Ir al contenido


Foto
- - - - -

Opinió article del Segre: Sobre el LLEIDA


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
33 respuestas en este tema

#1 calco

calco

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 386 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 octubre 2005 - 10:41

Benvolguts amics i socis del LLEIDA m´agradaria saber la vostra opinió sobre un article q surt avui al diari Segre escrit per uns quants socis i accionistes de la U.E.LLEIDA sobre el futur del nostre Club i q jo recolzo totalment. Crec q es un article totalment enecrtat i que descriu perfectament la realitat de la nostra societat i Club.

Moltes gràcies.

#2 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 18 octubre 2005 - 11:07

Benvolguts amics i socis del LLEIDA m´agradaria saber la vostra opinió sobre un article q surt avui al diari Segre escrit per uns quants socis i accionistes de la U.E.LLEIDA sobre el futur del nostre Club i q jo recolzo totalment. Crec q es un article totalment enecrtat i que descriu perfectament la realitat de la nostra societat i Club.

Moltes gràcies.


Ho acabo de lleguir fa una estona, i m' adhereixo totalment, tot i q ue una part de la nostra ciutat li ha donat la esquena una altra part segueix fidel a la entitat ,la historia i al que representa el nostre escut LA SENYERA EL CASTELL i LA FLOR DE LYS.
No deixarem aixi com aixi quasi 60 anys d'historia SE'N VAGI A NORRIS, I EL PRIMER QUE HEM DE FER DIUMENGE ES APLAUDIR ALS JUGADORS QUAN SURTIN AL CAMP, HO DIU EL NOSTRE HIMNE!!!!!
Diumnege ha de ser el principi de la recuperació esportiva,

Visca el Lleida!!!!!!!!!!

Pd :Gracies Taxto!!!!

#3 David_Hospi

David_Hospi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.280 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 octubre 2005 - 11:19

Podeis poner aki el link de la noticia o pegarla aki, kiero leerla!!!

Thanks!!!

#4 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 18 octubre 2005 - 11:30

Podeis poner aki el link de la noticia o pegarla aki, kiero leerla!!!

Thanks!!!


No es una noticia, es una carta de 3 socis i accionistes que publica el diari Segre.
A mes a mes la carta esta enmarcada "es veu mes"..
Ara no tinc el diari a veure si algu la pot copiar..

:wink:

#5 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 38 topics

Escrito 18 octubre 2005 - 11:36

I EL PRIMER QUE HEM DE FER DIUMENGE ES APLAUDIR ALS JUGADORS QUAN SURTIN AL CAMP, HO DIU EL NOSTRE HIMNE!!!!!
Pd :Gracies Taxto!!!!


Amb tots els respectes Munguit però i UNA MERDA PENSO APLAUDIR A LA COLLA DE MERCENARIS (excepte honroses excepcions) QUE PER DESGRÀCIA TENIM AL LLEIDA.
Quan juguin bé ho fare, ara per ara animaré i tal pero no els penso aplaudir mai fins que no vegi els resultats a veure si a sobre de ser putes em de ficar el llit, que ens volen prendre el pèl?¿?¿?¿ au va!

#6 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 18 octubre 2005 - 11:37

UNA PANCARTA EN CONTRA DE RÚBIO ES EL QUE PENSO FER, SI SENYOR!

#7 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 18 octubre 2005 - 11:57

Mob.. tot son opinions ... jejejejejjeje :wink:
Jo ho veig així.
- Son els mateixos que ens van treure del pou de Segona B.
- Els que l'any passat van fer una temporada tirant a bona.
- Els que van retirar les denuncies de impagament al juliol
- Pensem que ELLS son els PRIMERS interesats en guanyar i en que tot surti bé.
- Tenim el segon o tercer pressupost mes baix de la categoria.
- I mes a mes sel's hi deu varies nómines i les fiches.

I com diu el nostre himne ...
Perdi o guanyi animarem
perdi o guanyi exclamarem:
El Lleida, el Lleida és el millor !!

Adew!!!

#8 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 octubre 2005 - 12:22

Ja he vist a diversos posts q els jugadors son uns mercenaris. X favor com podeu dir això??? Quan temps treballarieu vosaltres en una empresa q no us paga??? I no em digueu q stan jugant amb el sentiment de moltes persones; akest jugadors viuen del futbol (professional) i no crec q tinguin gaires més fonts d'ingressos.
Stic del seu costat totalment; ja fa massa temps q dura això... :twisted:

#9 calco

calco

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 386 mensajes
  • 1 topics

Escrito 18 octubre 2005 - 12:29

Per cert Mob m´agradaria saber la teva resposta sobre l´article ja q tinc molt bona opinió dels teus comentaris. Gràcies.

#10 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 4 topics

Escrito 18 octubre 2005 - 12:31

I com diu el nostre himne ...
Perdi o guanyi animarem
perdi o guanyi exclamarem:
El Lleida, el Lleida és el millor !!


Una cosa es animar i l'altra ovacionar quan no s'ho mereixen o a cas si un fill teu t'arrivés amb totes les asignatures suspeses l'aplaudiries?

#11 BiLly_thE_KiD

BiLly_thE_KiD

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 698 mensajes
  • 38 topics

Escrito 18 octubre 2005 - 12:32

Ja he vist a diversos posts q els jugadors son uns mercenaris. X favor com podeu dir això??? Quan temps treballarieu vosaltres en una empresa q no us paga??? I no em digueu q stan jugant amb el sentiment de moltes persones; <font color=red>aquest</font> jugadors viuen del futbol (professional) i no crec q tinguin gaires més fonts d'ingressos.
Stic del seu costat totalment; ja fa massa temps q dura això... :twisted:


Kompletament d'akord. Amb el plat a taula no s'hi juga.

#12 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 18 octubre 2005 - 12:35

Ja he vist a diversos posts q els jugadors son uns mercenaris. X favor com podeu dir això??? Quan temps treballarieu vosaltres en una empresa q no us paga??? I no em digueu q stan jugant amb el sentiment de moltes persones; <font color=red>aquest</font> jugadors viuen del futbol (professional) i no crec q tinguin gaires més fonts d'ingressos.
Stic del seu costat totalment; ja fa massa temps q dura això... :twisted:


Em semble perfecte que estiguin disgustats pq no cobren xo trovo una falta de respecte a tota al afició del Lleida que façin una roda de premsa tant còmica com la que van fer i tinguin la cara de dir que el que no cobrin no influeix en els resultats i que juguen al màxim al camp, si us plau, quina colla de fills de puta (excepte honroses excepcions repeteixo).

#13 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 3 topics

Escrito 18 octubre 2005 - 01:53

Jo no culparia als jugadors per aquesta crisi de resultats, jo culpo a Rubio pel seu plantejament tactic que comença a donar "mania". Veure com sempre fica la mateixa alineacio... I que ens trobem davant un Hercules acabat de ascendir a 2a A i amb un marcatge a Sergio Rodriguez i a Santos no pugem fer un joc decent.

#14 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 18 octubre 2005 - 01:56

FOA RÚBIO JA!!! és un sentiment, és una clamor, ningú el vol al Lleida!

#15 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 18 octubre 2005 - 02:22

Mob.. tot son opinions ... jejejejejjeje :wink:
Jo ho veig així.
- Son els mateixos que ens van treure del pou de Segona B.
- Els que l'any passat van fer una temporada tirant a bona.
- Els que van retirar les denuncies de impagament al juliol
- Pensem que ELLS son els PRIMERS interesats en guanyar i en que tot surti bé.
- Tenim el segon o tercer pressupost mes baix de la categoria.
- I mes a mes sel's hi deu varies nómines i les fiches.

I com diu el nostre himne ...
Perdi o guanyi animarem
perdi o guanyi exclamarem:
El Lleida, el Lleida és el millor !!

Adew!!!


D'acord amb tu! I afegiria: Rubio go home :lol:

#16 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 18 octubre 2005 - 02:47


I com diu el nostre himne ...
Perdi o guanyi animarem
perdi o guanyi exclamarem:
El Lleida, el Lleida és el millor !!


Una cosa es animar i l'altra ovacionar quan no s'ho mereixen o a cas si un fill teu t'arrivés amb totes les asignatures suspeses l'aplaudiries?


No, es clar que no.. (s'enduria unes palmes al clatell, "collejes") :D :D
Pero el que no faria es castigar-li abans de fer un examen, a l'inreves l'intentaria ajudar i donar anims, i AQUEST DIUMENGE TENIM UN EXAMEN !!!!!
Quan acabi la temporada ja podrem dir el que vulguem , pero abans hem d'animar, o si mes no no començar els partits xiulant el nostre equip.
I que consti que soc conscient que al camp no hi ha gent que animi mes que vosaltres :wink: , i també se el que estimeu al Lleida.

Fins aviat!!!

#17 Guest__*

Guest__*
  • Anónims

Escrito 18 octubre 2005 - 05:48

Ho sento pero dic el que penso, ANIMARÉ A MORT ALS JUGADORS perque s'ho mereixen pobres.
Cullons que no cobren, que no ho enteneu????????JO, 100% AMB ELS NOSTRES FUTBOLISTES, encara que com dieu i no ho contradic siguin uns merecenaris, tenen el meu respecte perque juguin be o malament almenys no denuncien el club masses vegades, ui si tinguessim segons qui el que fotria, ens cauría un paquet dels bons i aquest grup almenys no fa gran cosa.
elq ue passa es que la situació es insostenible i els pobres volen cobrar, o acas vosaltres a final de mes no voleu cobrar?????Doncs ells igual, i repeteixo estic 100% amb ells, ténen el meu recolzament en aquest sentit!!!!!!!!
Que juguen malament?????Jo al final del partit contra l'Hércules els vaig xiular perque vamos..........ja ho vau veure, però durant com molts del meu costat del lateral-baix, que no paraven d'increpar-los, au va, i que voleu??????Ja els hi vaig dir,JUGADORS QUE NO COBREN=JUGADORS QUE NO CORREN!!!!!!! Crua realitat estimats senyors.........
:roll: :roll: :roll:
Això si,pel que fa al entrandor, ja ni diré el nom,aquell si que el pitaría i amb ganes, perque a sobre de fer-ho malament es despreocupa i passa de tot, com si no anés amb ell l'història............. :evil: :evil: :evil:

#18 Mariolero

Mariolero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 361 mensajes
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 18 octubre 2005 - 06:07

estic totalment d'acord amb Mob, va ser patètica la roda de prensa dels jugadors, crec que Rubio tindria que dimitir... ho sento, aquest tio sembla que les idees li han caigut al terra, a sobre les declaracions que fa despres dels partits... aixó si que es patétic !!!

lamentable tambien la reacción de la junta directiva, ahora se acuerda de que el Lleida es de la ciudad, por favor sr. Pons si el Lleida ha estado viviendo siempre de espaldas a su ciudad !!! Mas vale que dejasen las amenazas y se pusieran a trabajar de verdad y no esperar "milagros" de las instituciones, así cualquiera monta una empresa sabiendo que te la paga tu propio ayuntamiento... no te jode !!! :evil:

#19 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes

Escrito 18 octubre 2005 - 06:59

mob jo m'apunto amb tu per fer la pancarta, cagonlaputa, a vere si espavilen aquesta colla de mercenaris, el futbol no es un treball, els ke treballen 8 o 9 hores al dia si que treballen, els futbolistes no treballen, per correr 3 o 4 hores al dia, jugar un partit a la setmana, i despres festa, i demes pollades, un sou collonut, i encara es queixen? au va! algu que te una feina aixi no es pot queixar.

#20 som-hi lleida

som-hi lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 211 mensajes

Escrito 18 octubre 2005 - 07:33

Aquesta es la carta que ha publicat avui el Segre. L´he escrit jo , amb dos socis i accionistes mes. A veure que us sembla

Sr.director:

Quan la Unió Esportiva Lleida desaparegui del futbol professional en un mes o menys immediat futur per raons obvies i de tots conegudes, els seus greus problemes econòmics; nosaltres seguirem sent socis , nosaltres seguirem animant a l’equip, a 2ª B, a 3ª o a 1ª regional, perquè el nostre cor no està dividit i només té un color, el blau i tindrem la paciència que calgui per afrontar aquesta situació.

Quan el Lleida desaparegui, no tothom tindrà a opinar, ni dret a dir la seva , perquè la ciutat desde fa molts anys, ha donat sistemàticament la esquena a l’equip i així mateix la comarca i la província , això si, a cada moment, surten com a bolets penyes blaugranes a qualsevol cantonada ..

Quan el Lleida desaparegui , de res servirà analitzar quina era o hauria tingut que ser la tasca de les institucions davant d’una crisi com la que vivim perquè del que no hi ha dubte es que si la massa social fos en aquest moments de 10.000 socis el seu paper no seria el mateix.

Si encara hi alguna possibilitat de mantenir-nos en la elit aquesta passa única i exclusivament per fer-se soci , per incrementar la massa social i per demostrar a tothom que el Lleida no està sol en aquests moments, fins i tot les persones que no tenen cap interès en el futbol , és un tema d’imatge , és un tema ciutadà i és un tema de tots els lleidatans.



Sigui quin sigui el final , moltes gràcies Tatxo.




1 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos