Ir al contenido


Foto
- - - - -

Preguntes de primera?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
3 respuestas en este tema

#1 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 octubre 2005 - 06:53

Perque aragones, si agafa els que millor estan no agafa ningu de celta i getafe?

Perque els del saragosa es queixen darbitratges quan toledo mereixia ser expulsat a la primera part?

Perque un assamblea del real madrid sestan mes de la meitat del tems queixanse dels arbits que estan a favor del barsa?

Perque saragosa madrid espanyol atbilbau i valencia i malaga tots diuen que i a alguna cosa contra ells en relacio en els arbitratges encara que dos dels primers sense rao (els altres si)?

Com es pot consentir que ballesteros doni dos bofetades en menys dun mes a puyol i a beckam?

Perque el torres a sobre dinvertarse un penal a sobre insulta a laficio rival?

Perque sempre que marca torres en aquell partit tambe marca kezman?

Perque els entrenadors de real i betis diuen tots dos que an set mol mol superiors al rival si senfrontaven un contra laltre?

No se preguntes que em fai

#2 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 03 octubre 2005 - 07:01

Perque aragones, si agafa els que millor estan no agafa ningu de celta i getafe?perqe tindria que deixar algun galactico i la prensa sel menjaria viu

Perque els del saragosa es queixen darbitratges quan toledo mereixia ser expulsat a la primera part?aixo passa a casi tot arreu,tot i que no son els del saragossa que es queixen,majoritariamen

Perque un assamblea del real madrid sestan mes de la meitat del tems queixanse dels arbits que estan a favor del barsa?com que ells van malamen..pos mira...

Perque saragosa madrid espanyol atbilbau i valencia i malaga tots diuen que i a alguna cosa contra ells en relacio en els arbitratges encara que dos dels primers sense rao (els altres si)?perqe el sargossa a jugat contra el barça i el madrid es el madrid...

Com es pot consentir que ballesteros doni dos bofetades en menys dun mes a puyol i a beckam?vergonyos
bueno amb lo del becham encara no se sap qe passara pero laveritat es que el baeckaso merix

Perque el torres a sobre dinvertarse un penal a sobre insulta a laficio rival?perqe es un maleducat

Perque sempre que marca torres en aquell partit tambe marca kezman?
casualitat

Perque els entrenadors de real i betis diuen tots dos que an set mol mol superiors al rival si senfrontaven un contra laltre?
per quedar be...
el que fan els entrenadors en aqets casos
No se preguntes que em fai

#3 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 octubre 2005 - 07:37

jo e sentit ke poder agafa Riki del Getafe

#4 Guest__*

Guest__*
  • Anónims

Escrito 03 octubre 2005 - 07:40

Lo del ARAGONÉS jo tampoc m'ho explico, jjojojoojojoj, com que es un altre totxot que diu una cosa en pensa una altra i en fa una a altra, es un penques i no serveix com a seleccionador, ja es massa vell, txutxeja el pobrem, per molta experiencia que tingui ales banquetes, no serveix.
Lo de TOLEDO, per descomptat que hauría de ser expulsat, no va para de repartir, es un guarro i l'haguessin tingut d'expulsar.
Lo del Mandrils me la porta refluixa, que els donguin pel puto sac així de claret i contundent.
I finalment lo de FERNANDO TORRES, jo tampoc m'explico perque va fotre allò, perque es ser burro fer això quan des de la grada de la Rosaleda li va començara dir de tot menys guapo, i el van fotre nerviós, sinò vau veure el qua va fallar tot sol per anar de chulo i voler vacil.lar???
Que es foti per provocador, i a Màlaga ja el van castigar prou. Ben fet!!!!
S'ha d'evitar aquestas fets......... :roll: :roll:




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos