Jump to content


Photo
- - - - -

Webmaster... has tornat a borrar un missatge del forum !!


  • This topic is locked This topic is locked
32 replies to this topic

#1 Sherk

Sherk

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 524 posts
  • 3 topics

Posted 04 January 2006 - 02:10 AM

Despres de llegir les 27 normes d'us del fòrum... encara no he trobat cap explicació del perqué has tret el missatge sobre el AVE i cert partit de l'oposició.

Es clar... potser ara afegiras la norma 28 on dirà que el Webmaster podrà suprimir tots els missatges que no facin la pilota al PP.

Be ara ja sabem que en aquest forum no es pot criticar ni al Sr. Menchon ni al PP.

Crec que un forum amb aquest tipus de censura pert tota la credibilitat. Malauradament no n`hi ha cap mes, així que de moment... es el millor que tenim.

#2 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,463 posts
  • 0 topics

Posted 04 January 2006 - 02:32 AM

doncs jo no el veig pas borrat aquest missatge de lAVE

#3 qaixal

qaixal

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,320 posts
  • 0 topics

Posted 04 January 2006 - 10:12 AM

l'ha tancat.

#4 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,628 posts
  • 0 topics

Posted 04 January 2006 - 10:31 AM

no la tancat pas!!!!!

#5 qaixal

qaixal

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,320 posts
  • 0 topics

Posted 04 January 2006 - 12:28 PM

pues no se, dec tindre una altra versió de la pagina web jo.... a mi em surt tancat i ben tancat

#6 Flax

Flax

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 442 posts
  • 0 topics

Posted 04 January 2006 - 12:32 PM

Està tancat, però a mi em sembla una decisió correcta, aquest es un forum de la U.E.Lleida i no té perquè entrat-hi temes de politica que a la majoria no ens interessen i poden crear crispacions entre els foreros.

#7 Dimoniet

Dimoniet

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 290 posts
  • 0 topics

Posted 04 January 2006 - 01:43 PM

Pero a aquest forum no nomes es xerra de la U.E. Lleida, per tant, si aquell missatge estava a la categoria adequada no tenia perque tancarse o borrarse. A mi personalment no m'agrada la politica, pero si ha xerrat moltes vegades de politica i mai an suprimit o censurat cap missatge.

#8 rondo

rondo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 477 posts
  • 0 topics

Posted 04 January 2006 - 03:16 PM

Jo trobo q no és correcte parlar de política en aquest foro i així ho vaig reflexar al tema en qüestió i considerava q era un tema que havia d'anar a la paperera com a primer pas i allà llavors qui vulgui parlar q parli però ja no afectarà a la dinàmica d'aquesta web (als missatges q surten a la pàgina principal).

P.D. Buscant quin era el tema tancat he vist q no és l'únic, em sembla q els dos q parlaven de Guardiola i algun més també s'han tancat.

#9 qaixal

qaixal

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,320 posts
  • 0 topics

Posted 04 January 2006 - 05:45 PM

Jo trobo q no és correcte parlar de política en aquest foro i així ho vaig reflexar al tema en qüestió i considerava q era un tema que havia d'anar a la paperera com a primer pas i allà llavors qui vulgui parlar q parli però ja no afectarà a la dinàmica d'aquesta web (als missatges q surten a la pàgina principal).

P.D. Buscant quin era el tema tancat he vist q no és l'únic, em sembla q els dos q parlaven de Guardiola i algun més també s'han tancat.



Del meu parer, entenc que parlar de guardiola es parlar del lleida.

#10 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,070 posts
  • 9 topics

Posted 04 January 2006 - 06:25 PM

Jo crec que si a l'apartat de forums hi diu altres temes la política hi entra.

Personalment havia entrat en un interessant debat amb els altres membres del forum i crec que si hi ha respecte entre els usuaris, es a dir entre nosaltres, el tema pot estar obert. Altres temes s'han tancat però perquè entrava gent i començava a insultar; primer un que si "Viva España" (normalment gent de tarragona) i els altres que si "calla fill de puta" i tot això. S'han tancat perquè les coses no s'estaven parlant com a gent civilitzada sino com a macacos de la selva però aquest no és el cas del tema en qüestió del AVE.

Penso que ha estat tancat injustament

I aprofito aquesta "queixa" al Webmaster" per dir també que no em sembla bé que es limiti als usuaris a 10 posts per dia. Jo hi ha dies que ja al migdia em quedo amb les ganes de dir coses.[/b]

#11 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1,770 posts
  • 16 topics

Posted 04 January 2006 - 06:51 PM

Si parlem de normes aquest tema incomplia la norma 6, i provocava l'incompliment de la 7 i la 8, els temes es tanquen o s'esborren mirant tot el contigut no pas tot el contingut del primer missatge.
D'altra banda el tema titulat "Webmaster... has tornat a borrar un missatge del forum" incompleix les normes 6 i 16.

I aprofito aquesta "queixa" al Webmaster" per dir també que no em sembla bé que es limiti als usuaris a 10 posts per dia. Jo hi ha dies que ja al migdia em quedo amb les ganes de dir coses.[/b]

Ha funcionat bé per aturar al usuaris que n'abusaven, paguen justos per pecadors.

#12 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,958 posts
  • 0 topics

Posted 04 January 2006 - 07:33 PM

Yo creo que ese post no se tendria ni que haber publicado.
Por otro lado creo que desde que Webmaster hizo las normas este foro funciona mucho mejor

#13 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,919 posts
  • 0 topics

Posted 04 January 2006 - 09:06 PM

Per mi tot esta be i si esta tancat sera pq incomplia alguna norma

#14 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,527 posts
  • 0 topics

Posted 04 January 2006 - 09:12 PM

I aprofito aquesta "queixa" al Webmaster" per dir també que no em sembla bé que es limiti als usuaris a 10 posts per dia. Jo hi ha dies que ja al migdia em quedo amb les ganes de dir coses.[/b]


Aixo que dius ho trobo perfecte, jo tambe si estic un dia sense mirar el foro al dia seguent vui contestar mes de 10 coses amb 5 minuts ja no puc escriure res mes, crec que s'hauria daugmentar el nombre de missatges, no dic treure.ho pero si pujar el limit a 20 per exemple.

#15 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6,840 posts
  • 3 topics

Posted 04 January 2006 - 09:15 PM

o que s'acumulin, si estas 7 dies sense parlar doncs 70 missatges + els 10 que et toquen en el dia que vols parlar, xq hi ha dies on no hi ha res d'interessant, pero hi ha d'altres que no et cansaries de contestar posts.

#16 Flax

Flax

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 442 posts
  • 0 topics

Posted 04 January 2006 - 09:36 PM

o que s'acumulin, si estas 7 dies sense parlar doncs 70 missatges + els 10 que et toquen en el dia que vols parlar, xq hi ha dies on no hi ha res d'interessant, pero hi ha d'altres que no et cansaries de contestar posts.

Ahi esta!

#17 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Posted 04 January 2006 - 09:37 PM


I aprofito aquesta "queixa" al Webmaster" per dir també que no em sembla bé que es limiti als usuaris a 10 posts per dia. Jo hi ha dies que ja al migdia em quedo amb les ganes de dir coses.[/b]

Ha funcionat bé per aturar al usuaris que n'abusaven, paguen justos per pecadors.


Que n'abusaven? No et comformes amb censurar el que no et conve si no que també limites la llibertat de opinió als foreros juasjuasjaus estas fet un bon "dictatoret" webmister.
Aixó fà que em pregunti el perquè fas una web sobre la u.e.lleida si no hi deixes expresar-se amb llibertat els foreros i el que és pitjor... tampoc ets soci de la gloriosísima U.E.Lleida ( a costa de la que t'estas lucrínt tot i que sigui mínimament amb la publicitat que de un temps ençà has posat a la web ) ni vas mai al Camp d'Esports a veure-la - segons fonts totalment fiables -.
Crec que els teu objectiu no era un altre si no aquest; el de lucrir-te, m'alegro de no ser un dels primos als que van prendre el pel per regalar-te la samarreta oficial, dic jo que al menys amb la pasta que fas de la web te la podries comprar amb diners de la teva butxaca.

QUE RECORDIN ELS FOREROS i TU EL PRIMER QUE NO ETS MÉS DEL LLEIDA QUE CAP ALTRE DE LA WEB PER MOLT US DE LA TEVA AUTORITAT QUE EN FAÇIS PERQUÈ ME PODRAS ESBORRAR MISSATGES, TANCAR TEMES QUE NO T'INTERESSEN, BANEJAR-ME o INCLUS EXPULSAR-ME DE LA WEB COM HAS FET ALTRES VEGADES PERO EL QUE ÉS SENTIMENT LLEIDATÀ MAI I SERÀ MAI EN TINDRAS MÉS QUE NOSALTRES ELS QUE ENS DEIXEM LA PELL AL CAMP CADA PARTIT PERQUÈ NOSALTRES SOM EL LLEIDA I TU TANT SOLS UN PSEUDOWEBMASTER QUE DOMINA MÍNIMAMENT EL PHP-NUKE :lol: :lol: :lol:

#18 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,958 posts
  • 16 topics

Posted 04 January 2006 - 10:05 PM

QUE RECORDIN ELS FOREROS i TU EL PRIMER QUE NO ETS MÉS DEL LLEIDA QUE CAP ALTRE DE LA WEB PER MOLT US DE LA TEVA AUTORITAT QUE EN FAÇIS PERQUÈ ME PODRAS ESBORRAR MISSATGES, TANCAR TEMES QUE NO T'INTERESSEN, BANEJAR-ME o INCLUS EXPULSAR-ME DE LA WEB COM HAS FET ALTRES VEGADES PERO EL QUE ÉS SENTIMENT LLEIDATÀ MAI I SERÀ MAI EN TINDRAS MÉS QUE NOSALTRES ELS QUE ENS DEIXEM LA PELL AL CAMP CADA PARTIT PERQUÈ NOSALTRES SOM EL LLEIDA I TU TANT SOLS UN PSEUDOWEBMASTER QUE DOMINA MÍNIMAMENT EL PHP-NUKE :lol: :lol: :lol:


Mob la web es suya y creo que puede hacer lo que el quiera, nunca ha dicho que sea mas del Lleida que alguno de nosotros y yo le agradezco el esfuerzo de la web y del foro y si quiere poner normas pues que las ponga, es como yo con las quinielas, puse mis normas junto a Asroc y somos los que lo hacemos y alguna gente no les gustan y a otros si pero las normas son esas

#19 Guest__*

Guest__*
  • Anónims

Posted 04 January 2006 - 11:07 PM

Em semble perfecte sempre que les normes siguin iguals per tothom i no només per a uns.

#20 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1,770 posts

Posted 04 January 2006 - 11:37 PM

És trist haver de llegir aquesta mena de comentaris després del temps i diners perduts per mantenir aquesta web, després de la quantitat de quilometres fets pel Lleida i després d'intentar tenir el mínim de protagonisme que un adminsitrador pot tenir en una web, però jo no m'he de justificar de res. Aquesta és una web com tantes altres hi hauria d'haver del Lleida, que tothom és lliure d'entrar-hi o no i que s'acabarà quan les meves ganes per contuniant-la mantenint s'haigin esgotat per complet, suposo serà llavors, quan ja no existeixi que algú la trobarà en falta o li donarà algún valor.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users