Ir al contenido


Foto
- - - - -

Queviures i oci als aficionats que viatgin a Lorca amb l’aut


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
20 respuestas en este tema

#1 roger0013

roger0013

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 638 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 mayo 2006 - 07:54

El Club està proveint de queviures i oci als aficionats que viatgin a Lorca amb l’autocar
La Unió Esportiva Lleida està gestionant la col•laboració de diverses empreses i entitats per tal d’abastir de beure, menjar i entreteniments els aficionats que viatgin en l’autocar que està organitzant –patrocinat per Massana Grup-. De moment, està confirmada la participació de:

-IMUR-Rencasa, amb una samarreta i una gorra per a cada aficionat.
-Ara Lleida Fruits, amb caixes de fruita de la temporada.
-Fripan, amb l’esmorzar amb un sortit variat de rebosteria.
-Cobega, distribuïdor de Coca-Cola, amb aquest producte refrescant.
-Nestlé-Waters, amb aigües Viladrau.
-La Mañana, amb exemplars del diari del mateix diumenge.
-Fid Edicions, amb diverses publicacions que editen sobre la ciutat de Lleida.

El Club està lligant altres col•laboracions per a que el viatge sigui més amè i agradable per als socis que decideixin acompanyar l’expedició blava a terres murcianes.

http://www.ellleida....not.php?id=1195


Al.leluiaa.... empreses participan amb el lleida!!!

#2 HoRiTzO

HoRiTzO

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 40 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 mayo 2006 - 07:59

Les empreses han d´ajudar a l´entitat no als aficionats.... qui vulgui anar a Llorca que s´ho pagui de la seva butxaca.

#3 Losoci

Losoci

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 688 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 mayo 2006 - 08:24

Les empreses han d´ajudar a l´entitat no als aficionats.... qui vulgui anar a Llorca que s´ho pagui de la seva butxaca.


Pas a pas. Que colaborin amb els aficonats es colaborar amb el Lleida ja que qualsevol ajut es bo. Per aixó gràcies a les empreses que colaboraran.

Pero l'any vinen desitjem més suport al club.

GRÀCIES PEL DAVANT i els que podeu anar a Lorca gràcies pel suport al equip. GUANYAREM.

#4 bruno_saltor_viscal

bruno_saltor_viscal

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 396 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 mayo 2006 - 08:36

Aixo no es fa perke surti mes barat, aixo es fa perke la gen no tingui excuses per anar-hi i ke kom aminim puguem ser unes 1000 persones, kens jugem la salvacio hostia

#5 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 29 mayo 2006 - 10:05

Aixo no es fa perke surti mes barat, aixo es fa perke la gen no tingui excuses per anar-hi i <font color=red>que</font> <font color=red>com</font> aminim puguem ser unes 1000 persones, kens jugem la salvacio hostia



doncs a tu et vull veure el diumenje a les 9 del mati esperant el bus amb tots nosaltres :D que 40 persones sembla meta dificil pero es poden aconseguir.....

#6 adria1986

adria1986

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 582 mensajes
  • 1 topics

Escrito 29 mayo 2006 - 10:21

Jo si no fos am diumenge i aniria pero cony, am diumenge, i despres cap a Tàrrega a les 6 del mati, ja hem podrien deixar devant del institut!

VISCA EL LLEIDA! I passeusu b els que neu a Llorca!

#7 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 mayo 2006 - 11:03

quan lleida dona l'esquena al lleida s'ha de dir però aquesta acció, es per treure's el barret. CHAPÓ, si SENYOR. Gracies empreses. Entre tots ho podem conseguir.

#8 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 30 mayo 2006 - 10:28

up!!!

#9 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 mayo 2006 - 10:34

Jo amb diumenge no puc anar hi, perdó, no vull anar hi. Si fos amb dissabte si que hi aniria. Pero dilluns s ha de treballar que es la que hem dona de menjar, en canvi el lleida nomes hem dona que disgustos jeejjeje

Als que hi vagin, felicitarlos pel sacrifici i demanalsi que es deixin la veu al estadi en nom de tots els que estarem penjats de la radio.

#10 Bonilla

Bonilla

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 26 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 mayo 2006 - 12:00

Sabeis si el Massana aparte de habituallamiento también traerá algun tipo de estupefaciente para la gente del bus :?: :?: :?:

#11 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 30 mayo 2006 - 12:03

Sabeis si el Massana aparte de habituallamiento también traerá algun tipo de estupefaciente para la gente del bus :?: :?: :?:

Si, pero solo para los 2 conductores.. :lol:

#12 bauli

bauli

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 231 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 mayo 2006 - 12:34

ja sé que em direu que soc un negatiu i tot el que vulgueu, però jo trobo indignant que aquestes empreses ens ajudin ara, ara demostren que sí tenien recursos per a donar recolzament al lleida, on eren durant akestes dues temporades a segona?on eren?ara que ja és massa tard donen suport?ara ja no cal, ara ja no hi ha res a fer, ara es volen rentar les mans dient que a l'aficció se li ha posat tot en safata per anar als desplaçaments del lleida i que ha estat la massa social la responsable del descens?perquè no feien això als desplaçaments de la primera volta de la passada temporada quan el lleida anava molt be?potser si ho haguessin fet aleshores no estariem on som ara...la directiva reacciona buscant suport ara?...ara que ja no s'hi pot fer els uns volen ajuda i els altres s'ofereixen a ajudar?auva!!i ara lleida fruits k pase? ke li donaran als aficcionats del lleida el ke va sobrar de París, és una obligació més ke res moral no?ja que com k van ajudar al barça doncs ara també al lleida? aneu venerant-los, a mi no em vendran la moto, sé xfectament k el lleida està sol, no cal k ara facin akest teatre....

#13 toti

toti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 401 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 mayo 2006 - 12:52

ja sé que em direu que soc un negatiu i tot el que vulgueu, però jo trobo indignant que aquestes empreses ens ajudin ara, ara demostren que sí tenien recursos per a donar recolzament al lleida, on eren durant akestes dues temporades a segona?on eren?ara que ja és massa tard donen suport?ara ja no cal, ara ja no hi ha res a fer, ara es volen rentar les mans dient que a l'aficció se li ha posat tot en safata per anar als desplaçaments del lleida i que ha estat la massa social la responsable del descens?perquè no feien això als desplaçaments de la primera volta de la passada temporada quan el lleida anava molt be?potser si ho haguessin fet aleshores no estariem on som ara...la directiva reacciona buscant suport ara?...ara que ja no s'hi pot fer els uns volen ajuda i els altres s'ofereixen a ajudar?auva!!i ara lleida fruits k pase? <font color=red>que</font> li donaran als aficcionats del lleida el <font color=red>que</font> va sobrar de París, és una obligació més <font color=red>que</font> res moral no?ja que com k van ajudar al barça doncs ara també al lleida? aneu venerant-los, a mi no em vendran la moto, sé xfectament k el lleida està sol, no cal k ara facin <font color=red>aquest</font> teatre....


Totalment d'acord amb tú. L'has clavat
Serem pobres, però no tontos

#14 NUMANTINO

NUMANTINO

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 mayo 2006 - 04:21

ja sé que em direu que soc un negatiu i tot el que vulgueu, però jo trobo indignant que aquestes empreses ens ajudin ara, ara demostren que sí tenien recursos per a donar recolzament al lleida, on eren durant akestes dues temporades a segona?on eren?ara que ja és massa tard donen suport?ara ja no cal, ara ja no hi ha res a fer, ara es volen rentar les mans dient que a l'aficció se li ha posat tot en safata per anar als desplaçaments del lleida i que ha estat la massa social la responsable del descens?perquè no feien això als desplaçaments de la primera volta de la passada temporada quan el lleida anava molt be?potser si ho haguessin fet aleshores no estariem on som ara...la directiva reacciona buscant suport ara?...ara que ja no s'hi pot fer els uns volen ajuda i els altres s'ofereixen a ajudar?auva!!i ara lleida fruits k pase? <font color=red>que</font> li donaran als aficcionats del lleida el <font color=red>que</font> va sobrar de París, és una obligació més <font color=red>que</font> res moral no?ja que com k van ajudar al barça doncs ara també al lleida? aneu venerant-los, a mi no em vendran la moto, sé xfectament k el lleida està sol, no cal k ara facin <font color=red>aquest</font> teatre....


Au au ...calla si no saps que dius....t'explico:

-IMUR-Rencasa, es el nostre patrocinador...
-Ara Lleida Fruits, forma part de Ara Lleida que es la Diputació i també ens patrocina...dona fruita als equips rivals
-Fripan, no ho se...aquest no em sona de veure-la
-Cobega, distribuïdor de Coca-Cola, també patrocina amb la pancarte penjada a Gol Nord
-Nestlé-Waters, amb aigües Viladrau, patrocina a les graderies i als còrners a més es la marca que proveeix a la plantilla i equips rivals
-La Mañana, també te cartells publicitaris al camp i l'any passat repartien entrades al camp amb els diaris...aforament que compra el propi diari...
-Fid Edicions, fa l'impresió de les revistes oficials del club i aquestes en teoria no costen ni un € ja que la publicitat que s'inclou a la revista les paga a mes també te algun cartell publicitari...

fixa't tu...de 7 empreses només una no em sona...la resta col·laboren bastant ja sigui proveïnt o a patrocinant...

Au que la resta de empreses forrades que hi ha a Lleida no vulguin col·laborar no es culpa del club...serà que el Xavier Massana no va buscar patrocinadors...pero finalment va ser un de la casa el que va tindre que patrocinar...que hi farem?

#15 bepmaster

bepmaster

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 455 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 mayo 2006 - 06:00

Numantino...

acabes de donar una lliçó xaval!

#16 sergiblau

sergiblau

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 55 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 mayo 2006 - 06:04

imur te quiero,sempre amb el lleida

#17 bauli

bauli

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 231 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 mayo 2006 - 09:04

ja sé que em direu que soc un negatiu i tot el que vulgueu, però jo trobo indignant que aquestes empreses ens ajudin ara, ara demostren que sí tenien recursos per a donar recolzament al lleida, on eren durant akestes dues temporades a segona?on eren?ara que ja és massa tard donen suport?ara ja no cal, ara ja no hi ha res a fer, ara es volen rentar les mans dient que a l'aficció se li ha posat tot en safata per anar als desplaçaments del lleida i que ha estat la massa social la responsable del descens?perquè no feien això als desplaçaments de la primera volta de la passada temporada quan el lleida anava molt be?potser si ho haguessin fet aleshores no estariem on som ara...la directiva reacciona buscant suport ara?...ara que ja no s'hi pot fer els uns volen ajuda i els altres s'ofereixen a ajudar?auva!!i ara lleida fruits k pase? <font color=red>que</font> li donaran als aficcionats del lleida el <font color=red>que</font> va sobrar de París, és una obligació més <font color=red>que</font> res moral no?ja que com k van ajudar al barça doncs ara també al lleida? aneu venerant-los, a mi no em vendran la moto, sé xfectament k el lleida està sol, no cal k ara facin <font color=red>aquest</font> teatre....


Au au ...calla si no saps que dius....t'explico:

-IMUR-Rencasa, es el nostre patrocinador...
-Ara Lleida Fruits, forma part de Ara Lleida que es la Diputació i també ens patrocina...dona fruita als equips rivals
-Fripan, no ho se...aquest no em sona de veure-la
-Cobega, distribuïdor de Coca-Cola, també patrocina amb la pancarte penjada a Gol Nord
-Nestlé-Waters, amb aigües Viladrau, patrocina a les graderies i als còrners a més es la marca que proveeix a la plantilla i equips rivals
-La Mañana, també te cartells publicitaris al camp i l'any passat repartien entrades al camp amb els diaris...aforament que compra el propi diari...
-Fid Edicions, fa l'impresió de les revistes oficials del club i aquestes en teoria no costen ni un € ja que la publicitat que s'inclou a la revista les paga a mes també te algun cartell publicitari...

fixa't tu...de 7 empreses només una no em sona...la resta col·laboren bastant ja sigui proveïnt o a patrocinant...

Au que la resta de empreses forrades que hi ha a Lleida no vulguin col·laborar no es culpa del club...serà que el Xavier Massana no va buscar patrocinadors...pero finalment va ser un de la casa el que va tindre que patrocinar...que hi farem?


crec k fins i tot la meva padrina de 92 anys sabia això k tu amb tanta vehemencia ens has explicat, sé perfectament k són patrocinadors del club tots ells, però fins ara havien estat això, patrocinadors i ja està, i no és el mateix ser patrocinador a seques que ser promotor d'accions com les que es duran a terme el pròxim diumenge, aquesta gent fins ara han pagat per un cartell al camp i a la sala de premsa, ho entens ara?un cartell amb el teu nom a canvi d'uns diners....i tu pel k veig no has entès res del que jo realment he volgut dir, la meva crítica és de perque aquesta gent han demostrat la pressumpta importancia del club ara fentli tot aixo k li faran diumenge, perke no ho feien kuan el club anava bé i dakesta manera donar una imatge de cara a la societat lleidatana de club notablement important i amb carisma?, i la directiva aki també hi té culpa....
i a tu en concret nomès dir-te que millor que t'estalviis aquests comentaris o maneres de referir-te a mi tant infantils perque a qui realment poses en evidencia es a tu mateix.

#18 NUMANTINO

NUMANTINO

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 mayo 2006 - 09:48

ja sé que em direu que soc un negatiu i tot el que vulgueu, però jo trobo indignant que aquestes empreses ens ajudin ara, ara demostren que sí tenien recursos per a donar recolzament al lleida, on eren durant akestes dues temporades a segona?on eren?ara que ja és massa tard donen suport?ara ja no cal, ara ja no hi ha res a fer, ara es volen rentar les mans dient que a l'aficció se li ha posat tot en safata per anar als desplaçaments del lleida i que ha estat la massa social la responsable del descens?perquè no feien això als desplaçaments de la primera volta de la passada temporada quan el lleida anava molt be?potser si ho haguessin fet aleshores no estariem on som ara...la directiva reacciona buscant suport ara?...ara que ja no s'hi pot fer els uns volen ajuda i els altres s'ofereixen a ajudar?auva!!i ara lleida fruits k pase? <font color=red>que</font> li donaran als aficcionats del lleida el <font color=red>que</font> va sobrar de París, és una obligació més <font color=red>que</font> res moral no?ja que com k van ajudar al barça doncs ara també al lleida? aneu venerant-los, a mi no em vendran la moto, sé xfectament k el lleida està sol, no cal k ara facin <font color=red>aquest</font> teatre....


Au au ...calla si no saps que dius....t'explico:

-IMUR-Rencasa, es el nostre patrocinador...
-Ara Lleida Fruits, forma part de Ara Lleida que es la Diputació i també ens patrocina...dona fruita als equips rivals
-Fripan, no ho se...aquest no em sona de veure-la
-Cobega, distribuïdor de Coca-Cola, també patrocina amb la pancarte penjada a Gol Nord
-Nestlé-Waters, amb aigües Viladrau, patrocina a les graderies i als còrners a més es la marca que proveeix a la plantilla i equips rivals
-La Mañana, també te cartells publicitaris al camp i l'any passat repartien entrades al camp amb els diaris...aforament que compra el propi diari...
-Fid Edicions, fa l'impresió de les revistes oficials del club i aquestes en teoria no costen ni un € ja que la publicitat que s'inclou a la revista les paga a mes també te algun cartell publicitari...

fixa't tu...de 7 empreses només una no em sona...la resta col·laboren bastant ja sigui proveïnt o a patrocinant...

Au que la resta de empreses forrades que hi ha a Lleida no vulguin col·laborar no es culpa del club...serà que el Xavier Massana no va buscar patrocinadors...pero finalment va ser un de la casa el que va tindre que patrocinar...que hi farem?


crec k fins i tot la meva padrina de 92 anys sabia això k tu amb tanta vehemencia ens has explicat, sé perfectament k són patrocinadors del club tots ells, però fins ara havien estat això, patrocinadors i ja està, i no és el mateix ser patrocinador a seques que ser promotor d'accions com les que es duran a terme el pròxim diumenge, aquesta gent fins ara han pagat per un cartell al camp i a la sala de premsa, ho entens ara?un cartell amb el teu nom a canvi d'uns diners....i tu pel k veig no has entès res del que jo realment he volgut dir, la meva crítica és de perque aquesta gent han demostrat la pressumpta importancia del club ara fentli tot aixo k li faran diumenge, perke no ho feien kuan el club anava bé i dakesta manera donar una imatge de cara a la societat lleidatana de club notablement important i amb carisma?, i la directiva aki també hi té culpa....
i a tu en concret nomès dir-te que millor que t'estalviis aquests comentaris o maneres de referir-te a mi tant infantils perque a qui realment poses en evidencia es a tu mateix.


Doncs digues les coses mes clares...el que no es pot fer es criticar als col·laboradors i patrocinadors...prou valor tenen d'abocar diners a un club que poc interesa a la societat... quines iniciatives vols que prenguin els patrocinadors si tal com dius, la directiva es la primera que les ha de tenir i no les te? Recordem que aquest autocar s'ha montat en principi perque un forero li va demanar a Xavier Massana....sinò....ves a saber.

El tema de la samarreta per entrar de franc i les 3 inivtacions gracies a IMUR no deixa de ser un patrocini "enmascarat" de la propia directiva això no s'ha d'oblidar tampoc perque menys mal que sòn el Massana i Prieto que pensen amb el cap i no els altres dos que pensen amb el cor..

#19 bauli

bauli

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 231 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 mayo 2006 - 10:23

el k jo vull dir es k si akestes empreses tenen capacitat per, a sobre de patrocinar, promocionar dakesta manera, ho havien de fer abans, i la directiva, si te ara capacitat per a arribar a acords amb akesta gent, tambe ho tenia k haver fet abans, es axo el k vull dir....el lleida nomes es important kuan esta a punt de desapareixer?o nomes a primera?o nomès kuan esta entre els tres primers de segona divisio? no senyor, la importancia la fa tambe l'entorn i no unicament els resultats esportius....

#20 OL

OL

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 32 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 mayo 2006 - 03:28

kuantes hores hi ha de viatge? a kina hora surt el bus? explikeume una mika ke potser mi apunto. hora de arribada a lleida? merci gent!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos