Ir al contenido


Foto
- - - - -

Ciutat esportiva


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
21 respuestas en este tema

#1 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 mayo 2006 - 10:29

El Lleida esta buscant una ciutat esportiva. Aquest dimecres tenen una reunió per tal d'arribar a un acord.

#2 Junge

Junge

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 93 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 mayo 2006 - 10:40

contactillos? i k busken? el lloc?

#3 lleidata03

lleidata03

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 72 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 mayo 2006 - 10:46

qui la esta buscant, el masana ? el dimecres ?, i als diaris no diuen res?

#4 Losoci

Losoci

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 688 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 mayo 2006 - 10:50

Qui finaciara l'operació d'un equip que te un deute d'uns 10 milions d'EUROS. A canvi de requelificació de terrenys, més guanys per alguns dels grans directius que ens porten prop de la ruina econòmica.
Potser no volen deixar la nau perque hi ha un gran pastís a repartir.< Potser han donat diners al club a compte del gran negoci de la construcció en terreny requalificats???
O potser estic equivocat :? :?
Si alguns dels directius té a guanyar en aquesta operació :evil: :evil: seria un gran....

NO BAIXAREM

#5 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 08 mayo 2006 - 10:51

ja era hora joder, ara cuan estem a punt del abisme, ara es fa la ciutat esportiva, hem tingut anys per ferla i es fa ara, quan estem a punt de desapareixer, aixo s'hauria d'haver fet quan eram un equip gran de 2na A i no estariam on som ara, pero be, mas vale tarde que nunca.

#6 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 mayo 2006 - 10:57

Pel bé de tots esperem que el dimecres parlant s'arribi a un acord positiu.

#7 LABESTIA

LABESTIA

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 42 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 mayo 2006 - 11:16

si és el masana que negocia, pobre de nosaltres. Ja ha parlat amb politics de ajuntaments com torrefarrera, alpicat, rosello, etc. i no li fan ni cas, i a lleida, lo ignoren.

#8 SEMPREBLAU

SEMPREBLAU

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 125 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 mayo 2006 - 05:27

doncs, jo crec que massana es un bon interlocutor, per negociar la ciutat esportiva. massana president!

#9 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 mayo 2006 - 05:45

:D :D Per fíiiiii, Ciutat Esportiva, ja era horaaaa!!!!
Jo ja ho vaig publicar en un post parlant d'aquest tema, es primordial, primordial, vital, lo que vodsaltres vulgueu que s'acabi arribant a un bon acord Club i Ajuntament, pel bé del Lleida, sinò no hi veig remei a aquest desastre econòmic
Ciutat esportiva=Salvació per anys i panys!!! :D
Sort Massana, ojalà aconsegueixis un gran acord, pel bé del Lleida.
Schinji01 tens tota la raó company :wink: , la ciutat esportiva es un somni, que es pot fer realitat però massa tard, s'hagues tingut que fer quan el Lleida era una dels "gallitos" de 2aA, i no ara que estem a borde del abismo.
A veure si demà hi ha un acord històric perr l'entitat i també per la ciutat.
Senyor Ros, nomes per una sola vegada, a veure si fem algo bó pel Lleida, que ens ho mereixem els aficionats.
Sabeu que?M'he alegrat la tardaaaaaa :D

#10 NUMANTINO

NUMANTINO

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 mayo 2006 - 08:59

El Massana ja fa dies que ho te en ment això, pero l' Ajuntament veient com està l'entitat, esportivament, economicament i socialment passa per lo menys haurem d'esperar al 30 de juny. Despres ja parlarem. La millor idea poder seria requalificar els terrenys del Camp d'Esports i construir la ciutat esportiva a les Basses que actualment están abandonades i que ja conten de pista de atlestisme. No oblidem que el Massana fa les coses perque ell sap que en treura alguna cosa positiva per a ell mateix també.
En fi anem pas a pas...perquè això va per a llarg i si es que es fa.

#11 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 09 mayo 2006 - 09:12

pobres d'ells que toquin les basses, que d'abandonades no n'estan gaire, al estiu entre el Senglar i les estades esta en us permanent, el que tindrien que fer es rehabilitar tot allo.

#12 Kangaroo

Kangaroo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 800 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 mayo 2006 - 09:34

guissona, per la ciutat esportiva, queda una mica lluny, no?

#13 jorxinho

jorxinho

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 48 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 mayo 2006 - 12:31

A mi m agradarien les basses tambe, pero es patrimoni historic de la cuitat, i perque no s arreglen una mica els terrenys dels bombers? els camps ja hi son, i apart de la preso a uns metres es una zona trankila, i la Caparrella? i sino buscar algun terreny per la zona del Tenis Lleida, k en penseu? jo no entenc perque han esperat tant a ferla, k pasa, k ara s adonen k Lleida esta produint jugadors joves k sels enduen ekips de 1a linia o fins i tot extrangers, si sk aki tot va igual. Es com els semafors, que no els fiquen fins k no hi ha un gran accident. Es la meva ciutat, i m agrada, pero Lleida es Lleida en akestes coses, i sempre ha funcionat aixi, i a mes les obres van a pas de caragol en akesta ciutat, la passarela dels instituts fa 10 anys k esta programada, i fins l any passa no es va fer. No dubto k facin la Ciutat esportiva, xo no tingueu pressa en veurela realitzada.

#14 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 mayo 2006 - 05:40

Avui suposo que hi ha hagut la reunió i bé intentaré saber alguna cosa pq amb l'alcalde doncs,, tinc bon feeling. No és cap dels llocs que heu dit.

Ah! i dir-vos que ja he sentit en tres ocasions que el Ros (alcalde) no vol saber res del lleida, es mes ha negat terrenys per fer la ciutat esportiva, ja tenia raó el que va dir que només venia al camp per fardar!!!!!

Lleidaok, opines com jo gairebé en tot. M'agradaria coneixer-te.

#15 sergiblau

sergiblau

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 55 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 mayo 2006 - 06:52

si a la gent li costa arriba al camp d'esports com voleu que vagin a Albatarrech?.la millor opcio ens agradi o no es Lleida,s'ha de negocia amb l'ajuntament

VISCA EL LLEIDA!!!!!!

PERMANENCIA ASSEGURADA AMB VIDAL

#16 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 10 mayo 2006 - 07:04

Avui suposo que hi ha hagut la reunió i bé intentaré saber alguna cosa <font color=red>perque</font> amb l'alcalde doncs,, tinc bon feeling. No és cap dels llocs que heu dit.

Ah! i dir-vos que ja he sentit en tres ocasions que el Ros (alcalde) no vol saber res del lleida, es mes ha negat terrenys per fer la ciutat esportiva, ja tenia raó el que va dir que només venia al camp per fardar!!!!!

Lleidaok, opines com jo gairebé en tot. M'agradaria coneixer-te.


Doncs jo conec l'alcalde desde fa anys (molt abans de que fos alcalde o es dediques a la politica) i es soci i accionista desde fa anys, pero s'ha de entendre ke el lleida es un forat economic per al ajuntament i que els hi porta molts maldecaps i total pa que anem 3000, ke no som ni el 5% de la ciutat es una despesa molt gran, i es normal de que com a politics n'estiguin fins als ous, jo també n'estaria! Sabeu la de coses que es podrien fer amb els 120.000 € de convenis i apart altres extres? Son un munt de cuartos, es podrien fer un munt de coses per la ciutat i per tots els ciutadans i no només per 3000 que hi anem, el Sr.Ros esta sent un molt bon alcalde, esta renovant Lleida, i la Zona dels camps elissis esperem que quedi de puta mare :D

#17 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 mayo 2006 - 07:07

no som ni el 5% de la ciutat es una despesa molt gran, i es normal de que com a politics n'estiguin fins als ous, jo també n'estaria! Sabeu la de coses que es podrien fer amb els 120.000 € de convenis i apart altres extres?


Tenir un equip a Segona A, es publicitat per Lleida, la publicitat es paga...

#18 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 10 mayo 2006 - 08:09

jo d'aixo no i entenc gaire pero si ens a d'anar be, pues perfecte.

Anims Lleida, ens em de salvar esportivament i economicament.

#19 bepmaster

bepmaster

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 455 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 mayo 2006 - 01:27

no tenim ni un duro... les institucions no ens recolzen... guanya el bar€a la lliga i bueno, semble que l'haguès guanyat el lleida amb celebracions a tota la puta provincia...

i creieu que ens podem embarcar en projectes d'aquest calibre? necessitem consolidar-nos, mantenir-nos a segona primer, i arreglar una mica la situació econòmica...

a mi tb m'agradaria una ciutat esportiva, però hi ha prioritats. Ara per ara només una, la salvació!

#20 HoRiTzO

HoRiTzO

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 40 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 mayo 2006 - 02:05

Jo crec que us esteu flipant.... el Lleida només surt rentable per la publicitat que fa a la ciutat...
Si el Lleida està així és pq els lleidatans passen d´aquesta entitat i els que hi van paguen 4 duros per asseure´s al gol nord.
Segurament la directiva no ho haurà fet prou bé, però el Lleida ara per ara és una institució desfasada, sense motivació i impròpia de segona A.
I no sigueu ingenus, a tothom li costa diners matenir relació amb el Lleida.... inclús als directius.
Si algú vol la gran idea per salvar al club que llegeixi llibres d´economia i jugui a la loteria cada Dijous pq d´un altra manera...4 gats al gol nord escridassant al porter rival, trencant cadires i embrutant el camp d´engantxines, gots i canutos només poden originar multes de la federació i despeses amb neteja.

Salut




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos