Jump to content


Photo
- - - - -

Seguidors del Lleida a l'estranger


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 josemigol

josemigol

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 27 posts
  • 0 topics

Posted 11 February 2006 - 12:52 AM

Eiii,

quants de vosaltres esteu a l'estranger i encara seguiu el Lleida? Jo estic a Monterrey, México, i cada dia em conecto al portal de la UE Lleida i a altres webs esportives, per llegir les notícies del club. Llàstima que no sé encara com veure algun partit on-line o escoltar la radio... algú em pot ajudar?

Salut i Visca el Lleida!!

#2 Lleida_Orient

Lleida_Orient

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 28 posts
  • 0 topics

Posted 11 February 2006 - 01:07 AM

Estoy en Londres y sigo el Lleida a través de esta web y la radio.

#3 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6,840 posts
  • 3 topics

Posted 11 February 2006 - 01:13 PM

hombre, los partidos del lleida, los podeis seguir a traves de la web i tambien en el xat donde se vive el minuto a minuto i os podeis enterar al instante de cualquier jugada i gol del partido.

Lleida is around the world!

#4 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,306 posts
  • 4 topics

Posted 11 February 2006 - 05:09 PM

hombre, los partidos del lleida, los podeis seguir a traves de la web i tambien en el xat donde se vive el minuto a minuto i os podeis enterar al instante de cualquier jugada i gol del partido.

Lleida is around the world!

que es catala home!

PD: ei josemi! ens podries explicar d'on ve la teva aficio pel lleida sent de mexic? merci! :wink:

#5 cristian_15

cristian_15

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,022 posts
  • 0 topics

Posted 11 February 2006 - 09:26 PM

seguir el lleida a l' extranger té molt més mèrit i clar us he de felicitar tan come els de fora de la provincia com de fora a l' extranger

#6 matza23

matza23

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 39 posts
  • 0 topics

Posted 04 March 2006 - 05:05 PM

Encara que la gent no s'ho pensi hi ha molts seguidors del lleida que viuen en l'extranger.. ja que són catalans emmigrats cap a d'altres països com gent d'altres països que tenen familia lleidatana.. Encara que no consegueixen veure els partits, s'interessen pels resultats, la classificació i tenen sentiments de cara cap al lleida..




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users