Ir al contenido


Foto
- - - - -

Declaracions Julian Rubio sobre filials


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
29 respuestas en este tema

#1 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 05 abril 2006 - 11:59

Edició digital de diari Marca (5 d'abril de 2006) en l'apartat dedicat a la 2a A

"NO PINTAN NADA EN SEGUNDA, DEBERÍAN JUGAR APARTE"

Julián Rubio carga contra los filiales de Real Madrid y Málaga
JULIÁN PALOMAR. Elche

Málaga B y Real Madrid Castilla van a ser los dos próximos rivales del Elche en la División de Plata. Y para el técnico ilicitano Julián Rubio, “los filiales no pintan nada en Segunda división, que es muy profesional. Tendrían que jugar una Liga aparte, como en otros países. Equipos que no se juegan nada no deben competir con otros que tienen mucho que perder. Devalúan la competición. No sólo el Málaga, que no tienen nada que hacer porque su primer equipo va a descender. Ellos sólo se juegan la formación de jugadores y los equipos rivales, mucho dinero”.


Penso que no li falta raó. Sobretot quan diu lo de "Equipos que no se juegan nada no deben competir con otros que tienen mucho que perder". Nosaltres encara hi hem de jugar. Imagineu-vos que ens guanyen els 6 punts en joc i acabem baixant per culpa d'aquets 6 punts...

Diversos filials a hores d'ara ocupen plaça de Play Off per pujar a 2a A, Real Sociedad, Levante (no pujarà si el primer equip no aconsegueix l'ascens a Primera) i Barça. D'altres encara tenen opcions per classificar-se i jugar la fase d'ascens, Sevilla, Athletic Club de Bilbao, Racing de Santander, Valladolid (mateix cas que el Levante, no pot pujar ja que el Primer equip també està a 2a A) i, Osasuna i Atlético de Madrid, matemàticament encara poden aconseguir-ho.

#2 Kangaroo

Kangaroo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 800 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 abril 2006 - 12:49

aixo es veritat. ja fa un temps vaig pensar en obrir un post sobre aixo pero al final no ho vaig fer.


a espanya hauriem de pendre exemple d'anglaterra, alla els equips "b" juguen en una lliga apart amb 1a divisio, 2a divisio...

encara ke no es diu per exemple: CHELSEA "B" sino CHELSEA RESERVA o en angles RESERVE CHELSEA algo aixi...


fora filials de 2A 2b, 3a, 1a Catalana...


lligues reserva ja!!!

#3 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 abril 2006 - 01:22

Totalment d'acord amb Julian Rubio. Els filials ocupen la plaça d'un equip que pot aspirar a ujar a primera divisió!

#4 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 abril 2006 - 01:25

Totalmoment d'acord amb Julian Rubio, es inadmissible que estiguin filials en categories professionals, que estiguin a Segona b i ja esta,pero a segona divisió professional no.
I es cert, perque es devalua la competició i mes aquesta temporada, perque el Màlaga baixara a segona molt probablement i ara el Malaga b, ja em direu a que jugara,perque si ho te chungo per salvar-se com a equip, es impossible que es salvi perque el Malaga primer equip baixar a segona,per tant surtiran als terrenys de joc amb una desmotivació absoluta.

#5 Martinetti

Martinetti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.074 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 abril 2006 - 01:43

No estic gens d'acord amb tots vosaltres!!!


Tant que voleu que els jugadors del futbol base pujin al primer equip, i els que ho fan com que no ens interessa a nosaltres.... llavors no??

Doncs molt malament senyors!!

Aquests jugadors s'ha guanyat a pols jugar en aquesta categoria, no els hi regala ningú aquesta plaça, és a dir, tenen tant dret com nosaltres estar a 2A o els que estan a 2B!!!! Pk sinó valen, baixen de categoria i punt!!!!!


A més, és un molt bona manera de formar jugadors del futbol base, que vagin agafant experiència i qualitat!!!!!!



VISCA EL FUTBOL BASE PROFESSIONAL!!!!




Pd: Sr. Julian Rubio si ells estàn millor k vosaltres i ells sent un filial i vosaltres gastant-vos tants milions com es gasta el Elx cada any per intentar pujar, es que hi ha algo que feu malament vosaltres!!!!

#6 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 abril 2006 - 02:13

No estic gens d'acord amb tots vosaltres!!!


Tant que voleu que els jugadors del futbol base pujin al primer equip, i els que ho fan com que no ens interessa a nosaltres.... llavors no??

Doncs molt malament senyors!!

Aquests jugadors s'ha guanyat a pols jugar en aquesta categoria, no els hi regala ningú aquesta plaça, és a dir, tenen tant dret com nosaltres estar a 2A o els que estan a 2B!!!! Pk sinó valen, baixen de categoria i punt!!!!!


A més, és un molt bona manera de formar jugadors del futbol base, que vagin agafant experiència i qualitat!!!!!!



VISCA EL FUTBOL BASE PROFESSIONAL!!!!




Pd: Sr. Julian Rubio si ells estàn millor k vosaltres i ells sent un filial i vosaltres gastant-vos tants milions com es gasta el Elx cada any per intentar pujar, es que hi ha algo que feu malament vosaltres!!!!


Jo tambe m'uneixo a la teva postura, que pren el lloc a 2 equips que podrien pujar a primera? si han pujat es perque su han guanyat, i qui serien aquests dos equips? el cartagena i el terrassa per exemple? i en que et bases per dir que aquests dos equips son millors que els filials? A mes pels jugadors de equips b els va be jugar contra equips amb mes experiencia perque la vagin agafan ells tambe. Si tenim por de perdre els 12 punts contra els que ens poden condenar a baixar jo francament em fa mes por un recre un nastic o un lorca que ells, de la mateixa manera que ens pot guanyar el madrid castilla tambe ens pot guanyar lejido per exemple o el ferrol o el valladolid. Si perdem puns contra ells tambe els podem perdre contra altres equips

No dic que pugin tots els filials ara, nomes vull que estiguin a segona que su mereixen ja siguin filials o no i si i a dos filials doncs va ser perque van fer merits per pujar deixan fora a altres equips que si no mequivoco el malaga va deixar fora el terrassa i el madrid no menrecordo

#7 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 05 abril 2006 - 02:25

Doncs jo continuo pensant que tots hi surtiriem guanyant si els filials juguessin tots junts en diferents categories segons els mèrits de cadascú. Em sembla una fórmula de competició més igualitària i competitiva.

Que juguin contra jugadors de més experiència per que ells es puguin fer com a futbolistes? No li trobo sentit. A més que vols dir, que els altres equips a més de lluitar per no baixar o pujar a Primera els hi hem de fer d'"Sparring"...

Quin benefici hi podriem treure per exemple nosaltres. Al cap i a la fi si surten bons acabaran al seu primer equip. O és que si surten "cracks" vindran a jugar al Lleida?

#8 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 abril 2006 - 02:30

Si els filials d'aquestos ekips estan a Segona A és xq s'ho han guayat a pols. A més a més, gràcies a akests ekips s'augmenta el nivell de la competició. Acostumen a fer un molt bon futbol (cosa q a Segona divisió no sobra) i ademés és una bona oportunitat x veure joves promeses q d'aki uns anys estaran jugant a ekips de primera divisió. :twisted:

#9 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 abril 2006 - 02:44

Els filials son una merda, jo no els deixaria pujar a Segona A.... Segona b ja estan prou be, així el barça i el Madrid ens podria cedir jugadors i també pq el nº d'aficinats del filials es pessim i perd molt la gracia....

Una lliga Unica pels filials o Segona B com a maxim, al futbol profesional no poden haver-he 2 equips iguals... es de bojos :roll: :roll: :roll:

#10 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 abril 2006 - 02:56

A Segona b ja estan prou be, així el barça i el Madrid ens podria cedir jugadors i també perque el nº d'aficinats del filials es pessim i perd molt la gracia....


Si tenim en compte el número d'espectadors q van a cada partit potser el Lleida tmb hauria d'estar a Segona B.
Referent a la cessió de jugadors el Barça no ens ha cedit pràcticament mai a cap jugador encara q el seu filial estigués a Segona B. El q hem volgut l'hem hagut de pagar com qualsevol altre ekip. :evil:
Respecto la teua opinió xò crec q els arguments q utilitzes no son convincents

#11 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.372 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 abril 2006 - 03:44

te tota la rao julian rubio, els filials a una lliga paral.lela. avui en dia els equips de futbol si juguen molts diners si volen formar jugadors que els cedeixin.

#12 rondo

rondo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 477 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 abril 2006 - 04:26

Jo no estic d'acord amb Lulian Rubio, a mi almenys els filials em fan veure algo més atractiva la categoria, són equips que volen jugar a futbol i que fan més vistosa la categoria, a més són equips que s'han guanayt al camp el dret a estar a segona a i no crec que el seu objectiu sigui baixar així que ells també es juguen objectius importants.

A més té tota la pinta que s'està ficant la vena abans de fer-se la ferida...

#13 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 abril 2006 - 04:37

I a nosaltres que ens importa??? si juguem com hauriem de jugar ens hauria de ser igual contra qui juguem o qui hi ha a la lliga. Si estan a 2A es perque s ho han guanyat.

Per aquesta regla de 3, nosaltres tampoc hauriem de competir ja que som un club sense pressupost, sense afició, sense una directiva implicada en el equip, sense estadi, sense filial..... No aportem res al futbol, ja que ens limitem a passejarnos pels camps amb l'unic objectiu de no baixar a 2ºB.


I despres us pregunteu perque no va la gent al camp.... doncs perque la gent vaigi al camp es necessita una cosa, il.lusió.. I aquest equip no desperta cap il.lusio, sigui culpa de qui sigui. Pro sino mireu el dia del ascens a 2A quanta gent hi havia al camp. Perque hi havia il.lusió.

#14 Martinetti

Martinetti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.074 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 abril 2006 - 06:58

Doncs jo continuo pensant que tots hi surtiriem guanyant si els filials juguessin tots junts en diferents categories segons els mèrits de cadascú. Em sembla una fórmula de competició més igualitària i competitiva.


Es que per igualitaria i competitiva: la manera en que està ara!!!

Si estàn a 2A es perquè van jugar a 2B i després la lligueta de promoció contra altres equips potents!! És a dir, ells eren millors que tots els altres!!

Això no és igualitari i competitiu???

Que juguin contra jugadors de més experiència per que ells es puguin fer com a futbolistes? No li trobo sentit.


Home, això està clar, no només un jugador, sinó en la vida real mateix, si no tens gent més bona i amb experiència amb qui competir o treballar no evoluciones tant a nivell personal o professional!!! Això està clar!!!!

A part de jugadors que quan pujen al primer equip s'ho menjen tot.... n'hi ha dos de comptats, tots els altres al principi ho feien bé i després s'han convertit amb cracks!!!!


Quin benefici hi podriem treure per exemple nosaltres. Al cap i a la fi si surten bons acabaran al seu primer equip.


Nosaltres?? Benefici???

Si no el treiem de cap manera, i k en fa d'anys!!! (de bon rotllo)

Hi ha moltes vegades, però moltíssimes jugadors molt bons no han acavat al primer equip (pk l'entrandor no li agrada, pk rep una oferta i a l'altre equip no triomfa, pk va per mal camí (en sentit personal) i molts altres casos)

#15 Martinetti

Martinetti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.074 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 abril 2006 - 07:04

Per aquesta regla de 3, nosaltres tampoc hauriem de competir ja que som un club sense pressupost, sense afició, sense una directiva implicada en el equip, sense estadi, sense filial..... No aportem res al futbol, ja que ens limitem a passejarnos pels camps amb l'unic objectiu de no baixar a 2ºB.


Tens tota la raó i mes!!!!!


I també per akesta regla el Vila-Real no hauria d'estar a semifinals de la Champions League!!!!!!!

#16 Blau

Blau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.073 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 abril 2006 - 10:21

No estic gens d'acord amb tots vosaltres!!!

Tant que voleu que els jugadors del futbol base pujin al primer equip, i els que ho fan com que no ens interessa a nosaltres.... llavors no??
Doncs molt malament senyors!!
Aquests jugadors s'ha guanyat a pols jugar en aquesta categoria, no els hi regala ningú aquesta plaça, és a dir, tenen tant dret com nosaltres estar a 2A o els que estan a 2B!!!! Pk sinó valen, baixen de categoria i punt!!!!!
A més, és un molt bona manera de formar jugadors del futbol base, que vagin agafant experiència i qualitat!!!!!!
VISCA EL FUTBOL BASE PROFESSIONAL!!!!

Pd: Sr. Julian Rubio si ells estàn millor k vosaltres i ells sent un filial i vosaltres gastant-vos tants milions com es gasta el Elx cada any per intentar pujar, es que hi ha algo que feu malament vosaltres!!!!


No hi estic gens d'acord, pk el club ja ocupa una plaça profesional y el equip "b" es finança amb els diners del primer equip... no es legitim, si volen que es subvencionin les fitxes de 100 kilos que tenen alguns chavals del "B" amb les entrades i propagnda que generin.

No vec com podeu estar a favor de aquestes coses que ens perjudiquen tant als equips modestos.

#17 Martinetti

Martinetti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.074 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 abril 2006 - 11:10

No hi estic gens d'acord, pk el club ja ocupa una plaça profesional y el equip "b" es finança amb els diners del primer equip... no es legitim, si volen que es subvencionin les fitxes de 100 kilos que tenen alguns chavals del "B" amb les entrades i propagnda que generin.

No vec com podeu estar a favor de aquestes coses que ens perjudiquen tant als equips modestos.



Diferents punts de vista!




Pd: per part meva, punt i final

#18 NUMANTINO

NUMANTINO

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 abril 2006 - 11:15

Totalment d'acord amb el Vlaovic, azidman i Martinetti.
La realitat no es cap altra que si estan es perquè s'ho mereixen son un equip com qualsevol altre que estan a Segona per mèrits propis. A part es una manera de crear jugadors de qualitat per la motivació que els crea per pujar al primer equip, sinò mireu Soldado. Olalla va vindre del Real Madrid B, poc ens va demostrar però el que va fer ho va fer bé. Són equips que a més solen tenir una bona economia, bones instal·lacions...
Per a mi son un equip més amb tot el dret de jugar a Segona.

#19 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 abril 2006 - 11:24

Totalment d'acord amb Julian Rubio. Els filials ocupen la plaça d'un equip que pot aspirar a ujar a primera divisió!


Jo tambe penso el mateix , una lliga apart amb filials no estaria gens malament , aixo si ara es molt dificil canviar-ho , tindries critiques de tot arreu i sobretot del equipo afectat.

#20 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 abril 2006 - 11:29

No m'agradaria veure la temporada que be amb:

-Barça B
-Madrid Castilla
-Malaga B
-Real Societat B
-Llevant B
-SEvilla B

:roll: :roll: :roll: tots ells amb opcions de ser a Segona A la temporada que be.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos