Ir al contenido


Foto
- - - - -

llastima el villareal


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
21 respuestas en este tema

#1 doraemonet

doraemonet

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 214 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 abril 2006 - 09:44

el vilareal, l'ekip revelacio de la xapions ha sigut eliminat per l'arsenal en les semifinals, riquelme al minut 89 ha fallat el penalti que donava lloc a la prorroga

FELICITATS VILAREAL PER LA XAMPIONS QUE HEU FET

LA FINAL, BARÇA-ARSENAL, GUANYADOR EL BARÇA

#2 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.005 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 abril 2006 - 09:45

sol volia que pases per el joc que a fet avui

#3 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 abril 2006 - 09:52

Us mereixeu que us felicita, us mereixieu estar a la final, no a pogut ser, pero heu demostrat que sou un equipas, els barbosa quique javiventa arrubarrena josemari guille franco riquelme i companyia. No heu merescut quedar eliminats, els arbitres no us an ajudat. Acabo de mirar el partit i casi me emocionat i tot. L'any que be no crec, pero daqui a 2 anys aveure si torneu a estar a la champions, probablement lany que be la champions perdra un grandisim equip

Felicitar al arsenal la part que li toca, que estan obligats a guanyar la champions perque van cinquens a la lliga (a pesar de tenir henry cesc i companyia) i poden anar a la uefa, al igual que el liverpool la temporada pasada. Podria ser que es repetis la final de lany passat milan contra cinque anglès pero estic convensut que el barsa te molt a dir en aquesta competicio, i que te mes opcions per guanyarla

Primera final de champions en la historia del arsenal

Animo pibe, los penaltis los fallan solo los que tienen cojones a tirarlos

#4 MIKICOG

MIKICOG

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 abril 2006 - 09:52

Tienen que celebrar hasta donde han llegado. Ha sido una autentica hazaña y solo puedo quitarme el sombrero ante un club ejemplar y un modelo a seguir. AUPA VILLARREAL ¡¡¡

#5 bruno_saltor_viscal

bruno_saltor_viscal

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 396 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 abril 2006 - 10:14

el Arsenal a jugat be, pero eske el Villareal, u a fet tot avui, li a sortit tot, u a recuperat tot, l'unic ke la puta pilota no a volgut entrar de cap forma, en akestes ocasions crec ke es molt injust ke un ekip ke duran 90 min. dongui mes dels 100% al camp i no guanyi, fa molta rabia

#6 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 abril 2006 - 10:15

Quina merda!!!!

Per què es tan injust el futbol????
Per què no ha entrat cap de les 4 o 5 clarísimes que ha tingut??

Pobre riquelme i pobres jugadors. com ploraven!!, estaven davant l'oportunitat de la seva vida sent jugadors modestos europeament parlant.

Quina llastima. Vists els 2 partits el Villareal s'ha merescut passar però mira, l'Arsenal ha tingut la sort del campió, que no pot tenir un equip modest. Mai més arribarà tan lluny.

Un 10 a l'afició que ha aplaudit els seus jugadors.

ALE VILLAREAL

#7 MIKICOG

MIKICOG

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 abril 2006 - 10:19

Animo Vid, es una proeza lo que hbeis logrado y teneis que celebrarlo ¡¡¡

#8 BiLly_thE_KiD

BiLly_thE_KiD

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 698 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 abril 2006 - 10:20

VISKA EL VILA-REAL!

AUPA ROMÁN!

#9 REDMON

REDMON

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.444 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 abril 2006 - 10:30

Gran partit, és una llastima haver de quedar eliminats d'aquesta manera però el futbol és així d'injust. M'ha fet molta gracia quan ha sortit el jimmy jump abans de començar la segona part amb una camiseta d'argentina que hi deia "animo pelusa!"i vestit de maradona :lol: i que a anat a donar-li a l'henry una bandera del barça o algo per l'estil.Com su fa aquet per entrar a tots els camps? :lol:

#10 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 25 abril 2006 - 11:26

me'n alegro... ja era hora de que aquest club torni a tocar de peus a terra i tornar a la 2ªB (dins de poc) on sempre té que estar per tipus d'afició...els diners de dubtós origen no ho son tot en el futbol.

#11 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 abril 2006 - 08:51

Es mereixien passar i guanyar la champions pels c******* que hi han ficat.

#12 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 26 abril 2006 - 09:06

Doncs a mi em sembla més atractiva una final Arsenal - Barça o Arsenal - Milan que no pas una final Champions amb el Villarreal. Tot i així, jo també els vull felicitar pel gran treball com a equip i per l'afició que tenen.

També penso que en el cas que el Barça jugui la final, l'afavoreix que no hi sigui el Villarreal. Seria pitjor (mediàticament) perdre la Champions contra els de La Plana que no contra l'Arsenal de Reyes, Fábregas i Almunia.

#13 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 26 abril 2006 - 09:30

Crec que fins i tot és més revelació l'Arsenal (un equip que jugava amb l'estigme de no passar dels quarts de final mai, no sé a quina selecció em recorda això) que el Villarreal, un debutant amb il·lusií, sense res a perdre i, no oblidem, amb molta pasta invertida darrera.
Té molt mèrit el projecte esportiu que han fet (molts equips amb més pressupost i història no han arribat on ells), però no crec que fos l'encertat plantejar una eliminatòria entre un "supermodest" (Villarreal) i un "gran" (Arsenal).

#14 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 26 abril 2006 - 02:14

jo ja tic content amb l'arsenal i el cesc a la final.

#15 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 abril 2006 - 03:24

QUe ti mes mérit?????????

el Barça guanyant la champions? o el Villareal arribant on ha arribat?

#16 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 abril 2006 - 05:11

Es una pena lo del Vil.larreal, ademes es un aquip que sempre m'ha caigut simpatic, pero el futbol es molt cabron.

Jo crec que te molt més merit fer lo del Vil.larreal i ademes oposant-se a equips molt complicats i de molta historia.

#17 cristian_15

cristian_15

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.022 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 abril 2006 - 06:06

QUe ti mes mérit?????????

el Barça guanyant la champions? o el Villareal arribant on ha arribat?


son coses inhabituals pels dos equips pero opino que te més merit la proesa del vila-real.

PD: El president del vila-real s' ha fotut a plorar quan s' ha acabat el partit conscient que allo no ho viura gaires vegades.

#18 som-hi lleida

som-hi lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 211 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 abril 2006 - 07:16

per mi lo del villareal no es cap proesa... es un equip que te un jugadors impressionants i q s´ha fet a cop de talonari.. o no??? per mi te molt mes merit el que estan fent aquests anys equips com l´osasuna o el getafe, el villarreal te un super equip...que val una millonada. jo el merit el hi vec molt relativament

#19 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 abril 2006 - 10:08

per mi lo del villareal no es cap proesa... es un equip que te un jugadors impressionants i q s´ha fet a cop de talonari.. o no??? per mi te molt mes merit el que estan fent aquests anys equips com l´osasuna o el getafe, el villarreal te un super equip...que val una millonada. jo el merit el hi vec molt relativament



Mare meva, per favor que te 40.000 habitants i aplena el camp cada setmana.

#20 som-hi lleida

som-hi lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 211 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 abril 2006 - 11:40

per mi lo del villareal no es cap proesa... es un equip que te un jugadors impressionants i q s´ha fet a cop de talonari.. o no??? per mi te molt mes merit el que estan fent aquests anys equips com l´osasuna o el getafe, el villarreal te un super equip...que val una millonada. jo el merit el hi vec molt relativament



Mare meva, per favor que te 40.000 habitants i aplena el camp cada setmana.


el que te , es un propietari que ha abocat milllons de euros ... monaco es un cas similar, encara es sembla que es mes petit , pero al tindre molta pasta s´ha situat entre els millors clubs d´europa.... a mi lo dels habitants me la sua... sempre d´ha de mirar la pasta invertida que hi ha darrera.

Es un miracle fe el que han fet amb judadors tan " senzillets " com el riquelme, jose mari, sorin, arrubarrena, roger......?? aquest miracle es diu senyor roig!!! per mi no te mes secret que aquest




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos