Ir al contenido


Foto
- - - - -

classificacio


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
15 respuestas en este tema

#1 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 01 noviembre 2005 - 11:46

vosaltres sabeu on es pot mirar la clasificacio, es per anar-ho seguint de tant en tant.

m'agradaria saber com van tots els nostres ekips de lleida.

visca els esports de lleida

#2 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 noviembre 2005 - 11:56

www.futbolcatalunya.com

#3 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 noviembre 2005 - 12:02

El pluspujol u pots trobar al
http://www.marca.com...resultados.html

Dels altres no ho se prou me va costar trobar els resultats de la leb perque no savia que al marca i ere

#4 virtualnastic

virtualnastic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 337 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 noviembre 2005 - 12:03

El pluspujol u pots trobar al
http://www.marca.com...resultados.html

Dels altres no ho se prou me va costar trobar els resultats de la leb perque no savia que al marca i ere

Tambe al Mundo deportivo:
http://editora.elmun...portivo.es/leb/

#5 rondo

rondo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 477 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 noviembre 2005 - 12:04

El pluspujol u pots trobar al
http://www.marca.com...resultados.html

Dels altres no ho se prou me va costar trobar els resultats de la leb perque no savia que al marca i ere



Tb ho pots mirar directament a la pàgina de la federació espanyola de basket:

www.feb.es

#6 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 02 noviembre 2005 - 01:13

Que li passa al PLUS PUJOL a casa?????Es que te un balanç d'una victòria per tres derrotes......... :( :( :(
Juguen nerviosos??O per contra es que no hi va gent al pavelló??
O què???? :?: :?:

#7 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 noviembre 2005 - 01:22

Va mes gent que al camp d'esports entre 4000 i 5000 persones som... no ens em adaptat be a aquesta categoria a casa de 4 partits 3 derrotes a fora 2 victories 1 derrota. Les 2 derrotes al comensamen an fet tenir dubtes, pero poc a poc nirem agafan confiansa

Pero remontarem aixo segur, l'equip es molt jove (4 o 5 jugadors dels 10 de la primera plantilla tenen menys de 22 anys) i te marge de millora, perque mols daquests tenen la ilusio de anar a l'acb l'any que be.

Força pluspujol

#8 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 02 noviembre 2005 - 01:28

M'estas dient entre 4000 i 5000 persones van al basquet per veure un partit del PLUS PUJOL??????
Si es així,molt bona dada TUCHO, excel.lent, i t'ho dic perque ara podem analitzar perque va més gent al basquet que al futbol.
No se si faran més o menys espectacle, si jugaran millor o pitjor,però això es amb perdó, vergonyós que l'equip de bàsquet, que repteixo que em sembla de conya que hi vagi gent,però no es normal que n'hi siguin més que al Camp d'Esports.
Em sembla que poc a poc anem entenent que la ciutat de Lleida, lamentablement, no vol l'equip de futbol. I no se el per què..... :cry: :cry: :cry: :cry:

#9 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 2 topics

Escrito 04 noviembre 2005 - 12:38

M'estas dient entre 4000 i 5000 persones van al basquet per veure un partit del PLUS PUJOL??????
Si es així,molt bona dada TUCHO, excel.lent, i t'ho dic perque ara podem analitzar perque va més gent al basquet que al futbol.
No se si faran més o menys espectacle, si jugaran millor o pitjor,però això es amb perdó, vergonyós que l'equip de bàsquet, que repteixo que em sembla de conya que hi vagi gent,però no es normal que n'hi siguin més que al Camp d'Esports.
Em sembla que poc a poc anem entenent que la ciutat de Lleida, lamentablement, no vol l'equip de futbol. I no se el per què..... :cry: :cry: :cry: :cry:


Perque recentment lekip de basket va assolir unes grans campañes i tenia un gran bloc i la gent es va pasar alla , malauradament cuant semblave que tornarien (L'any del ascens) no van tornar i som els 3100 i algo de sempre.

#10 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 noviembre 2005 - 12:44

Doncs que jo recordi l'any que es va baixar a segona b eram uns 5000 socis ja que feien el 2x1 o alguna cosa d'aquestes el que pase que a no ascendir doncs l'any seguent van retirar el 2x1 i va baixar molt la massa social i al seguent tb va baixar fins als 2990 o 3000 i ara estem pels 4056 suposo que si ens mantenim s'anira pujant la xifra i el basquet doncs li pasara com ael lleida quant va baixar que ara mes o menys s'ha mantingut encara que ha perdut alguns socis pero sino puje auest any doncs crec que en perdra alguns mes i na fent la gent aqui lleida es aixi .

#11 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 noviembre 2005 - 04:20

GRACIES!
Ara podre ana seguint millor el plus pujol.

visca els esports de lleida

#12 Arnau10

Arnau10

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 392 mensajes
  • 9 topics

Escrito 07 noviembre 2005 - 08:42

la leb-2 sacosta kada kop més..

#13 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 07 noviembre 2005 - 09:21

OSTRES SÍ QUE VAIG VEURE QUE VA PERDRE A CASA PERÒ DE PALLISSA OI??????
Em vaig quedar de pedra........... 8O 8O

#14 Arnau10

Arnau10

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 392 mensajes

Escrito 10 noviembre 2005 - 09:17

Ja taniras acostumant Jimmy!ara an fet fora al Vinicius i an fixat un de Puerto Rico!
Avere k tal serà pero km no sigui un crack, ell sol n farà res!
pel k fan jugar al marc gasol al barça o al trias el podrien cedir!

#15 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes

Escrito 10 noviembre 2005 - 09:49

El Tàrrega esta fatal, van últims de la primera catalana. Es veu que no marquen gols i ara han fitxat un davanter.

#16 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes

Escrito 10 noviembre 2005 - 11:59

El Tàrrega esta fatal, van últims de la primera catalana. Es veu que no marquen gols i ara han fitxat un davanter.


Lo que pasa a Tarrega es que tampoc token pela




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos