Jump to content


Photo
- - - - -

Webmaster augmenta el nombre de missatges


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
67 replies to this topic

#41 Dimoniet

Dimoniet

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 290 posts
  • 0 topics

Posted 15 February 2006 - 06:01 PM

No, esta clar que no es un xat, pero en aquest forum hi ha molts posts, i potser una persona que nomes pot conectarse un cop a la setmana potser vol contestar molts posts i de 70 posts setmanals nomes en podra fer 10 perque el sistema va per dies, i llavors fotria bastant... No se, no es pot fer un sistema de posts per setmana o algo? Es que si hi ha gent que escriu per escriure no ho hem de pagar altres, a mes, no crec que sigui bona mesura, segur que hi ha solucions millors per evitar posts inutils o ofensius. O almenys apuja el nombre de missatges per dia, estic dacord que s'han de posar mesures, pero 10 missatges per dia es relativament poc

Es el que havia dit jo... ara me sent ignorat i marginat u.u No crec que ningu fuleixki 70 posts en menys d'una setmana, crec que som suficient grandets com per administrarmos es missatges quens deixen posar...I, si es pot fer, perque ningu emprenyi postejan 70 posts un sol dia, llimitar, a part de 70 per setmana, 20 per dia, aixi a mes ens ajuda a administrarmos es missatges per tota sa setmana :D

I aixo dels setanta a la setrmana penso q es una distribució incorrecta dels missatges; per exemple acaves de registrar-te i al moment pots ficar 70 missatges de cop. No crec q sigui massa lògic :evil:

Un altre que no me llegeeeix :cry: :cry:

#42 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,311 posts
  • 0 topics

Posted 15 February 2006 - 06:06 PM

Si q t llegit, xò tampoc em sembla bé la teva idea. Jo crec q tal com star es correcte.





PD: Merda, ja he gastat un missatge :twisted:

#43 oriol24

oriol24

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 161 posts
  • 0 topics

Posted 15 February 2006 - 06:49 PM

Potser podriem deixar aquest tema, perque aquí (per una tonteria) ja s'ha gastat un munt de missatges que potser es podien haver fet servir per una altra cosa.

Tot i així, el webmaster farà el que voldrà. Jo sol dic que si algun dia fa algun canvi, que ens ho comuniqui.

#44 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,527 posts
  • 0 topics

Posted 15 February 2006 - 06:53 PM

doncs jo crec ke sauria de montar una enkesta pq hi ha molta gent ke no hi esta conforme i hi ha molta diversitat dopinio.

#45 rvidal21

rvidal21

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 291 posts
  • 0 topics

Posted 15 February 2006 - 10:03 PM

hi ha dies en que no pots parar i si fos per setmanes aniria bastant mes be.[


Cristian es que tu et penses que aixo es competicio. Avere qui fa mes misatges. De que aniries mes be???

#46 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,720 posts
  • 11 topics

Posted 15 February 2006 - 10:13 PM

I per la qualitat dels missatges , no crec que aquesta web sigui una web universitaria, es una web de de futbol i entre els foreros, tenim un percentatge molt elevat de xavals de 16-17 anys.

que vols dir amb aixo?


Doncs que a la gent molt jove, no se li pot pas demanar que no faci faltes d'ortografia, no se li pot demanar que els posts que escriguin siguin per intel.lectuals; perquè aquesta web no es cap Escola i no es cap Universitat a distància.

Però qui paga, mana.


Val a dir que jo ja he passat l'edat esmentada pel company Asroc pero vull trencar una llança a favor dels nois/noies de 16-17 anys:
Asroc, crec que no tens raó ja que, moltes vegades, per escriure un post com deu mane no cal tenir títol universitari, ni master ni tan sols la ESO si vols, només cal tenir dos dits de front i una mica de seny.
De faltes d'ortografia tothom ni fa i més ara que amb la "moda" de escriure sms mos menjem una lletra de cada dos.
Que te a veure que un post sigui de "qualitat" (aixó de qualitat es discutible, jo prefereixo que tracti de temes interessants que no pas que estigui escrit per un catedràtic en llengua) amb l'edat de l'autor. No per ser més gran escriuras menys ruqueries, pregunta-li al Jimmy!!!!

#47 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7,794 posts
  • 0 topics

Posted 16 February 2006 - 12:19 AM

I per la qualitat dels missatges , no crec que aquesta web sigui una web universitaria, es una web de de futbol i entre els foreros, tenim un percentatge molt elevat de xavals de 16-17 anys.

que vols dir amb aixo?


Doncs que a la gent molt jove, no se li pot pas demanar que no faci faltes d'ortografia, no se li pot demanar que els posts que escriguin siguin per intel.lectuals; perquè aquesta web no es cap Escola i no es cap Universitat a distància.

Però qui paga, mana.


Val a dir que jo ja he passat l'edat esmentada pel company Asroc pero vull trencar una llança a favor dels nois/noies de 16-17 anys:
Asroc, crec que no tens raó ja que, moltes vegades, per escriure un post com deu mane no cal tenir títol universitari, ni master ni tan sols la ESO si vols, només cal tenir dos dits de front i una mica de seny.
De faltes d'ortografia tothom ni fa i més ara que amb la "moda" de escriure sms mos menjem una lletra de cada dos.
Que te a veure que un post sigui de "qualitat" (aixó de qualitat es discutible, jo prefereixo que tracti de temes interessants que no pas que estigui escrit per un catedràtic en llengua) amb l'edat de l'autor. No per ser més gran escriuras menys ruqueries, pregunta-li al Jimmy!!!!


El que he volgut dir, perque molta gent parlava de la qualitat dels missatges... i jo dic, que escriguin el que vulguin, parrafades amb o sense sentit, tothom te la opció de llegir-los o no. Jo si un post no m'interessa, dons no el llegeixo i ja està, però no crec que calgui fer resticcions tan excessives.

La Veu de torres, sort en tenim del jovent en aquesta web, almenys l'animen!

#48 Ramon_tgn

Ramon_tgn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 507 posts
  • 0 topics

Posted 16 February 2006 - 07:16 PM

ara men entru d'akesta norma 8O no sabia que existis :? home jo no postejo 10 misstages al dia pero jo a la del Nàtci amb 10 missatges men kedaraia curt...

#49 cristian_15

cristian_15

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,022 posts
  • 0 topics

Posted 16 February 2006 - 08:56 PM


hi ha dies en que no pots parar i si fos per setmanes aniria bastant mes be.[


Cristian es que tu et penses que aixo es competicio. Avere qui fa mes misatges. De que aniries mes be???


jo no em penso que es competicio ni res jo escric bastant perque magrada escriure en aquest foro
i sol dic que hi ha dies com els diumenges i els dilluns que de vegades no pots contestar a tots els posts que t' agradaria i si fos per semanes si que ho podries fer

#50 Kitus

Kitus

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 408 posts
  • 0 topics

Posted 17 February 2006 - 11:59 AM

Amb 10 diaris n'hi ha més que suficient... començo a pensar q en aquest foro hi ha bastant friki... :lol: :lol: :lol: es broma

#51 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,372 posts
  • 0 topics

Posted 17 February 2006 - 05:42 PM

estic totalment d'acord amb lo de les faltes d'ortografia.
també d'acord que tothom fa faltes però tan mateix que al menys es parin a pensar i repassar que prenguem cura alhora d'escriure, que no ho fem a la babalà.
en un país on el tret diferencial principal és la llengua no es pot permetre que es maltracti si hi ha normes ortogràfiques són per a què mínimament es compleixin.
començant per fòrums com és aquest.

#52 oriol24

oriol24

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 161 posts
  • 0 topics

Posted 18 February 2006 - 04:22 PM

doncs jo crec que sauria de montar una enkesta perque hi ha molta gent que no hi esta conforme i hi ha molta diversitat dopinio.


Es una molt bona idea

#53 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1,770 posts
  • 16 topics

Posted 18 February 2006 - 05:40 PM

No cregui sigui necessari continuar parlant d’aquest tema, la mesura del deus missatges ha funcionat de cara a un major autocontrol del fòrum i per tant no hi ha cap possibilitat que la cosa es canviï.

#54 oriol24

oriol24

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 161 posts
  • 0 topics

Posted 18 February 2006 - 05:47 PM

No cregui sigui necessari continuar parlant d’aquest tema, la mesura del deus missatges ha funcionat de cara a un major autocontrol del fòrum i per tant no hi ha cap possibilitat que la cosa es canviï.


Doncs així ja es pot tancar aquest foro, amb el que has dit ens ha quedat molt clar

#55 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,919 posts
  • 0 topics

Posted 19 February 2006 - 01:34 AM

No se com encara es pot estar parlant d'aquest tema , 10 misatges son suficients en 24 hores.

#56 Dimoniet

Dimoniet

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 290 posts
  • 0 topics

Posted 19 February 2006 - 09:51 AM

Si, no obstant, la gent no es conecta cada dia i aixo fa ques perdin missatges. En aquest forum hi ha 6837 temes + 315 a la paperera, casi res xD Segurament no interessen tots els temes, esta clar, ido n'agafarem 5000, ja que la majoria de missatges son del lleida i els registrats se suposa que son del lleida xD Hi sol haver una mitjana de 30 persones registrades al forum, que poden escriure 10 missatges al dia. Si volen contestar a 5000 temes, a 10 temes per dia, son 500 dies... Vaja, mes d'un any i aixo que se'n obriran nous de temes, i per obrir un tema tambe gastes un missatge... :roll: Be, tornem a lo de 30 persones registrades de mitja al dia. En un dia, el maxim que es pot escrirue a n'aquest foro son 300 missatges, que pareix una xifra molt gran, pero realment es petita si la comparam amb els casi 100000 que hi ha en total. I 100000 en dos anys i amb mes de 1000 usuaris registrats, creieume, es ben poca cosa. Serien 50 posts per persona i per any, pero clar, hi han usuaris que no postejen, que tal i que cual, u deixarem en 500 usuaris. per tant 100 missatges per persona i per any.

Jo no crec que aixo sigui postejar molt, ja hi ha molta gent que no arriba als 10, ni coneixien aquesta restriccio. Pero hi ha gent que no es pot conectar cada dia i va perdent 10 missatges cada dia, que potser podria gastar en un altre moment. No te deman que la llevis per complet, si no que la canviis per una altra cosa o per mes missatges per dia. Almenys que es provi, per intentaro que no quedi per favor... T'assegur que es canvi no seria tan gran. De fet, webmaster, tu ets la 15ena persona que mes posteja, no ens pots culpar als altres d'escriure massa, se que tu no escrius bejenades, pero hi ha altres que escriuen molt i tampoc diuen tonteries, els que mes escriuen (a part del jimmy) no diuen ni tonteries, ni posts inutils, ni algun emoticono suelto o tal o cual. Per favor, segur que no canviara tant, almenys s'ha d'intentar.


#57 Flax

Flax

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 442 posts
  • 0 topics

Posted 19 February 2006 - 12:56 PM

Si, no obstant, la gent no es conecta cada dia i aixo fa ques perdin missatges. En aquest forum hi ha 6837 temes + 315 a la paperera, casi res xD Segurament no interessen tots els temes, esta clar, ido n'agafarem 5000, ja que la majoria de missatges son del lleida i els registrats se suposa que son del lleida xD Hi sol haver una mitjana de 30 persones registrades al forum, que poden escriure 10 missatges al dia. Si volen contestar a 5000 temes, a 10 temes per dia, son 500 dies... Vaja, mes d'un any i aixo que se'n obriran nous de temes, i per obrir un tema tambe gastes un missatge... :roll: Be, tornem a lo de 30 persones registrades de mitja al dia. En un dia, el maxim que es pot escrirue a n'aquest foro son 300 missatges, que pareix una xifra molt gran, pero realment es petita si la comparam amb els casi 100000 que hi ha en total. I 100000 en dos anys i amb mes de 1000 usuaris registrats, creieume, es ben poca cosa. Serien 50 posts per persona i per any, pero clar, hi han usuaris que no postejen, que tal i que cual, u deixarem en 500 usuaris. per tant 100 missatges per persona i per any.

Jo no crec que aixo sigui postejar molt, ja hi ha molta gent que no arriba als 10, ni coneixien aquesta restriccio. Pero hi ha gent que no es pot conectar cada dia i va perdent 10 missatges cada dia, que potser podria gastar en un altre moment. No te deman que la llevis per complet, si no que la canviis per una altra cosa o per mes missatges per dia. Almenys que es provi, per intentaro que no quedi per favor... T'assegur que es canvi no seria tan gran. De fet, webmaster, tu ets la 15ena persona que mes posteja, no ens pots culpar als altres d'escriure massa, se que tu no escrius bejenades, pero hi ha altres que escriuen molt i tampoc diuen tonteries, els que mes escriuen (a part del jimmy) no diuen ni tonteries, ni posts inutils, ni algun emoticono suelto o tal o cual. Per favor, segur que no canviara tant, almenys s'ha d'intentar.


Gran teoria :) :) , però jo crec que aquesta mesura està complint el seu objectiu, que no s'escrigui per escriure o per no dir res, per tan crec que seria una bajanada treure-la ara que està funcionant, tot i que això impedeixi que grans els grans oradors d'aquesta web s'expressin tan com vulguin.

#58 Dimoniet

Dimoniet

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 290 posts
  • 0 topics

Posted 19 February 2006 - 01:42 PM

Idoi quels quescriguin per escriure que els banejin :evil: Que u fan, per augmentar es contador? Si es aixi que a partir de els 10 missatges els altres no contin al contador, esque a mes ja hi ha un post http://www.unioespor...iewtopic&t=6907 Amb les normes i diu claramen que persona que no les compleixqui no podra participar al forum, entre elles consta no utilitzar abreviacions, ni escriure missatges daquests inutils. Si aixo es aixi es una tonteria lo dels 10 missatges :lol:

#59 Dimoniet

Dimoniet

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 290 posts
  • 0 topics

Posted 19 February 2006 - 09:05 PM

Rectific, 20 registrats de mitja per dia, per tant, 200 missatges, encara menys :wink:

#60 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,958 posts
  • 0 topics

Posted 19 February 2006 - 09:43 PM

Rectific, 20 registrats de mitja per dia, per tant, 200 missatges, encara menys :wink:

con este mensaje que acabas de escribir has perdido uno porque podrias haber editado el que has escrito antes y rectificarlo tu, pero has puesto un mensaje nuevo y has perdio uno de hoy, jajajaja
Yo creo que este metodo esta muy bien porque al dia no se crean 10 posts nuevos o alomejor habran dias que si pero igualmente a nadie le interesan al 100% todos los posts nuevos que se escriben en un dia y si es asi pues que respondan al que les interese mas o al que tengan algo que aportar.
Yo no tocaria esta norma




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users