amb el lanzarote i el lozano entre altres (Urrea GENIAL) hi ha equip-as!


Lozano?¿?¿? xDDDD tio no fumis coses rares k després passe això. Ho sk has copiat a l'speaker?¿ Suposo k vols dir Lázaro

#9 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 19 agosto 2006 - 09:08

Amic Cucurutxu, l'any del que parles crec que ningu es va fer ilusions de res ja que teniem, amb diferencia un dels pitjors equips de la categoria.
Tot i guanyar a la Fiorentina al amistos partit de presentació (ja em diras tu si aixó vol dir alguna cosa), jugadors com Ramon, Morenina, David Diez, etc etc van fer que l'equip, per demerits propis, baixes a segona B.

Anguany es moooooolt diferent d'aquell any ja que s'ha fitxat amb coneixement (almenys aixó sembla), es un equip que aglutina jugadors joves amb jugadors experimentats, tenen ganes de agradar, de fer-ho be i entre la afició existeix aquesta eufória, aquest sentiment que, en la seva justa mesura, pot resultar beneficiós per l'equip.

L'any del que parles no hi havia euforia, hi havia resignació al veure l'equip que teniem i qui el dirigie, res més.

#10 Gorka

Gorka

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 618 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 agosto 2006 - 09:12

Amic Cucurutxu, l'any del que parles crec que ningu es va fer ilusions de res ja que teniem, amb diferencia un dels pitjors equips de la categoria.
Tot i guanyar a la Fiorentina al amistos partit de presentació (ja em diras tu si aixó vol dir alguna cosa), jugadors com Ramon, Morenina, David Diez, etc etc van fer que l'equip, per demerits propis, baixes a segona B.

Anguany es moooooolt diferent d'aquell any ja que s'ha fitxat amb coneixement (almenys aixó sembla), es un equip que aglutina jugadors joves amb jugadors experimentats, tenen ganes de agradar, de fer-ho be i entre la afició existeix aquesta eufória, aquest sentiment que, en la seva justa mesura, pot resultar beneficiós per l'equip.

L'any del que parles no hi havia euforia, hi havia resignació al veure l'equip que teniem i qui el dirigie, res més.


Això que dius no es veritat, l'any aquell es va fer un equip per mirar cap dalt. Vam fitxar en Suarez del Oviedo de 1a divisio i estrelles de 2a i 2b, que el que va passar es que es van estrellar. Va ser una aposta que com l'any passat va sortir malament. Aquest any l'equip està molt ben fet, molt compensat. Però ja hu veurem que passa, si no quedem dels 4 primers per mi un fracàs.

#11 Joker

Joker

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 694 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióGotham

Escrito 19 agosto 2006 - 10:19

Estic molt preocupat.


mireu s'esta generant molta euforia sobre la Unió Esportiva Lleida, però encara no em començat el campionat de segona B, i per molt que es guanyés al Tenerife amb nou jugadors i el trofeo ciutat de Lleida davant un equip de categoria superior, no per això ja sortim molt favorits per arribar a acabar entre els 4 primers i disputar les eliminatories de play-offs.

Ho dic perquè fa uns anys endarrera no me'n recordo quan exactament em sembla que era quan el Lleida va fitxar el actual jugador de la cultural leonesa ( Suárez que venia de descendir amb l'oviedo i després va anar al Cádiz), el Lleida va jugar el trofeo ciutat de Lleida contra ni més ni menys que l'equip en aquell moment de Nuno Gomes i de Rui Costa entre altres, la Fiorentina.

De tanta expectació generada ( vam guanyar 2-1), molta gent i jo n'era un, vam pensar que aquell equip donaria molt i va donar perqué vam acabar els últims de la categoria i vam descendir!!!

Per això que sí durant la temporada responem als objectius podrem arribar a dir que encara que no es pugi, l'equip ho haurà intentat, jo ja estaré content d'intentar acabar entre els 7 primers, perqué el grup III és molt dur!

Molta sort al nou projecte de Felipe Miñambres

I perque et preucupa aquest projecte?
Que em de fer, una pretemporada dolenta per que el projecte no ens preucupi?

#12 puturrudefua

puturrudefua

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 23 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 agosto 2006 - 11:29

cucurutxu, en vez de preocupado, parece que estes enfadado. Tranquilo y da deja que vayan ocurriendo acontecimientos. :wink:


Visca el lleida :wink:

#13 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 20 agosto 2006 - 12:10

Amic Cucurutxu, l'any del que parles crec que ningu es va fer ilusions de res ja que teniem, amb diferencia un dels pitjors equips de la categoria.
Tot i guanyar a la Fiorentina al amistos partit de presentació (ja em diras tu si aixó vol dir alguna cosa), jugadors com Ramon, Morenina, David Diez, etc etc van fer que l'equip, per demerits propis, baixes a segona B.

Anguany es moooooolt diferent d'aquell any ja que s'ha fitxat amb coneixement (almenys aixó sembla), es un equip que aglutina jugadors joves amb jugadors experimentats, tenen ganes de agradar, de fer-ho be i entre la afició existeix aquesta eufória, aquest sentiment que, en la seva justa mesura, pot resultar beneficiós per l'equip.

L'any del que parles no hi havia euforia, hi havia resignació al veure l'equip que teniem i qui el dirigie, res més.


Això que dius no es veritat, l'any aquell es va fer un equip per mirar cap dalt. Vam fitxar en Suarez del Oviedo de 1a divisio i estrelles de 2a i 2b, que el que va passar es que es van estrellar. Va ser una aposta que com l'any passat va sortir malament. Aquest any l'equip està molt ben fet, molt compensat. Però ja hu veurem que passa, si no quedem dels 4 primers per mi un fracàs.


Crec recordar que el tal Suarez venie del Toledo tot i que en els seus bons temps si que havia jugat amb el Oviedo.
Estrelles dius? David Diez estrella? Chupi, Lusarreta, Mea Vitali, Rana Bilbao, Rubiales, RAMON (així, amb mayuscules) estos consideres tu estrelles? vale vale

#14 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 20 agosto 2006 - 12:11

Amic Cucurutxu, l'any del que parles crec que ningu es va fer ilusions de res ja que teniem, amb diferencia un dels pitjors equips de la categoria.
Tot i guanyar a la Fiorentina al amistos partit de presentació (ja em diras tu si aixó vol dir alguna cosa), jugadors com Ramon, Morenina, David Diez, etc etc van fer que l'equip, per demerits propis, baixes a segona B.

Anguany es moooooolt diferent d'aquell any ja que s'ha fitxat amb coneixement (almenys aixó sembla), es un equip que aglutina jugadors joves amb jugadors experimentats, tenen ganes de agradar, de fer-ho be i entre la afició existeix aquesta eufória, aquest sentiment que, en la seva justa mesura, pot resultar beneficiós per l'equip.

L'any del que parles no hi havia euforia, hi havia resignació al veure l'equip que teniem i qui el dirigie, res més.


Això que dius no es veritat, l'any aquell es va fer un equip per mirar cap dalt. Vam fitxar en Suarez del Oviedo de 1a divisio i estrelles de 2a i 2b, que el que va passar es que es van estrellar. Va ser una aposta que com l'any passat va sortir malament. Aquest any l'equip està molt ben fet, molt compensat. Però ja hu veurem que passa, si no quedem dels 4 primers per mi un fracàs.


Crec recordar que el tal Suarez venie del Toledo tot i que en els seus bons temps si que havia jugat amb el Oviedo.
Estrelles dius? David Diez estrella? Chupi, Lusarreta, Mea Vitali, Rana Bilbao, Rubiales, RAMON (així, amb mayuscules) estos consideres tu estrelles? vale vale




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos