Ir al contenido


Foto
- - - - -

Futbol lleidatà


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
12 respuestas en este tema

#1 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 diciembre 2005 - 08:15

Tercera
Balaguer 2 Gava 3
Balaguer 11e 25 punts

Catalana
Morell 1 Tàrrega 2
17e 19 punts (surt del descens)

Preferent
Marianao 1 Benavent 0
Viladecans 3 Alcarras 0
Organyà 3 Roda Bara 0
Amposta 1 Mollerussa 1
Benavent 10e 20 punts
Alcarràs 14e 16 punts
Mollerussa 17e 11 punts
Organyà 18e i cuer 9 punts

Juvenils
Lleida 1 Girona 0
Lleida 7e 22 punts


Abans havia ficat que l'organyà havia empatat a 0 no es culpa meva sino del futbolcatalunya.com, que hi havia aquest resultat a aquesta hora i no m'havia fixat que i deia en joc, a les 8 de la tarda, un partit jugat a les 3 i pico

#2 Arnau10

Arnau10

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 392 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 diciembre 2005 - 08:21

perdona Tucho pero tink entes k l'organya ha aconseguit la primera victoria de la temporada despres de vencer 3-0 al roda de bara!!!

#3 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 19 diciembre 2005 - 12:47

Em quedo principalment amb les victòries del Tarrega, impotissima contra el Morell per 1 a 2, FORÇA TARREGAAAAAAAAAAAA!!!!!! :D :D :D
Molt bé també la victòria del Organyà per 3 a 0, fantastic, molt i molt bé, ot i que continuin cuers, però ja pujaran posicions ja, i a veure si estan a emps de poder-se'n sortir. :wink: :wink:
Però també :twisted: :twisted: 8) , amb la derrota del Alcarras per 3 a 0 a Viladecans, jo vaig pronosticar un 4 a 0 i uiiiiiiiiiiiiiii, quasi l'encerto i tot :twisted: !!!!!!jeje.E·m cauen molt malament, potser el pitjor lleidatà.

#4 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 diciembre 2005 - 02:27

Em quedo principalment amb les victòries del Tarrega, impotissima contra el Morell per 1 a 2, FORÇA TARREGAAAAAAAAAAAA!!!!!! :D :D :D
Molt bé també la victòria del Organyà per 3 a 0, fantastic, molt i molt bé, ot i que continuin cuers, però ja pujaran posicions ja, i a veure si estan a emps de poder-se'n sortir. :wink: :wink:
Però també :twisted: :twisted: 8) , amb la derrota del Alcarras per 3 a 0 a Viladecans, jo vaig pronosticar un 4 a 0 i uiiiiiiiiiiiiiii, quasi l'encerto i tot :twisted: !!!!!!jeje.E·m cauen molt malament, potser el pitjor lleidatà.


Et caiguin malament o no , es salvaran i estaran molts mes anys aqui , l'Organyà per la seva part no te equip per salvarse tot i la victoria per 3-0 , el fet d'estar aqui per a ells ja es un premi , FORÇA ALCARRAS!!!!! I NYA NYA NYA FORÇA NYA!!!!

#5 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 11 topics

Escrito 28 diciembre 2005 - 11:44

Gracies duff, es de molt logic que sapolli als equips lleidatans, me preocuparia si algu altre digues algo en contra el meu poble (ja ma obert posts insultanme a mi i al meu poble), pero sent ell me la repele ja. Tothom el coneix i no el descobrirem ara

Força benavent alcarras mollerussa organyà (dificil pero no impossible) tarrega balaguer lleida i tots els equips de primera regional cap avall

#6 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 29 diciembre 2005 - 06:22

Puc dir l'equip que em cau millor i el pitjor de Lleida, o sigui que tampoc passa absoluament res, evidentment dic que el que emc au millor evidentment es la GLORIOSA U.E.LLEIDA (VISCA EL LLEIDAAA :D :D :D ), i el CONCA D'ALLÀ, tot i que ara han dissolt l'equip fa uns anyets, vaig jugar un amistos contra ells i son simplement cullunuts, son els millors, com a persones, quan jugava al Palau de Plegamans, i del Benavent també, un poble tan petitó que estigui a Preferent te un merit infinit (FORÇA CONCA D'ALLÀ I BENAVENT),i clar sempre hi ha d¡'haver un que potser no et crei simpatíes i que et caigui malament i aquest es l'ALCARRAS, cadascu li cau millor o pitjor un equip i no passa res senyors......... :D :D :roll:

#7 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 diciembre 2005 - 10:11

Gracies duff, es de molt logic que sapolli als equips lleidatans, me preocuparia si algu altre digues algo en contra el meu poble (ja ma obert posts insultanme a mi i al meu poble), pero sent ell me la repele ja. Tothom el coneix i no el descobrirem ara

Força benavent alcarras mollerussa organyà (dificil pero no impossible) tarrega balaguer lleida i tots els equips de primera regional cap avall


Suposo que parles per yo no? Ja ja ja
No te la deu repela tant si ancara te cou!!!!!
S'ha d'apoyar als equips lleidatans d'aquestes categories, clar que sí!!!
Tucho, jo no vull que l'Alcarras perdi tots los partits. Només los que jugue a fora de casa!!!! I si a casa n'ampate algun, pos no passe re!!!!
ja ja ja


Bon any nou a tothom!!!!

#8 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 diciembre 2005 - 01:21

Puc dir l'equip que em cau millor i el pitjor de Lleida, o sigui que tampoc passa absoluament res, evidentment dic que el que emc au millor evidentment es la GLORIOSA U.E.LLEIDA (VISCA EL LLEIDAAA :D :D :D ), i el CONCA D'ALLÀ, tot i que ara han dissolt l'equip fa uns anyets, vaig jugar un amistos contra ells i son simplement cullunuts, son els millors, com a persones, quan jugava al Palau de Plegamans, i del Benavent també, un poble tan petitó que estigui a Preferent te un merit infinit (FORÇA CONCA D'ALLÀ I BENAVENT),i clar sempre hi ha d¡'haver un que potser no et crei simpatíes i que et caigui malament i aquest es l'ALCARRAS, cadascu li cau millor o pitjor un equip i no passa res senyors......... :D :D :roll:


Una cosa es dir que et caigui millor o pitjor , i laltra es insultar , tu aixo o saps diferenciar?

#9 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 diciembre 2005 - 06:20

Puc dir l'equip que em cau millor i el pitjor de Lleida, o sigui que tampoc passa absoluament res, evidentment dic que el que emc au millor evidentment es la GLORIOSA U.E.LLEIDA (VISCA EL LLEIDAAA :D :D :D ), i el CONCA D'ALLÀ, tot i que ara han dissolt l'equip fa uns anyets, vaig jugar un amistos contra ells i son simplement cullunuts, son els millors, com a persones, quan jugava al Palau de Plegamans, i del Benavent també, un poble tan petitó que estigui a Preferent te un merit infinit (FORÇA CONCA D'ALLÀ I BENAVENT),i clar sempre hi ha d¡'haver un que potser no et crei simpatíes i que et caigui malament i aquest es l'ALCARRAS, cadascu li cau millor o pitjor un equip i no passa res senyors......... :D :D :roll:


Una cosa es dir que et caigui millor o pitjor , i laltra es insultar , tu aixo o saps diferenciar?


Exacte duff126

Com be dius no passa res que es diguin els equips que et cauen malamen, pero molta gent a vis el privat que em vas enviar fa pocs dies insultant al meu poble, com anteriorment vas fer al nastic i no se perque tinc la sensacio que hi han mes equips

Torrero de tot el que he dit no anave per tu jeje

#10 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 diciembre 2005 - 07:57

doncs ia una forta rivalitat entre el meu poble i el teu, i a mi tampoc em cau be i prefereixo q perdi la veritat

#11 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 11 topics

Escrito 31 diciembre 2005 - 08:41

doncs ia una forta rivalitat entre el meu poble i el teu, i a mi tampoc em cau be i prefereixo q perdi la veritat


Una cosa es dir-ho com u has dit tu , explicant el pq l'odies i aixi s'accepte l'altra es ja entrar amb insults i glipollades d'aquestes.

#12 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes

Escrito 31 diciembre 2005 - 08:49

Exacte duff. En el meu cas vull el benavent el mes amunt possible pero a poder ser mes avall que lalcarras, pero espero que us vagi be

#13 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes

Escrito 01 enero 2006 - 05:57

doncs ia una forta rivalitat entre el meu poble i el teu, i a mi tampoc em cau be i prefereixo q perdi la veritat


Una cosa es dir-ho com u has dit tu , explicant el <font color=red>perque</font> l'odies i aixi s'accepte l'altra es ja entrar amb insults i glipollades d'aquestes.


El problema es que la manera de actuar del Jimmy (ja podem dir noms que tothom sap de ki parleu) es aquesta: l'insult, la falacia, la tontada i la poca educació.
A mi no me cau be l'Alcarras perque som pobles veins, pero ho dic per aufendre una mica al Tucho, je je je




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos