Ir al contenido


Foto
- - - - -

mare de deu...


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
22 respuestas en este tema

#1 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.005 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 agosto 2006 - 05:30

El Campeonato Nacional de Liga de Segunda división pasará a llamarse BBVA
JAVIER FERNÁNDEZ BORRELL. Madrid La Liga de Fútbol Profesional y el BBVA llegaron a un acuerdo de patrocinio por el que la competición de Liga de Segunda división llevará el nombre durante las tres próximas temporadas de la entidad bancaria, según informaron a esta web fuentes de la LFP. El acuerdo fue ratificado por José Luis Astiazarán y Francisco Roca, presidente y secretario general, respectivamente, por parte de la LFP, y por Javier Ayuso Canals, director general de comunicación e imagen, por parte del BBVA. De este modo, el banco se convierte en el primer 'Title Sponsor' exclusivo de la División de Plata. En otros países, como por ejemplo en Inglaterra, este tipo de patrocinios es muy habitual. De hecho, la Premier League se denomina en la actualidad Barclays Premiership. En los próximos días, ambas instituciones ofrecerán una rueda de Prensa en la que explicarán los detalles de la operación.

#2 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 agosto 2006 - 06:59

Es molt interessant observar els subtils moviments i estrategies del capital: com i de quina manera justifiquen socialment la seva dinàmica amb polítiques de publicitat institucional orientades a rentar la seva imatge. Recordo que fa un temps, les associacions d'empresaris d'hosteleria de la costa de Tarragona van intentar frenar l'expansió de la industria química (practicament comparteixen espai fisic) i aquests darrers es van despenjar pagant l'enllumenat de la Catedral (¿quina misteriosa relació pot tenir la industria contaminant amb el patrimoni historic que es un dels principals reclams de la industria turística?).

Tot això es molt interessant, però la pregunta que m'assalta es: ¿a veure qui te collons de patrocinar la Segona B?. Per que al cap del carrer sempre son quartos que escampen lligats amb un fil.



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#3 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 agosto 2006 - 07:40

Que fort els diners u compren tot.

#4 david1

david1

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 31 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 agosto 2006 - 07:50

no vull entrar en politica, però si fos la caixa i no el bbva ja veuriem quin lio tenim montat....

spain is diferent....

NOU OBJECTIU DEL LLEIDA : PUJAR A LA BBVA DE FUTBOL.....

#5 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 16 agosto 2006 - 08:53

aixo es com voler canviar el nom d'un estadi... per molt ke el camp d'esports es digues: Pericolospalotes Arena... seria seguint el Camp d'esports per sempre, al igual que El Sadar sera sempre el Sadar.


es digui Segona Divisió o no.... l'unic que se es que per damunt d'aquesta categoria esta la Primera, i aixo si ke no ho patrocina ni sa puta mare xDD

#6 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 agosto 2006 - 09:26

Nose perque no m'extranya, la segona divisio inglesa es diu Coca cola The Champioship...

#7 xavi92

xavi92

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 207 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 agosto 2006 - 09:30

Jo no ho trobo logic... Segona s'ha de dir sempre Segona i no una entitat bancaria.. :( ademes que passara despres de 3 temporades... es dira Marca-El Periodico-Tv1-La Caixa-Unipreus¿?¿?

Llavors el Lleida ke esta a la BBVA 2 o ke???

Viska 2 Divisio i 2 Divisio B!!!

Akest any pujarem!!! FORÇA LLEIDA!!!

#8 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 agosto 2006 - 02:07

patetic... cada dia odio mes la força dels diners i aquells q els utilitzen per especular i especular... pq ja me direu la necessitat q deu tindre la federacio en fer akesta xapusa.. q es dediquin mes a fer una copa del rei com deu mana, a potenciar la 2na B, i a reduir el nombre d'equips de les seves divisions, q es increible que a 2na A haiguin 22 equips!! Aixo sols pot pasar a Ejpagña!

#9 atsinatadiell

atsinatadiell

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 111 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 agosto 2006 - 09:21

El que fan fer els diners, el que fan fer els diners ,però pujarem a la BBVA

#10 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 24 agosto 2006 - 10:15

Hi ha gent que a la Segona B encara li diu la tercera...

#11 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 24 agosto 2006 - 10:56

es penos.
no tinc paraules.
ha caigut molt baix.

pero hi jugarem l'any ke ve.

#12 Ique

Ique

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 92 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 agosto 2006 - 10:57

xorrades, per totom seguira set la 2A, com el Ono estadium q sera Son Moix, o el Reino de Navarra q sera Sadar...xo bueno la pela es la pela

#13 pache

pache

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 236 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 agosto 2006 - 11:05

A mi personalment no hem ve de nou, no crec q sigui ni la primera lliga q ho fa, ni serà la última. Si es venen noms d'equips, estadis... no és d'extranyar q la federació també vulgo traure calerons per un nom...

#14 uelleida_02

uelleida_02

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 agosto 2006 - 01:11

Al handbol tot i això, em consta que si que es fa servir el nom del patrocinador...- LLIGA ALIANZ ASOBAL - (si no m'equivoco) tot i això que li diguin com vulguin! sempre serà la segona A!

p.d: Com el Carrefour que a casa meva sempre sera el PRYCA XD ..... o l'Esclat sempre sera el SIMAGO! XD 8)

#15 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 24 agosto 2006 - 01:15

patetic... cada dia odio mes la força dels diners i aquells q els utilitzen per especular i especular... <font color=red>perque</font> ja me direu la necessitat q deu tindre la federacio en fer akesta xapusa.. q es dediquin mes a fer una copa del rei com deu mana, a potenciar la 2na B, i a reduir el nombre d'equips de les seves divisions, q es increible que a 2na A haiguin 22 equips!! Aixo sols pot pasar a Ejpagña!


A Anglaterra League Championship, League One i League Two (segona, tercera i quarta) en tenen 24. Jo tampoc ho veig tan malament, al cap i a la fi el calendari no és atan apretat com a Primera (partits internacionals, competicions europees...), i ja m'està bé tenir una mica més de futbol xD.

#16 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 24 agosto 2006 - 01:16

patetic... cada dia odio mes la força dels diners i aquells q els utilitzen per especular i especular... <font color=red>perque</font> ja me direu la necessitat q deu tindre la federacio en fer akesta xapusa.. q es dediquin mes a fer una copa del rei com deu mana, a potenciar la 2na B, i a reduir el nombre d'equips de les seves divisions, q es increible que a 2na A haiguin 22 equips!! Aixo sols pot pasar a Ejpagña!


A Anglaterra League Championship, League One i League Two (segona, tercera i quarta) en tenen 24. Jo tampoc ho veig tan malament, al cap i a la fi el calendari no és atan apretat com a Primera (partits internacionals, competicions europees...), i ja m'està bé tenir una mica més de futbol xD.

PD. Per cert, le Premier anglesa i escocesa es diuen "Barclays Premiership"

#17 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 24 agosto 2006 - 02:09

no vull entrar en politica, però si fos la caixa i no el bbva ja veuriem quin lio tenim montat....

spain is diferent....

NOU OBJECTIU DEL LLEIDA : PUJAR A LA BBVA DE FUTBOL.....


No donguis idees que igual aquestos de la Caixa li foten nom a la primera divisio !!

#18 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.372 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 agosto 2006 - 07:53

per part meva no li penso dir lliga bbva, sempre sera 2a.
els equips s'emportaran pasta?

#19 pufas

pufas

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 160 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 septiembre 2006 - 02:30

Que fuerte... lo que no pueda comprar el dinero... k triste

#20 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 septiembre 2006 - 02:38

Que fuerte... lo que no pueda comprar el dinero... k triste


Haber si t podemos comprar a ti para q no escribas más tonterias. :twisted:




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos