Ir al contenido


Foto
- - - - -

xavi pelegri agaiment


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
36 respuestas en este tema

#1 malote

malote

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 7 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 agosto 2006 - 10:11

hola soc xavi pelegri exjugador del lleida , solament voldria agrair a algunes persones de aket forum ke me han apoolat , la veritat k no son gaires pero be es igual , he rebut vastantes critikes en aket xat i solament voldria recordar a las persones k me han criticat ke estan en el seu dret pero ke sapiguen ke els jugadors del any pasat eram concients del poc anims k endoneu i de les rajades ke feu. tambe voldria recordar k jo he sentit els colors del lleida mes de lo ke la gent es pensa primer pel club i despres per la terra, tambe magradaria dir que jo vaig ser el unis que jugador que va jugar tots els minuts del playof de ascens a segona . a la hora de pendre la desicio de marxar o quedarme vui ke sapigueu que gent com vosaltre es la que ma fet sentir que era prescindible i que el club i vosaltres no hem necesitaveu per a retornar a segona , aixi que he pres la desicio de marxar. per ultim voldria que saguesiu que cuant vingui al camp de espoerts ho fare amb alegria de bons recorts i que si arribes a marcar no ho celebraria. molts recorts i sort i gracies per tot . xavi pelegri

#2 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 16 agosto 2006 - 10:17

No has de ficar-te al nivell dels afeccionats, tots el jugadors reben critiques...
Particularment et dessitjo el millor en lo personal i professional.
No deixis de visitar-nos. :wink:

Sort , i fins aviat!!

#3 adria1986

adria1986

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 582 mensajes
  • 1 topics

Escrito 16 agosto 2006 - 10:29

Gracies, però que sapiguis que no tota la afició del Lleida es amb aquest forum, que no pots comparar 4 persones que t'han criticat (fins i tot el Ronaldinho quan falle penals discuteixen si es el millor jugador del món i rep critiques, imaginat...) amb els centenars de socis que ens agradava el teu joc. Tot i així, espero que et baixi molt bé al Oriola! Sort i ens veiem al Camp d'Esports!

#4 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 agosto 2006 - 10:29

Sort al Oriola!

#5 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 agosto 2006 - 10:33

Bones noi! es normal k es critiki als jugadors, tots han estat crikicats, pensa k nosaltres som realment ki patim les conseqüències de lo feu valtres al camp. K te vagi mot bé per Orihuela!!!! ens veiem!!!! :twisted:

#6 cristian_15

cristian_15

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.022 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 agosto 2006 - 10:38

Et desitjo molta sort al Oriola!! Es normal que es critiqui als jugadors.

#7 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.005 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 agosto 2006 - 10:44

si jo pago vull que les coses funcionin es com si vas al fuster i li diu fesme una peça de 15 cm i te la fa 7 cm a que et queixaras? sobretot si pages per adelantat

#8 cristian

cristian

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.479 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 agosto 2006 - 10:46

hola soc xavi pelegri exjugador del lleida , solament voldria agrair a algunes persones de aket forum <font color=red>que</font> me han apoolat , la veritat k no son gaires pero be es igual , he rebut vastantes critikes en aket xat i solament voldria recordar a las persones k me han criticat <font color=red>que</font> estan en el seu dret pero <font color=red>que</font> sapiguen <font color=red>que</font> els jugadors del any pasat eram concients del poc anims k endoneu i de les rajades <font color=red>que</font> feu. tambe voldria recordar k jo he sentit els colors del lleida mes de lo <font color=red>que</font> la gent es pensa primer pel club i despres per la terra, tambe magradaria dir que jo vaig ser el unis que jugador que va jugar tots els minuts del playof de ascens a segona . a la hora de pendre la desicio de marxar o quedarme vui <font color=red>que</font> sapigueu que gent com vosaltre es la que ma fet sentir que era prescindible i que el club i vosaltres no hem necesitaveu per a retornar a segona , aixi que he pres la desicio de marxar. per ultim voldria que saguesiu que cuant vingui al camp de espoerts ho fare amb alegria de bons recorts i que si arribes a marcar no ho celebraria. molts recorts i sort i gracies per tot . xavi pelegri

No crec que siguis Pelegri ell no te faltes d´autografia :wink: Bueno si ets molta sort a oriola

#9 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 agosto 2006 - 10:50

Bona sort al Oriola.

#10 beep

beep

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 926 mensajes
  • 3 topics

Escrito 16 agosto 2006 - 10:53

Bé, però qui realment estimem al Lleida som nosaltres i som els que patirem aquest any veient a l'equip a 2b

#11 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 agosto 2006 - 01:46

se lo dur q es rebre critiques per mals resultats, i jo estic en un club modestisim de 1era regional, aixi q no me vull ficar a la pell d'un jugador professional q te q veureseles pel carrer, pels diaris, i com es en aquest cas, per internet. Ningu sap lo dur que es entrenar-se en ple hivern de Lleida, perdre el partit del cap de setmana que ja es prou fotut pel mateix jugador, i q a sobre, amb lo aixafat que estas, et tens q sentir certes coses de certs personatges. Malauradament tambe s'ha de dir que la gent que critica es fa notar molt mes que la q no ho fa, ja que un xiulet es sent molt mes q un silenci, es per aixo, q siguis o no en Xavi, desde una gran part de la nostra feccio, segur q els hi sap greu les teves paraules quan dius que et vas sentir prescindible pel Lleida, pq els que realment eren prescindibles son aquells que varen pasar per nostre club sense cap anims de integrar-se, sino pel simple fet del seu lluiment personal. Siguis on siguis, vaiguis on vaiguis, molta sort Xavi! I percert, els que seguirem anant al camp d'esports, no dubtis que quan tornis a trepitjar el camp et farem una gran ovacio, pq crec que te la mereixes, aixi com tots els jugadors que han marcat en la historia del Lleida.

#12 josemigol

josemigol

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 27 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 agosto 2006 - 02:20

Xavier,

No és per res... pero el soci té dret a disfrutar quan les coses van bé i a queixar-se quan no... jo porto 15 anys donant el meu suport al club i les he vistes de molts colors, també he estat desil.lusionat molts cops... vaig estar al Bernabéu al 5-0 i al 0-1 del Camp Nou, i a molts altres camps (patetics) pero ningú no ha estat tant franc com tu a l'hora d'analitzar la seva situació. Obviament, un jugador es pot desanimar en moments durs de la lliga, pel fet de no cobrar la seva mensualitat, etc. pero com s'ha de comportar com a professional i treure la casta que té dins... d'altres no ho suporten i és aixó el que fa la diferencia entre un jugador de primera i un looser nomada. Per marxar al Oriola has d'estar ben fomut... no pas pq uns quants afeccionats t'hagin criticat... No comparis el teu nou club amb el Lleida... prepara't a patir... ja t'en recordarás de nosaltres...

Et desitjo sort i et recomano que estudiïs una mica d'ortografia catalana, no et vindria gens malament!!

#13 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 agosto 2006 - 03:02

Que tinguis molta sort si realment ets pelegri.

#14 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 agosto 2006 - 03:52

Osti, quin susto! Al llegir el titol d'aquest topic m'ha semblat entendre que el nostre Pelegrí s'havia tornat gai, ara veig que volia dir "agraïment" :oops:
De totes formes, et desitjo el millor a Oriola, aixo si, heu de perdre els dos partits contra el Lleida,eh? Molta sort noi! :wink:

#15 Losoci

Losoci

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 688 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 agosto 2006 - 07:47

Uns profesionals, que cobren molt per sobre del sou de la majoria, que fan malament la seva feina i més al mon del futbol, s'els ha de criticar (quan ho fan be tot son elogis i que be que senta ehh. Si un no sap admetre les crítiques dons te un problema i si no esta a gust en un lloc dons adeu, molta sort i ja ens veurem al camp.


Tornarem i QUE TREMOLIN ELS DEMES EQUIPS...

#16 qaixal

qaixal

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.320 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 agosto 2006 - 08:44

quina credibilitat doneu a que aquest sigui pelegri?!? jo un 6% tirant alt.

#17 Flax

Flax

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 442 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 agosto 2006 - 09:12

quina credibilitat doneu a que aquest sigui pelegri?!? jo un 6% tirant alt.


Si Pelegri es va quedar a tercer de primaria per no fer be els dictats... aleshores m'ho crec.

#18 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 17 agosto 2006 - 10:41

hola Xavi!!!
jo sempre te defensat, pk erets un dels meus jugadors preferits.
pk ets del 81, com jo.
i per mi, juntament amb povedano haurieu d'haber sigut els dos centrals titulars sempre.

m'hauria agradat molt tenir una samarreta teva, a llorca ho vaig intentar.

molta sort en el futur

#19 jor_cam

jor_cam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 315 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 agosto 2006 - 01:27

Carnisser!

#20 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 17 agosto 2006 - 01:31

Apreciat sr. Pelegri, si es que realment ets ell.
Els socis i afeccionats de qualsevol club (en aquest cas el Lleida) estan en el seu dret de criticar, opinar, animar, aplaudir...... els actes que tant el club com a colectiu i els jugadors individualment realitzin.
Si molta gent et va criticar en el seu moment (reconec que jo ho vaig fer) les seves raons tindrien. A més, com a personatges publics que sou els futbolistes heu de acceptar que sireu blanc tant de elogis com de crítiques.

Que hagis decidit marxar del Lleida degut a que un sector de l'afecció criticava o ha criticat les teves actuacions em sembla un argument molt infantiloide. Grans jugadors han sapigut sobreviure a les critiques rebudes a base de qualitat, esfors i resultats (Al zubizarreta el van rebre an insults al camp nou quan va debutar, recordes?)

De totes formes, gracies pels serveis prestats i que tinguis molta sort allá on vagis a jugar.


PD: afeccionats de l'Oriola, no critiqueu al Pelegrí que s'anfade i marxe i s'andú l'escatergories!!!!!!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos