Ir al contenido


Foto
- - - - -

Webmaster augmenta el nombre de missatges


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
67 respuestas en este tema

#1 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 febrero 2006 - 05:01

Hem faries un gran favor ami i segur ke amols membres de la web. Si no vols que hi hagi gent kes pasi la vida escriguin per guanyar missatges, no podem pagar justos per pecadors, pero crec que de la manera ke esta montada 10 missatges es mol just. No pot ser ke jo escrigui per exemple 8 missatges de 16 a 22 i despres a les 12 de la nit nescrigui dos mes i no pugui tornar a escriure fins les 16 del dia seguent. Et faig dos propostes, una es que cada cop ke passin de les 12 el contador es posi a 0 o be augmentar el nombre de missatges a 20 per exemple. O totes dues tambe estarien be. Sol es una proposta pero fa una mica de rabia quan vols escriure un missatge i et surti la pantalleta de que no pots mes i has danar provan avere quian ho pots fer.

Tambe voldria saber que en pensa la gent.

PD: De totes formes merci per la web i gracies per tot l'esforç que fas perque nosaltres pguem opinar i enternarnos de noticies a traves de la web.

Espero que aquet post no crei cap molestia.

#2 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 10 febrero 2006 - 05:18

Que més dona el número de missatges que té cadascú? Hi ha individus al foro que tenen més de 2000 missatges i gairebé no se'n pot aprofitar ni una quarta part!
Penso que això no és una competició d'escriptura i molts hauríem de començar a pensar en escriure coses coerents, constructives i de profit per a tots.
Seria bo per a tots...

#3 qaixal

qaixal

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.320 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 febrero 2006 - 05:21

Esta clar, que més dona que hi hagi gent que escrigui per escriure.

El que cal es que la gent escrigui coses interesants i generi debat.

#4 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 febrero 2006 - 05:25

per aixo mateix, moltes vegades amb 10 missatges no pots contestar a tot...mes igual si en tens 2000 ke 4000 ke 10000, jo el ke demano es mes missatges per poder contestar cada un dels posts. Per exemple si estas un dia fora, al cap de dos dies has de contestar el doble de missatges i amb 10 de limit no ni ha prou, almenys per mi

#5 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 10 febrero 2006 - 05:27

Jo trobo bé aquesta mesura. Això t'obliga a fer una sel·lecció d'on val la pena contestar o no i a pensar el que vols dir per aprofitar al màxim els teus missatges diaris.

#6 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 febrero 2006 - 05:30

jo no dic ke estigui malament, sino ke ho trobo just. i com be deies abans, ke mes dona els missatges ke tingui cadascu?? Ara mateix ja ne gastat 4 o 5 i ja he de comensar a mirar on puc intervenir i on no, i aixo no es, es un foro i el foro esta per opinar. I si un es pasa de la ratlla doncs al carrer. Aixo sol es fa en aket foro, i mira que participo en molts...

#7 oriol24

oriol24

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 161 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 febrero 2006 - 07:06

Ja pro la resstricció aquesta a mi tampoc no em sembla be.

Per exemple un dia trobes temes interessants, i no pots donar respostes ni a la mitat.

D'altra banda també trobo bé que es limiti el nombre de missatges per que així la gent s'ho pensa mes abans d'escriure.

#8 cristian_15

cristian_15

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.022 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 febrero 2006 - 07:42

A mi em pasa el mateix que a valtres... em fot una rabia quan diu que has arribat a l nombre maxim de missatges que es poden fer en un dia actualment 10 proposo igual que mixes lo del contador i que a les 12 es fiquessin a 0 altre cop pero tambe gracies a webmaster per crear aquesta web no oficial

#9 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.372 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 febrero 2006 - 08:30

axi no es pot fer mes de 10 mstg dia?

ara menasabento.... des de quan?
per mi prou :D

#10 Dimoniet

Dimoniet

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 290 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 febrero 2006 - 08:40

TOTALMENT D'ACORD!! 10 MISSATGES ES UN NUMERO MOLT BAIX!! Propos que s'augmenti el nombre fins a 20 missatges per dia, potser una putada si per exemple has de fer sa quiniela i ja as fotut es 10 missatges. Trob que en un forum tan actiu i amb tants posts no basten 10 missatges per dia.

#11 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 febrero 2006 - 08:44

jo crec que 10 missatges al dia son sufucients i fins i tot, massa, perquè hi ha gent que escriu per dir tonteries i insultar a la gent

#12 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 febrero 2006 - 09:23

jo crec que 10 missatges al dia son sufucients i fins i tot, massa, perquè hi ha gent que escriu per dir tonteries i insultar a la gent


doncs akesta persona ke se la castigui com a tal, pero no hem de pagar justos per pecadors. Som mes de 1000 registrats i no crec ke ni un 5% daquesta gent escrigui per escriure. Es a dir, que el 95% (saben que no postejen akests 1000) estem afectats per culpa de 4 garrepes.

#13 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 febrero 2006 - 09:26

Amb 10 missatges crec que n´hi a de sobres

#14 SoNiC

SoNiC

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 231 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 febrero 2006 - 09:53

jo també penso que si hi hagues 20 missatges per dia seria millor

#15 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1.770 mensajes
  • 16 topics

Escrito 10 febrero 2006 - 09:57

La mesura de limitar a 10 missatges crec ha funcionat bastant de cara a automoderar una mica el fòrum, per tant si alguna cosa pot ser que es faci és encara reduir una mica encara aquest número, el fòrum no és un xat i el que s’ha de tendir és a augmentar la qualitat dels missatges.

#16 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 febrero 2006 - 10:39

La mesura de limitar a 10 missatges crec ha funcionat bastant de cara a automoderar una mica el fòrum, per tant si alguna cosa pot ser que es faci és encara reduir una mica encara aquest número, el fòrum no és un xat i el que s’ha de tendir és a augmentar la qualitat dels missatges.


ben dit

#17 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 febrero 2006 - 11:16

Per mi ja esta be com esta!

#18 Dimoniet

Dimoniet

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 290 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 febrero 2006 - 11:17

No, esta clar que no es un xat, pero en aquest forum hi ha molts posts, i potser una persona que nomes pot conectarse un cop a la setmana potser vol contestar molts posts i de 70 posts setmanals nomes en podra fer 10 perque el sistema va per dies, i llavors fotria bastant... No se, no es pot fer un sistema de posts per setmana o algo? Es que si hi ha gent que escriu per escriure no ho hem de pagar altres, a mes, no crec que sigui bona mesura, segur que hi ha solucions millors per evitar posts inutils o ofensius. O almenys apuja el nombre de missatges per dia, estic dacord que s'han de posar mesures, pero 10 missatges per dia es relativament poc

#19 rondo

rondo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 477 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 febrero 2006 - 12:03

Jo ho trobo be, només m'ha sortit aquesta pantalla un cop, i si surt, doncs esperes al dia següent per contestar, tampoc passa res si no s'escriu a un tema en concret.

#20 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 febrero 2006 - 03:25

Qui paga mana. :P

I per la qualitat dels missatges , no crec que aquesta web sigui una web universitaria, es una web de de futbol i entre els foreros, tenim un percentatge molt elevat de xavals de 16-17 anys.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos