Ir al contenido


Foto
- - - - -

Vila-real classificat per semifinals de la champions


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
21 respuestas en este tema

#1 rvidal21

rvidal21

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 291 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2006 - 09:47

Impresionant! Nomes hi ha una paraula per dir lo que ha aconseguit aquest equip ja son a quarts de final

#2 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 04 abril 2006 - 09:49

i pensar ke naltres els vam escaldar al madrigal tot just fa 6 o 7 anys..... com passa el temps :'(

#3 Gorka

Gorka

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 618 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2006 - 10:08

jo encara men recordo quan vam guanyar 2-3 crec l'última vegada que hi vam anar. Quins temps!!!

#4 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2006 - 10:14

Mare meva.

Impressionant.

Un poble de 48.000 persones a les semis de la champions.

Estic emocionat i tot. El meu segon equip es ell, jeje.

Segurament no es repetirà mai més i per això s'ha d'aprofitar el moment històric per aquesta vila de la plana que amb jugadors descartats d'altres equips( Riquelme del barsa, forlan del manchester, jose mari del inter, reina del barsa, i molts d'altres) ha aconseguit arribar molt més lluny que manchesters, chelsis i altres grans equips pressupostaris europeus.

ALE VILLAREAL

#5 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2006 - 10:51

La meva mes sincera enhorabona cap al Vila-real. Ojala guanyes la Champions :!: :!: :!: :!: :!: :!:

#6 BiLly_thE_KiD

BiLly_thE_KiD

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 698 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2006 - 11:11

Enhorabona al Vila-real, el k han akonseguit no té nom.

Jo també desitjo ke guanyin la champions.

Viska l'esport del país.

#7 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 05 abril 2006 - 12:59

Vaya sorpresa.
moltes Felicitats per el Vilareal i Riquelme.

Vilareal - Arsenal Barça - Milan
Arsenal - Barça
Barça


si arribesin a la final Vilareal - Barça segu ke guanya el vilareal. pk se li dona fatal al barça i a mes no estarien tan motivats els del barça

#8 Arnau10

Arnau10

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 392 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 abril 2006 - 01:29

Mare meva.

Impressionant.

Un poble de 48.000 persones a les semis de la champions.

Estic emocionat i tot. El meu segon equip es ell, jeje.

Segurament no es repetirà mai més i per això s'ha d'aprofitar el moment històric per aquesta vila de la plana que amb jugadors descartats d'altres equips( Riquelme del barsa, forlan del manchester, jose mari del inter, reina del barsa, i molts d'altres) ha aconseguit arribar molt més lluny que manchesters, chelsis i altres grans equips pressupostaris europeus.

ALE VILLAREAL


vid, el jose mari va ser descartat pel milan, no per linter!!!!
venga facundo!

#9 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 abril 2006 - 01:32

Increible el Vila-real, senzillement increible, no tinc paraules per descriure tal esdeveniment,perque es senzillament impressionant lo que esta aconseguint aquest equip.Potser la champions no la guanyara pero podra dir amb orgull que ha estast a les semis d'una lliga de campions, que això te un mérit acullunant.
Felicitats vila-real. :wink:

#10 Diego

Diego

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 56 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 abril 2006 - 01:40

Vaya sorpresa.
moltes Felicitats per el Vilareal i Riquelme.

Vilareal - Arsenal Barça - Milan
Arsenal - Barça
Barça


si arribesin a la final Vilareal - Barça segu <font color=red>que</font> guanya el vilareal. pk se li dona fatal al barça i a mes no estarien tan motivats els del barça


Vilareal - Arsenal Barça - Milan
Villareal - Milan
Villareal

Tranquil que el barça no arribara a la final xD

Enhorabona al vilareal, encara men recordo l'estiu que Riquelme no sabia si anar al Vilareal o al Mallorca...ay! quin peaxo jugador que esta fet

#11 Blau

Blau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.073 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 abril 2006 - 01:47

Al Pcfutbol 4.0 erem millors :mrgreen:

#12 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 05 abril 2006 - 01:51

Enhorabona al club i a tots els aficionats grocs, és una gran proesa la que estan fent!

P.d.- Jo personalment, i com ja vaig dir en un altre post al seu dia, continuo apostant per l'AC Milan.
Encara que he de confessar que no em desagradaria una final Benfica - Villarreal. Grecia campiona d'Europa 2004, Liverpool 2005 i Oporto 2003 campions de la Champions. VISCA EL FUTBOL!!!

#13 rvidal21

rvidal21

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 291 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 abril 2006 - 02:42

Si guanyen la champions ja poden comprar el submari ja!!! :lol:

#14 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 abril 2006 - 11:28

Continuo dient que lo del Villarreal es molt maco i tal , pero sense la pasta del Roig (President del Club) no estarien on estan i no crec que ni estiguesin a primera.

#15 Diego

Diego

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 56 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 abril 2006 - 06:13

Continuo dient que lo del Villarreal es molt maco i tal , pero sense la pasta del Roig (President del Club) no estarien on estan i no crec que ni estiguesin a primera.


En aixo tens molta rao, ajuda molt q un tio posi pasta a al club. Pero tambe s'ha dir q el Villareal ha fixat molt be, perque si nomes de diners es trates equips com madrid, chelsea i aquests encara estarien a la xampions.

#16 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 abril 2006 - 09:33

Jo discrepare una mica amb vosaltres,jo crec que no es tan increible que el Villarreal hagi arribat on ha arribat,d´acord que es un poblet petit,sense historia a Europa i tot el que tu vulguis,però la plantilla no va amb consonacia de lo demès,perquè jugadors com

-Riquelme=internacional amb Argentina o va guanyar tots els titols possibles a Sudamerica
-Arruabarena= màs de lo mismo
-Roger =jugador que a qualsevol equip aniria bè
-Tacchinardi= o va guanyar tot a la Juve
-Jose Mari =At Madrid,Milan
-Forlan=pichichi l´any passat,procedent del Manchester United
-Senna=el volien fer internacional amb Espanya
-Sorin=va jugar al Barça,i a set internacional amb Argentina,infinitat de cops.

I per l´any que ve ja a fixat a Nihat de la Real i Pires del Arsenal.


Vosaltres creieu que un equip amb aquests noms es molt inferior,com ens fan creure els mitjans, a cualsevol altre equip que estigui jugant Champions?
Aquí lo que conta es tindre pasta,cada dia o vec mès clar,amb pasta en el mon de futbol pots arribar on tu vulguis,es aixì de trist :(

#17 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 06 abril 2006 - 11:46

Vaya sorpresa.
moltes Felicitats per el Vilareal i Riquelme.

Vilareal - Arsenal Barça - Milan
Arsenal - Barça
Barça


si arribesin a la final Vilareal - Barça segu <font color=red>que</font> guanya el vilareal. pk se li dona fatal al barça i a mes no estarien tan motivats els del barça


El Barça no estaria motivat en una final de Champions? Com si estessin acostumats a guanyar-ne una cada dos per tres... de tot la plantilla crec que només Deco en té una. A més, a les finals el club amb menys història acostuma a pringar i pagar la novatada (València o Leverkusen en els darrers anys, per exemple).

#18 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 abril 2006 - 08:14

Jo discrepare una mica amb vosaltres,jo crec que no es tan increible que el Villarreal hagi arribat on ha arribat,d´acord que es un poblet petit,sense historia a Europa i tot el que tu vulguis,però la plantilla no va amb consonacia de lo demès,perquè jugadors com

-Riquelme=internacional amb Argentina o va guanyar tots els titols possibles a Sudamerica
-Arruabarena= màs de lo mismo
-Roger =jugador que a qualsevol equip aniria bè
-Tacchinardi= o va guanyar tot a la Juve
-Jose Mari =At Madrid,Milan
-Forlan=pichichi l´any passat,procedent del Manchester United
-Senna=el volien fer internacional amb Espanya
-Sorin=va jugar al Barça,i a set internacional amb Argentina,infinitat de cops.

I per l´any que ve ja a fixat a Nihat de la Real i Pires del Arsenal.


Vosaltres creieu que un equip amb aquests noms es molt inferior,com ens fan creure els mitjans, a cualsevol altre equip que estigui jugant Champions?
Aquí lo que conta es tindre pasta,cada dia o vec mès clar,amb pasta en el mon de futbol pots arribar on tu vulguis,es aixì de trist :(


D'aquest jugadors només 1 o 2 jugarien a la champions amb un equip gran per la seva qualitat. En canvi, aquí se'ls hi treu el maxim rendiment

#19 BalaFiero

BalaFiero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.062 mensajes
  • 1 topics

Escrito 06 abril 2006 - 08:15

Vaya sorpresa.
moltes Felicitats per el Vilareal i Riquelme.

Vilareal - Arsenal Barça - Milan
Arsenal - Barça
Barça


si arribesin a la final Vilareal - Barça segu <font color=red>que</font> guanya el vilareal. pk se li dona fatal al barça i a mes no estarien tan motivats els del barça


El Barça no estaria motivat en una final de Champions? Com si estessin acostumats a guanyar-ne una cada dos per tres... de tot la plantilla crec que només Deco en té una. A més, a les finals el club amb menys història acostuma a pringar i pagar la novatada (València o Leverkusen en els darrers anys, per exemple).


El València en va jugar 2 de consecutives amb Cuper a la banqueta, i les dues les va perdre. Quin trauma.. xD

#20 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 abril 2006 - 08:24

Jo discrepare una mica amb vosaltres,jo crec que no es tan increible que el Villarreal hagi arribat on ha arribat,d´acord que es un poblet petit,sense historia a Europa i tot el que tu vulguis,però la plantilla no va amb consonacia de lo demès,perquè jugadors com

-Riquelme=internacional amb Argentina o va guanyar tots els titols possibles a Sudamerica
-Arruabarena= màs de lo mismo
-Roger =jugador que a qualsevol equip aniria bè
-Tacchinardi= o va guanyar tot a la Juve
-Jose Mari =At Madrid,Milan
-Forlan=pichichi l´any passat,procedent del Manchester United
-Senna=el volien fer internacional amb Espanya
-Sorin=va jugar al Barça,i a set internacional amb Argentina,infinitat de cops.

I per l´any que ve ja a fixat a Nihat de la Real i Pires del Arsenal.


Vosaltres creieu que un equip amb aquests noms es molt inferior,com ens fan creure els mitjans, a cualsevol altre equip que estigui jugant Champions?
Aquí lo que conta es tindre pasta,cada dia o vec mès clar,amb pasta en el mon de futbol pots arribar on tu vulguis,es aixì de trist :(


D'aquest jugadors només 1 o 2 jugarien a la champions amb un equip gran per la seva qualitat. En canvi, aquí se'ls hi treu el maxim rendiment

equips grans entenc jo que son Milan,Barça,Chelsea,Madrid i Juve,potser en aquests equips tots no jugarien,però en qualsevol equip normal amb aspiracions de guanyar la Champions jugarien tots fijo,per exemple al Liverpool campio d´Europa de l´any passat no jugarien tots els que he mencionat?,o L´Oporto de fa dos anys,o el Leverkusen finalista que va jugar contra el Madrid.
En la meva opinió per guanyar la Champions,es te que tindre bons jugadors com te el Villarreal i aquella mica de sort que han de tindre tots els equips,no o vec tan anormal que el Vilarreal estigui jugant les semifinals,es mès crec que el partit contra el Arsenal es mès favorit el Villarreal,ja que tots els seus jugadors tenen molta experiencia internacional i l´Arsenal es un equip molt jove,apart d´Henry i algun altre




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos