Ir al contenido


Foto
- - - - -

JUVENILS - Lleida-Barça


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
22 respuestas en este tema

#1 uelleida_02

uelleida_02

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 enero 2006 - 04:40

Només informar per als seguidors que encara no ho sapiguin, que demà a les 10:15 al camp de l'AEM (Recasens) el Lleida juvenil de Divisió d'honor, juga contra el totpoderós Barça, i que crec que pot ser un partit força interessant! :lol:

#2 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 27 enero 2006 - 04:46

Només informar per als seguidors que encara no ho sapiguin, que demà a les 10:15 al camp de l'AEM (Recasens) el Lleida juvenil de Divisió d'honor, juga contra el totpoderós Barça, i que crec que pot ser un partit força interessant! :lol:


Demà o diumenge????

#3 alia

alia

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 321 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 enero 2006 - 04:54

Només informar per als seguidors que encara no ho sapiguin, que demà a les 10:15 al camp de l'AEM (Recasens) el Lleida juvenil de Divisió d'honor, juga contra el totpoderós Barça, i que crec que pot ser un partit força interessant! :lol:


Demà o diumenge????


sisi demà 28!

#4 uelleida_02

uelleida_02

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 enero 2006 - 03:59

El partit finalment s'ha suspès....quan he arribat allí estaven tots els del Barça esmorzant al bar!
Pel meu parer el camp estave en perfectes condicions, però kei farem, segons he sentit la decissió ha set de l'arbit!

Dir que el partit del Juvenil B k s'havia de jugar aquesta tarde a les 15:45 també s'ha suspès, ja que el Terrassa no ha pogut arribar (per la neu)!

#5 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 enero 2006 - 04:14

Ostia pues jo he vist l'autocar del Barça juvenil quan anave a jugar un partit de f.sala( que s'ha suspes, com em temia) i despres he surtit una altre vegada al carrer i mels he trobat una altra vegada al autocar.

#6 rondo

rondo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 477 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 enero 2006 - 07:18

Ostia quina putada pels del Barça, jugant a les 10:15 han hagut de sortir a les 6 i aixecar-se bastant abans xDD

#7 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 enero 2006 - 07:40

Quina llastima ostia!

#8 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 enero 2006 - 01:40

Ostia quina putada pels del Barça, jugant a les 10:15 han hagut de sortir a les 6 i aixecar-se bastant abans xDD



Nosaltres al sicoris un any vam jugar diumenge a les 9:00 del mati contra un ekip de barna, imaginat, van arribar tope sobats i mig torts xDD

#9 rondo

rondo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 477 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 enero 2006 - 11:55

Ostia quina putada pels del Barça, jugant a les 10:15 han hagut de sortir a les 6 i aixecar-se bastant abans xDD



Nosaltres al sicoris un any vam jugar diumenge a les 9:00 del mati contra un ekip de barna, imaginat, van arribar tope sobats i mig torts xDD


Per això ho deia, a mi també m'ha tocar més d'un cop foter-me aquestes matinades, alguns equips de Bcn juguen amb això i et fiquen els partits a primera hora del matí sabent que tens un parell d'horetes com a mínim de viatge. I ostia si vas sobat, però sobat sobat xDD

#10 cantera

cantera

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 240 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 enero 2006 - 02:08

el Barça juvenil de divisió d'honor de futbol 11 es va kedar a dormir a lleida..no us penseu kes van axeka a les 6 xD.

#11 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 30 enero 2006 - 06:57

Ostia quina putada pels del Barça, jugant a les 10:15 han hagut de sortir a les 6 i aixecar-se bastant abans xDD



Nosaltres al sicoris un any vam jugar diumenge a les 9:00 del mati contra un ekip de barna, imaginat, van arribar tope sobats i mig torts xDD

a mi tambe em va passar una vegada... tenia que jugar a les 9.00 a la seu d'urgell. tu encara vas tenir sort que fins a bcn hi ha autopista, pero jo per la carretera de la seu... :S

#12 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 enero 2006 - 07:11

Ostia quina putada pels del Barça, jugant a les 10:15 han hagut de sortir a les 6 i aixecar-se bastant abans xDD



Nosaltres al sicoris un any vam jugar diumenge a les 9:00 del mati contra un ekip de barna, imaginat, van arribar tope sobats i mig torts xDD

a mi tambe em va passar una vegada... tenia que jugar a les 9.00 a la seu d'urgell. tu encara vas tenir sort que fins a bcn hi ha autopista, pero jo per la carretera de la seu... :S


No si van ser ells els ke avien de vindre xD

#13 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 01 febrero 2006 - 02:55

Ostia quina putada pels del Barça, jugant a les 10:15 han hagut de sortir a les 6 i aixecar-se bastant abans xDD



Nosaltres al sicoris un any vam jugar diumenge a les 9:00 del mati contra un ekip de barna, imaginat, van arribar tope sobats i mig torts xDD

a mi tambe em va passar una vegada... tenia que jugar a les 9.00 a la seu d'urgell. tu encara vas tenir sort que fins a bcn hi ha autopista, pero jo per la carretera de la seu... :S


No si van ser ells els <font color=red>que</font> avien de vindre xD

ups, quin resvalon... ¬¬'

#14 amiga_de_Nakor

amiga_de_Nakor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 209 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 marzo 2006 - 12:03

bones, algú sap per casualitat com han quedat? i sobre tots en cas de gols els golejadors de tan per una banda com per l'altre.

#15 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 marzo 2006 - 12:06

Encara no se sap res

#16 amiga_de_Nakor

amiga_de_Nakor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 209 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 marzo 2006 - 12:15

ara m'ecab d'enterar que ha guanyat el barça, 0-3, el que si qu no se es qui ha marcat els gols

#17 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 marzo 2006 - 12:18

Jo i e anat pero no e pogut quedam tot el partit per questions profesionals jeje, el partit ere al camp de laem

E vist miguel rubio i ma firmat un autograf a set mol simpatic en el minutet que e parlat am ell

#18 amiga_de_Nakor

amiga_de_Nakor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 209 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 marzo 2006 - 12:21

no sabeu de cap web que informi de les categories inferiors de l'Unió esportiva lleida i que no sigui www.futbolcatalunya.com?

es que estic molt interesada en saber qui ha marcat els 3 gols

#19 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 16 marzo 2006 - 09:11

Jo tambe he anat, encara que nomes he pogut veure la segona part..

#20 tijo

tijo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 264 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 marzo 2006 - 11:05

El primer gol el va marcar el número 10, el fill del ex-porter del barça i del lleida, el busquets. El segon el numero 3, el central, de cap, l'unic que no se el nom, i el tercer el krak d'ells, el Geovanni Dos Santos, que tan bon mundial juvenil va fer..aquest si ke promet...




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos