Ir al contenido


Foto
- - - - -

Recolzament moral....


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
14 respuestas en este tema

#1 bauli

bauli

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 231 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2006 - 06:21

Al xat, l'alcalde ha dit que ell i el seu grup havien donat suport al Lleida en el tema de la ciutat esportiva, jo, tot seguit, li he preguntat en què consistia aquest recolzament i ell ha citat tres conceptes, un d'ells ha estat recolzament moral, no he gosat a insistir, considero que és algú massa respectable com per a debatre-li ja d'una forma insistent una determinada qüestió.....algú em pot explicar en què consisteix i quins beneficis pot aportar aquest suposat recolzament moral?jo, sincerament, no li trobo el sentit.....

#2 bauli

bauli

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 231 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2006 - 06:30

i és que realment no ho entenc; aquí millor que no, U.E.Lleida, prova a veure si el vehí et vol, jo també intentaré de convencer-lo, això és recolzament moral..................?

#3 rrj

rrj

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.648 mensajes
  • 1 topics

Escrito 06 julio 2006 - 06:34

Aixó del 'recolzament moral', ¿ és com les 'enérgiques protestes' dels polítics d'avant d'algún fet ? :twisted:
Tampoc ho he entés mai. Ajuda. Si us plau.

#4 Guest_sentimen_blau_*

Guest_sentimen_blau_*
  • Anónims
  • 8 topics

Escrito 06 julio 2006 - 06:39

Recolzament moral = Res (amb fets)
No crec que el recolzament moral de l'alcalde ajudes molt a fer la ciutat esportiva, es més, crec que sense el "recolzament moral" de l'alcalde el projecte tiraria envant igualment.

VISCA EL LLEIDA SEMPRE!!!

#5 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 06 julio 2006 - 09:57

Recolzament moral = res. Jo ja no sé què hi feia a la foto de la signatura (a part d'intentar recollir algun vot adicional)

#6 sober

sober

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 588 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2006 - 11:53

Ser soci del lleida i donar recolzament moral: m'alegra saber que estic al mateix nivell que tot un alcalde.

#7 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 julio 2006 - 08:23

El recolzament moral es el que donen els afeccionats al lleida al seu president a la seva directiva etc.... El que ha de fer l'alcalde es posar-se a primer nivell o esque no se'n adone que una ciutat amb futbol a primera divisio sempre estara mes progressada que una sense futbol de primera divisio i apart mes reconeguda. Nomes cal mirar vila-reial 40.000 habitants i els coneixen a mitg mon avui per avui el dia que van portar el palermo fins i tot el maradona parlave del vila-reial... i aixi tots els exemples q vulgi.

#8 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 julio 2006 - 08:24

El recolzament moral es el que donen els afeccionats al lleida al seu president a la seva directiva etc.... El que ha de fer l'alcalde es posar-se a primer nivell o esque no se'n adone que una ciutat amb futbol a primera divisio sempre estara mes progressada que una sense futbol de primera divisio i apart mes reconeguda. Nomes cal mirar vila-reial 40.000 habitants i els coneixen a mitg mon avui per avui el dia que van portar el palermo fins i tot el maradona parlave del vila-reial... i aixi tots els exemples q vulgi.

#9 Blau

Blau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.073 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 julio 2006 - 01:17

Aixo de torreserona es ESPECULACIO URBANISTICA en estat pur i per tant el deute del lleida el pagaran les persones del carrer que s'endeutaran 40 anys de la seva vida per comprar una casa on viure... veieu el mon molt de color de rosa alguns.

#10 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 julio 2006 - 01:28

Aixo de torreserona es ESPECULACIO URBANISTICA en estat pur i per tant el deute del lleida el pagaran les persones del carrer que s'endeutaran 40 anys de la seva vida per comprar una casa on viure... veieu el mon molt de color de rosa alguns.


El compris a Torreserona, a palafurgell, a lleida o al cristo de balaguer pagaras una burrada per 4 parets on poder viure. Ningu esta obligat a comprar pisos a torreserona i qui ho vulgui fer que ho faci alli o on vulgui.

#11 Blau

Blau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.073 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 julio 2006 - 01:30

Aixo de torreserona es ESPECULACIO URBANISTICA en estat pur i per tant el deute del lleida el pagaran les persones del carrer que s'endeutaran 40 anys de la seva vida per comprar una casa on viure... veieu el mon molt de color de rosa alguns.


El compris a Torreserona, a palafurgell, a lleida o al cristo de balaguer pagaras una burrada per 4 parets on poder viure. Ningu esta obligat a comprar pisos a torreserona i qui ho vulgui fer que ho faci alli o on vulgui.


I aixo vol dir que em d'aplaudir aquestes actuacions per part de les immobiliaries, ajuntaments, etc???

#12 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 julio 2006 - 02:51

No, aixo vol dir que hem d'aplaudir al senyor massana perque gracies a ell desapareixera el deute del lleida.

#13 Blau

Blau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.073 mensajes
  • 8 topics

Escrito 07 julio 2006 - 03:23

No, aixo vol dir que hem d'aplaudir al senyor massana perque gracies a ell desapareixera el deute del lleida.


Gracies als que destinaran el 50% del seu sou durant els proxims 40 anys!!!

#14 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 07 julio 2006 - 03:24

Aixo de torreserona es ESPECULACIO URBANISTICA en estat pur i per tant el deute del lleida el pagaran les persones del carrer que s'endeutaran 40 anys de la seva vida per comprar una casa on viure... veieu el mon molt de color de rosa alguns.


Prefereixo que almenys la pasta sigui per salvar el Lleida... Sió algú altre se l'embutxacaria.

#15 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes

Escrito 07 julio 2006 - 04:09

No, aixo vol dir que hem d'aplaudir al senyor massana perque gracies a ell desapareixera el deute del lleida.


Gracies als que destinaran el 50% del seu sou durant els proxims 40 anys!!!


Jo si pugues si he de pagar 40 kilos per comprarme un pis preferiria que nessin a parar a la unio esportiva lleida que no pas a altres inmobiliaries.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos