Ir al contenido


Foto
- - - - -

MIREU DIARI SEGRE


  • Este tema esta bloqueado Este tema esta bloqueado
39 respuestas en este tema

#1 engi28

engi28

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 118 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 abril 2006 - 12:04

JA ERA HORA! En el diari d'avui "El Segre" surt un article on reconeix que els errors de la porteria de dissabte eren això: ERRORS DE RANGEL.

A veure si d'unavegada canvien el porter.

Jo ja vaig escriure una carta al club, i una a cada diari local per a ser publicades.

A veure si aquesta setmana tenim l'Edu sota els pals. I anirem a veure'l i a animar-lo. Si, si anirem a Gijon a veure com l'Edu defen els nostres colors.

ANIMO EDU. ESTA VEZ SI QUE VAS A SER TITULAR! TE LO MERECES.

#2 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 18 abril 2006 - 12:47

tant edu com rangel la caguen en les pilotes altes.

#3 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 abril 2006 - 12:49

No crec que escriure una carta al club demanant un canvi de porter sigui gaire etic, ja que el club no te res a veure en l'especte esportiu, o si mes no, no tindria que tindre res a veure. I al diari a article de opinio doncs si que es pot dir el que es vulgui, per aixo esta alli. Jo mai m'he pronunciat sobre aquest tema, pero crec que veient els ultims partits del nostre Lleida, i sense voler dir pas que el Rangel sigui un mal porter, crec que igual que li van donar al seu moment la oportunitat a Rangel pels errors de l'Edu, crec que ara es el moment de donar-li aquesta oportunitat a l'Edu.

P.D. Al diari del Segre feien referencia a les opinions donades sobre aquest tema en aquest mateix portal web. Som grans nens!! :lol:

#4 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 abril 2006 - 12:52

si ara canvies el rangel per l'edu al rangel el perds moralment per tota la temporada, kuan un porter fa un mal partit i al partit seguent no juga es un pal mol baix de moral.

#5 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 abril 2006 - 12:54

Aixo es el futbol, i es llei de vida. A l'Edu tambe li devia pasar el mateix, no??...

#6 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 abril 2006 - 01:10

si ara canvies el rangel per l'edu al rangel el perds moralment per tota la temporada, kuan un porter fa un mal partit i al partit seguent no juga es un pal mol baix de moral.


I a edu no li va passar el mateix cop de moral?
Enguany en cap del nou partits va fer cap cagada grossa, va fer 2 cagades contra el getafe i espanyol en copa i copa catalunya quan ja estava baix de moral perque havia perdut titularitat en lliga. Va pagar els plats trencats de les 5 derrotes i aixo es injust (la sisena derrota seguida va ser amb rangel, per cert amb cagada seva i 1 a 0)

En un altre post air o abans dair no se qui va dir que Edu va cagarla el dia del terrassa i del xerez, el dia del xerez va ser un gol de rebot i el del terrassa (que es discutible si va ser cagada o no) va ser a un partit del 2004

Rangel no es dolent pero es un porter una mica mediocre pel lleida edu es un bon porter

#7 Caufa

Caufa

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 231 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 abril 2006 - 02:10

Jo crec que el Lleida hauria d'apostar d'un cop per un porter de la terra al que sempe li ha fet il·lusió jugar amb els blaus: Felip Ortiz. No pot ser que un jugador de les seves característiques estigui a Segona B. Ja es veu en les estadístiques que esta tenint amb el Salamanca que mereix estar més amunt: 25 gols en 32 partits (0,78 de mitjana).

#8 Avi_Siset

Avi_Siset

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 426 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 abril 2006 - 02:25

Gràcies Jose Monge per treure la nostra web sovint al diari

#9 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 abril 2006 - 03:37

Una carta al club????? :lol: Si cadascu de nosaltres enviessim una carta dient que fiquessin aquell o l altre que fariem?

Rangel es dolent, pro Eduardo es pitjor.

#10 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 18 abril 2006 - 05:24

JA ERA HORA! En el diari d'avui "El Segre" surt un article on reconeix que els errors de la porteria de dissabte eren això: ERRORS DE RANGEL.

A veure si d'unavegada canvien el porter.

Jo ja vaig escriure una carta al club, i una a cada diari local per a ser publicades.

A veure si aquesta setmana tenim l'Edu sota els pals. I anirem a veure'l i a animar-lo. Si, si anirem a Gijon a veure com l'Edu defen els nostres colors.

ANIMO EDU. ESTA VEZ SI QUE VAS A SER TITULAR! TE LO MERECES.


que ridícul. Sabia que hi havia gent amb cara dura però això va més enllà de la meva imaginació. PERÒ ON VAS ESCRIBINT AL CLUB!!!

#11 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.372 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 abril 2006 - 05:30

cada dos x tres sortima en que hem de canviar els porters. si es canvia doncs uns quants mirareu amb lupa a edu, i ara a l'inversa.
no esteu mai contents

#12 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 abril 2006 - 05:35

si tinguesim un bon porter, ni rangel ni edu, ves a saber els punts que tindriem ara. No pot ser que patim cada vegada que es penja una pilota a la nostra area. Volem un porter segur.

Tot i això tenim el que tenim, i rangel està fatal ultimament. Jo el canviaria per l'edu però potser es un pèl arriscat fer-ho ara a final de lliga.

#13 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 18 abril 2006 - 06:02

4000 socis=4000 entrenadors :wink:

#14 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 abril 2006 - 06:08

Escolta ilerdense, pot escriure lo que li dongui la gana eh, a veure si has de ser tu el qui has de dir el que escriu la gent, per favor home!
Doncs jo tambe ho escriure, perque aquest porter ens fa perdre un futimer de punts, qui sap on estariem si l'Eduardo hagues sigut tota la temporada de titular.....salvats ja??Molt probablement.
Aquest Rangel es un paquet, lo del primer gol, senzillament no te nom i al segon, pues 70% culpa seva tambe, es va quedar massa quiet i despres ja no va poguer reaccionar.
Rubio cambia'l jaaaaaaaa si us plau

#15 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 18 abril 2006 - 06:33

Gràcies Jose Monge per treure la nostra web sovint al diari


Diu coses de nosaltres? jo mai el llegeixo perquè no m'agrada gens com a periodista.

#16 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 18 abril 2006 - 07:15

Escolta ilerdense, pot escriure lo que li dongui la gana eh, a veure si has de ser tu el qui has de dir el que escriu la gent, per favor home!
Doncs jo tambe ho escriure, perque aquest porter ens fa perdre un futimer de punts, qui sap on estariem si l'Eduardo hagues sigut tota la temporada de titular.....salvats ja??Molt probablement.
Aquest Rangel es un paquet, lo del primer gol, senzillament no te nom i al segon, pues 70% culpa seva tambe, es va quedar massa quiet i despres ja no va poguer reaccionar.
Rubio cambia'l jaaaaaaaa si us plau


Em sembla i és totalment ridícul que un aficionat suposo que també un soci escrigui al club per dir que jugui l'Edu. Pot escriure el que vulgui però amb una mica de seny!!!

Si l'Eduardo hagués jugat tots aquests partits potser seriem cuers i ja hauríem baixat de categoria (per aquesta regla de tres...). Potser potser potser... El cas és que d'un inici la confiança se li va donar a Eduardo i la va cagar, o es que no recordes les seves cagades monumentals? què passa ara, que l'Edu no la cagava mai i és molt bon porter no? fes una mica de memòria i recorda les cagades de l'edu en les sortides (iguals o pitjors que les de Rangel), els penals comesos per ell mateix, els penals no parats (Rangel almenys de tant en quant en para algun) i els u contra u tant penosos que té causant penal moltes vegades. Rangel té un u contra u molt bo i no provoca tants penals com l'edu. A més és un porter més segur que l'Edu. I dels partits que ens ha salvat el Rangel? que no en parlem dels partits que ens ha salvat? partits que hem puntuat gràcies a ell, eliminatories de copa que hem passat gracies a ell...

#17 MIKICOG

MIKICOG

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 abril 2006 - 07:38

Son porteros muy similiares. Tanto monta que monta tanto.

#18 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 abril 2006 - 08:24

Escolta ilerdense, pot escriure lo que li dongui la gana eh, a veure si has de ser tu el qui has de dir el que escriu la gent, per favor home!
Doncs jo tambe ho escriure, perque aquest porter ens fa perdre un futimer de punts, qui sap on estariem si l'Eduardo hagues sigut tota la temporada de titular.....salvats ja??Molt probablement.
Aquest Rangel es un paquet, lo del primer gol, senzillament no te nom i al segon, pues 70% culpa seva tambe, es va quedar massa quiet i despres ja no va poguer reaccionar.
Rubio cambia'l jaaaaaaaa si us plau


Em sembla i és totalment ridícul que un aficionat suposo que també un soci escrigui al club per dir que jugui l'Edu. Pot escriure el que vulgui però amb una mica de seny!!!

Si l'Eduardo hagués jugat tots aquests partits potser seriem cuers i ja hauríem baixat de categoria (per aquesta regla de tres...). Potser potser potser... El cas és que d'un inici la confiança se li va donar a Eduardo i la va cagar, o es que no recordes les seves cagades monumentals? què passa ara, que l'Edu no la cagava mai i és molt bon porter no? fes una mica de memòria i recorda les cagades de l'edu en les sortides (iguals o pitjors que les de Rangel), els penals comesos per ell mateix, els penals no parats (Rangel almenys de tant en quant en para algun) i els u contra u tant penosos que té causant penal moltes vegades. Rangel té un u contra u molt bo i no provoca tants penals com l'edu. A més és un porter més segur que l'Edu. I dels partits que ens ha salvat el Rangel? que no en parlem dels partits que ens ha salvat? partits que hem puntuat gràcies a ell, eliminatories de copa que hem passat gracies a ell...


No et replico lo de la carta perquè a mi també em sembla impresentable.
El que et vui dir es que el rangel no ha parat el 100% dels penals que li han tirat aquesta temporada. En el u contra u es on et diria que es millor l'edu que rangel però això ja pot ser una opinió personal.
A l'altra cosa a la que et vui contradir o potser m'agradaria que em corretgissis si em falla la memoria, no se quins son els partits en que graciès al rangel em puntuat, potser podria ser al reves i dir els partits on gracies al rangel no em puntuat. Porters que aquesta temporada han passat pel Camp d'Esports han salvat punts al seu equip com El Racing o l'Elx però mai cap dels nostres 2 porters ens ha salvat per merits propis de no puntuar.

I que consti que no m'agrada ni l'un ni l'altre, el Ragnel per xulo i l'Edu per boig.

#19 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 18 abril 2006 - 08:42

preguntali al Jordi Guardiola i ja veuras com et diu que Rangel ens ha salvat més d'una vegada. Si no segueixes al Lleida al 100% no és problema meu

#20 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 18 abril 2006 - 08:48

Potser us penseu que nomès és culpa dels porters. Durant el derbi de dissabte vaig veure tres o quatre xuts dels nostres jugadors desde la frontal realment horrorosos. El que va passar més a prop de la porteria del Nàstic o deuria fer a uns tres metres... Acollonant!
Ningú critica la falta d'encert dels nostres atacans? Venga home, aquests jugadors són els que ens han de salvar la categoria i als que hem d'animar sense contemplacions si volem gaudir de la 2a A l'any vinent. No siguem tan miticulosos i criticons. Som una de les pitjors aficions del futbol estatal. Per que no ens critica ningú a nosaltres?




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos