Ir al contenido


Foto
- - - - -

Mes de la meitat del bus ple


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
31 respuestas en este tema

#1 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 noviembre 2005 - 09:58

El Lleida se sentirà acompanyat aquest dissabte en el seu desplaçament a Tarragona. L’autocar que el Club està coordinant per als socis i aficionats blaus ja té una trentena d’inscrits que no es volen perdre el derbi català de Segona divisió. El Nàstic-Lleida està aixecant –com era d’esperar- força expectació entre els seguidors lleidatans que no es volen perdre aquesta jornada, la dotzena de lliga. I de moment, en el primer dia que s’han obert les llistes per apuntar-se, ja s’han reservat més de la meitat de les places. El preu, del viatge i l’entrada del partit, són dotze euros. Per afegir-se a la llista només cal passar-se per les oficines del Club i abonar aquests dotze euros en metàl•lic. Hi ha temps fins que s’acabin les places o fins dijous (horari d’oficina: de 10 a 13.30h i de 16.30 a 20h).

Extret de la web oficial www.ellleida.com

Apa gent aviam si aplenem dos busos aneuvos apuntar aviat que ja es hora de fe run desplaçament masiu dels de veritat que fa anys que no en fem cap , tothom que pugi ja sigi en bus o en cotxe cap a tarragona.

#2 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 noviembre 2005 - 10:09

Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

#3 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 noviembre 2005 - 10:19

Bona feina Skatasuna!!!!
A veure si s'acaba d'omplir el bus!!!!
:P :P :P

#4 virtualnastic

virtualnastic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 337 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 noviembre 2005 - 10:25

Avera si venen no 1 bus, sino 2 o 3 o els que siguin per crear bon ambient entre les 2 aficions.
Visca el Nastic, el Lleida i Catalunya!

#5 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 noviembre 2005 - 10:31

Avera si venen no 1 bus, sino 2 o 3 o els que siguin per crear bon ambient entre les 2 aficions.
Visca el Nastic, el Lleida i Catalunya!


L'any pasat hi va haver força bon rotllo amb la gent de la bora menys amb algun del lateral que mos venie a dir viva espanya jajaja que am akest li va ploure de tots los likids bucals em semble xdxd pero bueno que se foti i que s'ho menji jojojo jo tambe espero aplenar dos busos que l'any pasat sol vam anar un bus i diria per les cares que feien els de lateral i les senyes q feien als del gol dels pela canyes que sens sentie mes a naltres que als tarragonins sino m'equivoco sol es l'impresio que em va donar ja que molta gent de lateral feie senyes als del nastic per a que cantesin i piquesin amb els bombos.

#6 virtualnastic

virtualnastic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 337 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 noviembre 2005 - 10:45

Avera si venen no 1 bus, sino 2 o 3 o els que siguin per crear bon ambient entre les 2 aficions.
Visca el Nastic, el Lleida i Catalunya!


L'any pasat hi va haver força bon rotllo amb la gent de la bora menys amb algun del lateral que mos venie a dir viva espanya jajaja que am <font color=red>aquest</font> li va ploure de tots los likids bucals em semble xdxd pero bueno que se foti i que s'ho menji jojojo jo tambe espero aplenar dos busos que l'any pasat sol vam anar un bus i diria per les cares que feien els de lateral i les senyes q feien als del gol dels pela canyes que sens sentie mes a naltres que als tarragonins sino m'equivoco sol es l'impresio que em va donar ja que molta gent de lateral feie senyes als del nastic per a que cantesin i piquesin amb els bombos.

Bueno, aixo normal pq tu devies estar en el sector de laficio del lleida i alla es nota mes vosaltres pero no recordo be si la gent del nastic.
I aquest del viva espanya, quin fastic de gent, un que actua com si fos el ''representante'' de l'aficio. I no en tenim un tan lluny d'aquesta web (s'enten, XD)

#7 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 noviembre 2005 - 10:54

jaja aquestos i son a tot arreu pero ves que hi farem, respecte a lo de que si cridavam mes o no ja et dic que no tinc ni idea pq me vai pasar lo partit cridant xdxd pero mes que res ho dic pels del lateral que staen aprop nostr que feien gestos cap a gol i tal com dient que animesin mes i tot aixo inclus dos se parlaen pel telefon xdxd

#8 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 08 noviembre 2005 - 10:07

És una gran noticia. Així doncs i pel que sembla encara serem més gent que l'any passat. En cas que avui s'ompli del tot l'autocar en podrien fer un altre no? FORÇA LLEIDA!!!!

#9 ZorKum

ZorKum

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 895 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 noviembre 2005 - 02:35

eys la gent q es vagi apuntant q digui q tal esta nant i la getn q hi ha mes o menos apuntada okis enga a pels 2 busos

#10 ZorKum

ZorKum

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 895 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 noviembre 2005 - 02:39

ja em contesto jo mateix jejeje:

SEGUNDO AUTOCAR
POSIBILIDAD DE OTRO AUTOCAR

Ante la buena acogida por parte de los aficionados del viaje a Tarragona para ver in situ el Nástic-Lleida del próximo sábado, el Club coordinará un segundo autocar para desplazarse. El primer autocar está al 90% de su capacidad en su segundo día de inscripciones.
Recordamos a los aficionados que quieran acudir en dichos autocares que hay que inscribirse en las oficinas del Club, y abonar el precio de la entrada en metálico, 12 euros. El viaje es gratuito, ya que está patrocinado por Massana Grup e Inmobiliarias Rencasa.
Los autocares saldrán desde la explanada del Camp d’Esports, el mismo sábado a las 15:30h

#11 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 08 noviembre 2005 - 03:12

jo e acompanyat a un amic meu xq tb si apuntes i estava força ple, hi havia gent ke tenia 4 entrades i 3 per a tgn, de moment 1 bus ja el tenim ara a per al 2n :D

#12 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 noviembre 2005 - 04:00

jo e acompanyat a un amic meu xq <font color=red>tambe</font> si apuntes i estava força ple, hi havia gent <font color=red>que</font> tenia 4 entrades i 3 per a tgn, de moment 1 bus ja el tenim ara a per al 2n :D


Encara no cabreu al gol de mar :roll:

#13 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 08 noviembre 2005 - 04:16

jajajaj, vas dir ke i cabien 1800 persones o per ahi, no? ja molaria omplir, pero ja donare gracies si arribem als 200-250 xD

#14 Gorka

Gorka

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 618 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 noviembre 2005 - 04:35

Que tal gent,jo crec com Asmullarak que si l'autocar fes una miqueta mes de tomb i passes fins a Tàrrega i desprès baixes fins a Tarragona hi hauria mes gent. Almenys de l'Urgell-Pla d'Urgell si que s'enganxaria mes gent. Visca el Lleida!!!

#15 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 08 noviembre 2005 - 04:39

Que tal gent,jo crec com Asmullarak que si l'autocar fes una miqueta mes de tomb i passes fins a Tàrrega i desprès baixes fins a Tarragona hi hauria mes gent. Almenys de l'Urgell-Pla d'Urgell si que s'enganxaria mes gent. Visca el Lleida!!!


ja, pero osti, no costa tant baixar al camp d' esports a les 3:30, si em diguessis ke sortim a les 8 del mati....

#16 -LoPs-

-LoPs-

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 395 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 noviembre 2005 - 05:36

xk sempre k juguen Nastic-Lleida mai i puc nar? kina rabia...



PD:stic a holanda... :lol: :lol: :lol:

#17 david230

david230

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 469 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 noviembre 2005 - 06:22

mai puc anar.....dissabte jugo a barcelona!!!avere si algu pot anar en coxe i despres poder anar cap a tarragona..

#18 roger0013

roger0013

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 638 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 noviembre 2005 - 07:20

JO tampoc i puc anar...
"tinc partit"

#19 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 08 noviembre 2005 - 07:23

xk sempre k juguen Nastic-Lleida mai i puc nar? kina rabia...



PD:stic a holanda... :lol: :lol: :lol:


estas a holanda de intercanvi amb el gili o ke xD xq tinc 2 colegues ke tb i van els mateixos dies xD

#20 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 noviembre 2005 - 07:39

Apa som-hi gent que s'ha d'aplenar el segon bus i, i recordeu que si no s'apunten unes 40 persones pel segon bus no hi sortira aixi que espavileu i apuntar-s'hi que ens em de fer veure a tarragona i tots amb samarreta blava bufandes banderes i demes.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos