Ir al contenido


Foto
- - - - -

En total desacord....


  • Este tema esta bloqueado Este tema esta bloqueado
22 respuestas en este tema

#1 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 febrero 2006 - 09:46

Al final he vist que s'ha obert un forum dedicat a la formula 1.
Doncs be la meva pregunta es que te a veure aixo amb el Lleida, per que a mi i a molts altres foreros no ens interessa gents la Formula 1.
Perque fikats a posar forums, a mi m'interessa la prostitucio a Lleida. Per tan puc solicitar un apartat q es tituli: Prostitucio a Lleida???
Almenys tindria mes relacio aixo, q no la Formula 1 xDDDDDDDD

#2 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1.770 mensajes
  • 16 topics

Escrito 10 febrero 2006 - 09:59

Bé diversos usuaris ho han demanat i als que no ens interessa no ens afecta gaire perquè el missatges no sortiran a la pàgina principal.

#3 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 febrero 2006 - 10:03

la cuestion es quejarse o que? si no te interesa no entres en el foro de formula 1 y punta

#4 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 febrero 2006 - 10:31

ja que hi soc, webmaster.

he vist que hi ha foros del pluspu, del llista, del volei i del plusfresc però no hi és el del Ctt borges, que esta a la maxima divisió espanyola i al meu parer es mereix un apartat en aquest foro igual que la resta d'equips importants lleidatans. M'agradaria rebre una resposta

#5 Juanjo123

Juanjo123

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.360 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 febrero 2006 - 10:40

no ho entenc... els posts ni tan sols apareixen a la pàgina principal. Què més dona si tenim l'espai o no?

Trobo que vam ser bastants que ho vam demanar... i no per primera vegada, a més a més. Tant us molesta??

#6 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 10 febrero 2006 - 11:03

No cal posarse aixins.
la formula 1 es un esport tambe, ja se ke no te cap relacio amb lleida, pero aixi podem opinar. igualment es posaven post escampats per els canals actuals.

#7 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 febrero 2006 - 11:09

ja que hi soc, webmaster.

he vist que hi ha foros del pluspu, del llista, del volei i del plusfresc però no hi és el del Ctt borges, que esta a la maxima divisió espanyola i al meu parer es mereix un apartat en aquest foro igual que la resta d'equips importants lleidatans. M'agradaria rebre una resposta


I del sicoris grup confort??

#8 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 febrero 2006 - 11:30

A qui no li interesi que fasi com jo : Que ni u miro

#9 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 febrero 2006 - 11:43

Jo ja vai dir que millor fer un forum tipus ''altres esports''

#10 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 febrero 2006 - 11:56

perquè no fem un forum del equip de bitlles del Pardinyes!!

Modo ironic:ON :D

A mi em sembla bè,sino us agrada no i entreu i ja esta problema solucionat,a mi tampoc m´agrada gaire la F1,però si hi ha tanta gent que li agrada

#11 rvidal21

rvidal21

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 291 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 febrero 2006 - 12:03

Bé diversos usuaris ho han demanat i als que no ens interessa no ens afecta gaire perquè el missatges no sortiran a la pàgina principal.


Ben fet webmaster no cal que surtin a la pagina principal si nomes n'hi ha uns quans que ho vulgin mirar pues que vagin al forum i que escriguin.
Estic d'acord amb tu webmaster.

Visca el Lleida i visca els Asmullaraks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

#12 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 febrero 2006 - 12:35

Doncs com aixo va per majories els usuaris Toti, Vlaovic, Biscalyeida i un servidor ens interesa la prostitucio. Llavors exigim un forum sobre la prostitucio a Lleida.

#13 oriol24

oriol24

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 161 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 febrero 2006 - 05:08

ja que hi soc, webmaster.

he vist que hi ha foros del pluspu, del llista, del volei i del plusfresc però no hi és el del Ctt borges, que esta a la maxima divisió espanyola i al meu parer es mereix un apartat en aquest foro igual que la resta d'equips importants lleidatans. M'agradaria rebre una resposta


I del sicoris grup confort??


Ia que i som per que no se'n fa un per el CE La Fuliola no.

A mi m'agrada mes la proposta dels altres esports. Així es fica allí i ja està.

Ara el que ha fet el webmbmaster hi estic d'acord.

A, que per aquest tema no es te de posar aixi la gent eeee picacho

Pro lo mes important es que tots som del LLeida.

Visca el LLeida!!!

#14 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 11 febrero 2006 - 05:22

perquè no fem un forum del equip de bitlles del Pardinyes!!

Modo ironic:ON :D

A mi em sembla bè,sino us agrada no i entreu i ja esta problema solucionat,a mi tampoc m´agrada gaire la F1,però si hi ha tanta gent que li agrada

pero aqui tambe s'hi poden embotir posts relacionats amb qualsevol tipus d'esport de motor, i a tu t'agraden molt els rallys no? :wink:
crec que li han posat lo d F1 perque de l'esport del motor es el mes conegut, res mes...

no entenc les queixes que esteu propinant. com molt be diu la gent per aqui sino us interesa no entreu i ja esta. aqui ens hem reunit un cert nombre de persones gracies a la ue lleida, pero que tambe tenim altres aficions, com pot ser la F1 i que apart de parlar/debatre temes sobre el nostre equip tambe ens agrada compartir altres aficions que no fan mal ni molesten a ningu. es per aixo que no entenc les critiques..

#15 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 febrero 2006 - 06:10

perquè no fem un forum del equip de bitlles del Pardinyes!!

Modo ironic:ON :D

A mi em sembla bè,sino us agrada no i entreu i ja esta problema solucionat,a mi tampoc m´agrada gaire la F1,però si hi ha tanta gent que li agrada

pero aqui tambe s'hi poden embotir posts relacionats amb qualsevol tipus d'esport de motor, i a tu t'agraden molt els rallys no? :wink:
crec que li han posat lo d F1 perque de l'esport del motor es el mes conegut, res mes...

no entenc les queixes que esteu propinant. com molt be diu la gent per aqui sino us interesa no entreu i ja esta. aqui ens hem reunit un cert nombre de persones gracies a la ue lleida, pero que tambe tenim altres aficions, com pot ser la F1 i que apart de parlar/debatre temes sobre el nostre equip tambe ens agrada compartir altres aficions que no fan mal ni molesten a ningu. es per aixo que no entenc les critiques..

o deia de conya,a mi ja m´esta bè si us agrada la F1,jo de tan en cuant i passare i introduire algun post sobre WRC,MotoGP us fare obrir els ulls,que NO SOLO DE F1 VIVE EL HOMBRE :D

#16 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 11 febrero 2006 - 06:45

ja ho havia entes home! d'aqui ve el icono aquet -> :wink:

i tranquil que si vols introduir temes d'aquestos jo tels contestare, perque tambe els domino, jeje, no tan com la F1 pero bueno..

#17 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 febrero 2006 - 06:58

Doncs com he dit abans uns quants foreros volem un sub-forum que es tituli Prostitucio a Lleida perque es un tema que ens interessa. El tindrem? O es mes importan la Formula 1 q ni va ni be en aquesta pagina?

#18 Juanjo123

Juanjo123

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.360 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 febrero 2006 - 07:09

Doncs com he dit abans uns quants foreros volem un sub-forum que es tituli Prostitucio a Lleida perque es un tema que ens interessa. El tindrem? O es mes importan la Formula 1 q ni va ni be en aquesta pagina?


Certament, veig que t'interessa força el tema de la prostitució. Doncs mira, estic d'acord amb tu.

Webmaster, posa'ns un foro on poguem parlar dels prostíbuls preferits del pikacho, que segur que en coneix un bon munt i així podrem gaudir-ne tots!!

Noi, et deus aburrir bastant com per posar tant sarau per un espai que ni tan sols apareix a l'apartat de principal. Per què no ens deixes estar ja? Què t'hem demanat mai explicacions per qualsevol cosa? No veus que l'únic que aconseguiràs és que el webmàster s'emprenyi i no accepti mai més cap suggerència per part dels foreros?

Au va home! No trobes que ja n'hi ha prou?

Per altra banda, encara que hi posi F1, i si serveix d'alguna cosa la meva opinió, qualsevol post relacionat amb tot tipus d'esport de motor serà molt benvingut. Suposava que això no calia ni dir-ho...

#19 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 febrero 2006 - 07:16

Noi no me calentit el cap. Tinc tan dret d'expressio com tu, es a dir, q xiton pues. Q pasa q no puc demanar o q jO?

#20 Juanjo123

Juanjo123

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.360 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 febrero 2006 - 07:29

Noi no me calentit el cap. Tinc tan dret d'expressio com tu, es a dir, q xiton pues. Q pasa q no puc demanar o q jO?


Què m'estàs manant que calli? Ja no en volia sentir d'altra!!!
jajajajajajajajajajajajaajajajaja
jajajajajajajajajajajajajajajajaja
jajajajajajajajajajajajajajaajaja

Sobre el dret d'expressió te'n podria donar lliçons home!!!
A més a més, el que ha començat aquesta discussió has estat tu, al posar el que nosaltres havíem demanat al mateix nivell que la prostitució de Lleida. Te'n recordes?




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos