Ir al contenido


Foto
- - - - -

Bufanda del Lleida


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
15 respuestas en este tema

#1 AnGeL_44

AnGeL_44

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 4 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 abril 2006 - 08:27

Quant val la bufanda de la UE Lleida??
Es pot adquirir als voltants del estadi?

gracies

#2 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 abril 2006 - 08:33

Sí al camp mateix, a la part del parking hi ha una botiga on hi ha tota classe d'objectes del lleida. Pos ara no sé si 18€ ?¿ No sé t'enganyaria però més o menys

#3 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 14 abril 2006 - 08:46

crec que són 12 euros

#4 cristian

cristian

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.479 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 abril 2006 - 09:33

si si val 12 euros el altre dia o vaig preguntar bueno jo ja tinc una xD dema mateis anire tot de lleida samarreta mes bufanda

visca el lleida


dema 2-0

#5 AnGeL_44

AnGeL_44

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 4 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 abril 2006 - 09:35

podrieu ficar-ne alguna foto de ella?

#6 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 14 abril 2006 - 09:54

No, però és molt xula. Un bon model.

#7 rvidal21

rvidal21

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 291 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 abril 2006 - 10:06

Aqui la tens!!

Posted Image

#8 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 abril 2006 - 10:09

Buuuff, jo que tinc un model super vell de l'any de primera mare meva em tindre que actualitzar, pero no crec, la meva bufanda me la va donar mon pare i ja li he agafat carinyo :D

#9 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 abril 2006 - 01:11

A mi m'agradaria intercanviar bufanda del Lleida amb alguna del Nastic!!

#10 qaixal

qaixal

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.320 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 abril 2006 - 01:34

Buuuff, jo que tinc un model super vell de l'any de primera mare meva em tindre que actualitzar, pero no crec, la meva bufanda me la va donar mon pare i ja li he agafat carinyo :D


Aquestes coses s'han de guardar. Jo encara tinc la bufanda de primera, i la bandera que es va fer per celebrar el campionant de 2A de l'any anterior.

#11 bluesharks

bluesharks

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 16 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 abril 2010 - 07:24

Doncs 12 euros no es barata,el Nastic i el Sabadell la venen la seva a 10 euros,el Girona no se pq no tenen pagina web amb productes...
Jo tinc la del Lleida quan jugava a 1era amb l'escut antic q era de color groc...
Camviaria una del Betis o l'Atletico de Madrid x una d'ara del Lleida,o me les vendria,em van tocar en una tombola fa anys,ja q son 2 eqips q com l'Espanyol sempre ajuden a q el Real Madrid guanyi la lliga...

#12 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 22 abril 2010 - 08:51

Jo tinc la primera bufanda que va sortir del lleida a l'any 89/90 i no la canviare mai per tants records que em porta

#13 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 22 abril 2010 - 08:54

Doncs 12 euros no es barata,el Nastic i el Sabadell la venen la seva a 10 euros,el Girona no se <font color=red>perque</font> no tenen pagina web amb productes...
Jo tinc la del Lleida quan jugava a 1era amb l'escut antic q era de color groc...
Camviaria una del Betis o l'Atletico de Madrid x una d'ara del Lleida,o me les vendria,em van tocar en una tombola fa anys,ja q son 2 eqips q com l'Espanyol sempre ajuden a q el Real Madrid guanyi la lliga...



doncs ja les pots fer servir per encendre el foc d'alguna caragolada ja que ningú te les voldrà....

#14 EsclatDeLaGrada

EsclatDeLaGrada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 839 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 abril 2010 - 09:07

Doncs 12 euros no es barata,el Nastic i el Sabadell la venen la seva a 10 euros,el Girona no se <font color=red>perque</font> no tenen pagina web amb productes...
Jo tinc la del Lleida quan jugava a 1era amb l'escut antic q era de color groc...
Camviaria una del Betis o l'Atletico de Madrid x una d'ara del Lleida,o me les vendria,em van tocar en una tombola fa anys,ja q son 2 eqips q com l'Espanyol sempre ajuden a q el Real Madrid guanyi la lliga...



doncs ja les pots fer servir per encendre el foc d'alguna caragolada ja que ningú te les voldrà....


estic amb tu company

#15 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 abril 2010 - 05:19

Osti quin reflote d'un post de fa 4 anys xDD

#16 bluesharks

bluesharks

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 16 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 mayo 2010 - 07:57

No es q m'agradi el Betis i l'Atletico es q quan em van tocar a la tombola era molt petit i del Barça o altres eqips ja en tenia una,i en aqella epoca no em desagradava una bufanda daqestes deqips extrangers comla Juventus,Bayern Munich,Arsenal,Ajax,PSV Eindhoven,Borussia Dortmund...m'agradaven mes pero no nhi havian i no estava a Lloret de Mar q encara hi ha mes guiris...




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos