Ir al contenido


- - - - -

sabeu que...


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
11 respuestas en este tema

#1 Guest_ilergeta22_*

Guest_ilergeta22_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 23 junio 2004 - 04:42

el nostre club és el segon amb més nays a la segona A després de l'eibar???

Posted Image

#2 Fede

Fede

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 53 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 junio 2004 - 05:34

Millor aixi el lleida se fa un nom a la historia de la segona a i abeuré el ke nos pasé a segona i penso kel primer any val mes pensa en matenirse a segona a i depues el segon any puja


visca Lleida y catalunya ............. !!!!!!!!!!!

#3 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 4 topics

Escrito 24 junio 2004 - 05:51

Prime s'ha de consolida la categoria, que aixo es tarde uns cuans anys.
No ens enganyem, el Lleida es un equip de segona a, ara que si puje benvingut sigui, pero hi ha que toca de peus a terra.

Visca el Lleida!

#4 Fede

Fede

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 53 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 junio 2004 - 06:27

Tens rao llo penso kom tu quatre anys tampoc tans pero yo dic ke si sé bol kedo a segona a te de gastarsé lo menos 2 millions d'€ per tindre un ekip de segona a i depues kuan aket ekip tingi resultat llabors se podra somia a la primera division


VISCA LLEIDA !!!!!!!!!!! i CATALUNYA !!!!!!!!!!!!!!!!

#5 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 25 junio 2004 - 10:16

No somiem tan aviat amb la Primera quan acabem de pujar de la Segona B que despres venen els pals. Jo estic agust veient al Lleida en Segona A, es una divisió dificil pero bonica, amb grans equips historics.

Si es puja a Primera ja es la hostia pero s'ha de pensar en aguantar-nos en aquesta.

#6 Guest_Lecumberri_*

Guest_Lecumberri_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 25 junio 2004 - 10:32

Totalment d'acord amb el que es diu per aquí: el Lleida és, ara per ara, un equip de segona A. Tanmateix cal veure amb bons ulls i aspirar al que han fet altres clubs similars: La tasca del Villarreal, o d'un Numància o Alabés, que tot d'una són equips de primera i amb bon rendiments (l'Alabés hi tornarà tard o d'hora).
A mi, ser un Eibar, tota la vida a segona A, en una grisosa mediocritat no m'agradari. M'agradaria de tant en tant aspirar a pujar a primera.

#7 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 junio 2004 - 10:56

no nomes aspirar a pujar a primera, tenim k ser un ekip de primera k aspiri a mes, aixo es lo k tenim k fer.
AMUNT LLEIDA I A PRIMERA

#8 Josh

Josh

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 150 mensajes

Escrito 27 junio 2004 - 05:54

Jo opino k amb els comentaris akets estem traent merit de l'ascens aquest any. Acabem d'ascendir i am ves de estar contents i disfrutar d'aquest moment ja deixem kom una cossa passada i aspirem aveure kuant estarem a primera. DISFRUTEM DE L'ASCENS A 2ªA KE PROU KE MOS A COSTAT!!!!

Viska EL LLEIDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 :lol:

#9 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes

Escrito 28 junio 2004 - 10:22

si tens rao, ens deixem portar per l'ascens pero tampoc fem mal a ningu, primer tenim k consolidar-nos a segona a i despres ja pujarem kuan faci falta

#10 Guest_al-farra_*

Guest_al-farra_*
  • Anónims

Escrito 15 julio 2004 - 02:43

Tu ets el famós Ilergeta que per culpa teva tots els del nastic entren al nostre fòrum a queixar-se de les teves provocacions ?
Per culpa teva el foro està plé de comentaris del nàstic.
Deixa de provocar i ens deixaran en pau

#11 Guest_ilergeta2_*

Guest_ilergeta2_*
  • Anónims

Escrito 15 julio 2004 - 06:15

Tu ets el famós Ilergeta que per culpa teva tots els del nastic entren al nostre fòrum a queixar-se de les teves provocacions ?
Per culpa teva el foro està plé de comentaris del nàstic.
Deixa de provocar i ens deixaran en pau



que passa company??? que no hi ha més ilergetes a lleida a part de jo??

a mi no se m'ha perdut res als foros del nàstic..i a tu??

#12 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes

Escrito 15 julio 2004 - 11:42

aveure kualsevol ilergeta pot aver entrat a la web, perque a de ser aket? k pasa si jo entro amb el nom d'ilergeta no em preguntaras, no?




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos