Ir al contenido


Foto
- - - - -

Aficionats lleida al Nastic-Lleida


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
30 respuestas en este tema

#21 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 noviembre 2005 - 11:06

Als que aneu amb cotxe propi vigileu que pel camp de tarragona hi han uns valents que quant tothom entre a mirar el partit es dediquen a trencar vidres i ratllar pintura de cotxes son molt valents, el que m'extranya es que no els feu fora del camp.

#22 virtualnastic

virtualnastic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 337 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 noviembre 2005 - 11:14

, el que m'extranya es que no els feu fora del camp.

Perque de mi no depen, sino jo ja els hauria fet fora fa temps.
I segons tinc entes, uns indesitjables van trencar el vidre d'un cotxe de un aficionat de lleida, però tampoc s'ha de tornar a repetir.

#23 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 noviembre 2005 - 11:24

Per concretar mes xdxd que consti que jo no estic en contra de l'aficio del nastic ja que coenc gent d'alla i son de puta mare tret dels 4 faxilles que son mes morenos que a l'africa vamos = que los de lateral d'aqui lleida que precisament no son ni blancs ni rosos ni ulls blaus xdxd bueno a lo que anava pel que tinc entes dos cotxes amb vidres trencats i un cotxe mes amb una ratlla de 2 o 3 milimetres a la pintura de la xapa del vehicle, el que no vui dir amb aixo es que l'aficio del nastic sigi dolenta sino que si dixe anar al camp a gent feixista intolerant i pel que s'ha demostrat molt valenta anant d'amagodtes....

Apa salut i nazi al taut

#24 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 03 noviembre 2005 - 12:47

Això no depen del que dius, es pot ser catalanista o no ser-ho, o d'un altra ideología, i també fer-ho no es tan sols pel fet de dir, mira, es que son 4 fatxilles que trenquen vidres de cotxes, no senyor SKATASUNA, no, hi ha un refrà que diu:De todo hay en la viña del Señor.
Que vol dir això????Doncs que es igual que sigui blanc, negre, ros, moreno, catalanista, feixista espanyol, etc etc etc etc...........Son les persones les que actuen no els seus ideals i crec que aquí estas super equivocat, que tu no toleris una ideología no vold ir que tot lo dolent o els actes bandalics, insults, etc...intolerancia per exemple, ho facin aquesta gent que ideologicament no congregui amb les teves idees precisament.

No se penso jo, es la meva opinió i m'agrada dir-la sempre, i per això jo sempre m'ho miro d'una manera imparcial i jutjar si algo està ben fet o no, i no jutjar per les apariències sinò pels fets!!!!!!
Opinió totalment respectada la teva, es clar que sí, però en aquest cas gens compartida, ho lamento!!!!
ERROR GREU SKATASUNA, i que consti que no defenso a l'afició del Fàstic, però ni molt menys eh???????!!!!!!!Tot al contrari!!!!

VISCA EL LLEIDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!

#25 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 noviembre 2005 - 07:24

Això no depen del que dius, es pot ser catalanista o no ser-ho, o d'un altra ideología, i també fer-ho no es tan sols pel fet de dir, mira, es que son 4 fatxilles que trenquen vidres de cotxes, no senyor SKATASUNA, no, hi ha un refrà que diu:De todo hay en la viña del Señor.
Que vol dir això????Doncs que es igual que sigui blanc, negre, ros, moreno, catalanista, feixista espanyol, etc etc etc etc...........Son les persones les que actuen no els seus ideals i crec que aquí estas super equivocat, que tu no toleris una ideología no vold ir que tot lo dolent o els actes bandalics, insults, etc...intolerancia per exemple, ho facin aquesta gent que ideologicament no congregui amb les teves idees precisament.

No se penso jo, es la meva opinió i m'agrada dir-la sempre, i per això jo sempre m'ho miro d'una manera imparcial i jutjar si algo està ben fet o no, i no jutjar per les apariències sinò pels fets!!!!!!
Opinió totalment respectada la teva, es clar que sí, però en aquest cas gens compartida, ho lamento!!!!
ERROR GREU SKATASUNA, i que consti que no defenso a l'afició del Fàstic, però ni molt menys eh???????!!!!!!!Tot al contrari!!!!

VISCA EL LLEIDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!


Jo també respecto la teva opinio pero sincerament de que m'estas parlant¿?¿? que no me enterat a que m'estas responent?¿?¿?¿? jo nomes dic que quatre valents de tarragona que son penya UT d'ideologia feixistoide es dediquen a esperar a fora el parquing on la gent deixava els cotxes i es van dedicar a mirar quins eren de lleida i un cop senyalats doncs quant tothom va entrar dins del camp a mirar el partit tant tranquilament ells suposo que sen lo valents que son van sortir 5 minuts abans a trencar vidres i ja sta, jo no he dit res mes. Aixo si la teva opinio la respecto pero si no vas anar a tarragona aquell viatge ho sento molt no crec que sigis el mes oportu per comentar la jugada. Es com si una persona que no hages vist un partit de futbol anes pel mon parlant de que guapo ha sigut el partit... apa aguuur

#26 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 noviembre 2005 - 07:29

Doncs jo que hi volia anar amb el meu coche :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

#27 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 03 noviembre 2005 - 09:43

No comparteixo la teva opinió i ja està!!!!!
Però al 100% respectada això sí,però no compartida.

#28 virtualnastic

virtualnastic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 337 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 noviembre 2005 - 09:58

Doncs jo que hi volia anar amb el meu coche :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Pos d'anar hi pots anar, cap problema, mentres no deixis el cotxe prop del bar de fora on ells diguessim que s'emborratxen, pos no hi haura cap problema.
Pq va passar no vol dir que torni a passar (comparant-ho drasticament, seria kom si despres del 11m a madrid ningu mes hagues agafat cap tren pq claro, com que va passar..., pero es una comparacio massa exagerada)

#29 Guest__*

Guest__*
  • Anónims

Escrito 03 noviembre 2005 - 10:01

No tens vergonya en comparar el 11-M en qualsevol tontería xato!!!

Allò va ser extramadament greu i no es pot comparar el mal humà, psicològic i moral que va significar aquella tragèdia que va significar aqe3ull monstruós atemptat, del qual no haguessis ni tingut que nombrar-lo allò s'ha d'oblidar o almenys intentar-ho.
Has pixat però radicalment fora de test xato!!!! :evil: :evil:

#30 virtualnastic

virtualnastic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 337 mensajes

Escrito 03 noviembre 2005 - 10:35

No tens vergonya en comparar el 11-M en qualsevol tontería xato!!!

Allò va ser extramadament greu i no es pot comparar el mal humà, psicològic i moral que va significar aquella tragèdia que va significar aqe3ull monstruós atemptat, del qual no haguessis ni tingut que nombrar-lo allò s'ha d'oblidar o almenys intentar-ho.
Has pixat però radicalment fora de test xato!!!! :evil: :evil:

Tu saps llegir el que he posat a dalt sobre la comparacio??????

#31 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes

Escrito 04 noviembre 2005 - 12:09

El club podrie ficar un autocar, com va fer a Terrassa. I si s'ha de pagar una mica de gasolina del autocar no me inporte pagar la entrada mes una mica de gasolina....sempre es mes wapo nar tots junts.


Diria que el club algo esta pensant




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos