Ir al contenido


- - - - -

LLeida basquet!


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
32 respuestas en este tema

#1 Guest_Cat_Aleix44_*

Guest_Cat_Aleix44_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 21 junio 2004 - 07:39

El 1er en escriure aqui!

WeNo LeS mEvEs 3 FraSeS i ElS mEuS dOs HiMnEs :

Visca el lleida de futbol i de basket

No al caprabo(de comprar)

ViScA CaTaLuNYa!!!

Visca el lleida som del lleida...

I eske la gent de lattera ferma tenim un camp tenim un cap guanyarem....


El meu msn es lleidabasquet@hotmail.com

agregueu-me!

#2 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 junio 2004 - 09:28

jo crek k sigui el k sigui el patrocinador, tant caprabo com plus pujol tenim k animar al nostre ekip, aixi k amunt Lleida sigui el k sigui i peti ki peti

#3 ZorKum

ZorKum

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 895 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2004 - 10:58

jias quin exit aixo xd

#4 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2004 - 11:04

ja veus kin exit, 3 missatges i gracies :P

#5 jowilleida

jowilleida

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 15 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 julio 2004 - 11:26

ara 4

#6 jowilleida

jowilleida

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 15 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 julio 2004 - 11:28

crec que sona una mica masa malament aquet nom de pluspujol, perque totom estava acostumat a dirli caprabo pero fins que no ens i acostumen no pararem de dirle: "nem a vere el caprabo" o no se...
pero weno es = em de seguirlo animan tal i com akest anys pero sobretot al lleida (futbol)

#7 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 julio 2004 - 11:31

Si se pot a tots a tots.... Sergio rodriguez i sergio ramos els millors

#8 NUMANTINO

NUMANTINO

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 julio 2004 - 12:26

AL BASKET K LI FOLLIN AKESTA ES WEB ES DL LLEIDA PERO D FUTBOL.. I K NO XERRIN D K L'ANY PASAT EL LLEIDA (FUTBOL )ESTAVE A 2B PERK AL CAPRABO POC LI VA FALTAR PER NARSEN A LA LEB I VERGONYA EM DONARIE K L PROPI ALCALDE BUSKI UNA SOLUCIO ECONOMICA PER MANTENIR LA SITUACIO. ES MEREIXIEN VAIXAR SISI NCARA M MOLE MES L NOM D'ARA...PP... MOLT BONA AU A LA POLLA LI FOTIN UNA BOMBA AL BARRIS TANT XAKETERO N AKESTA CIUTAT

#9 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 julio 2004 - 02:01

numantino ets idiota o qet passa? ara qel lleida puja a segona el basqet a tomar por culo? pos no i no crec qe baixin els socis per aixo. Vam estar a pun de baixar xo te recordo qel basqet estar a primera i jugava a europa, que ja magradaria qel futbol o fes aixo xo no podem de momen. Viscal esport lleidatà

#10 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 9 topics

Escrito 01 agosto 2004 - 07:51

A mes com mes seccions tenim a lesport lleidatà millo... visca el esport de lleida profesional

#11 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 agosto 2004 - 10:45

Jo estic d’acord amb el NUMANTINO però no d’una forma tant contundent. Primerament dir que, com ja diu ell, aquesta és la web de la Unió Esportiva Lleida i no entenc que parlem de l’equip de basquet de la ciutat. Esta bé que tinguem tants equips a l’elit estatal però jo soc del Lleida, ara i des de que vaig néixer i crec que la gran majoria de vosaltres també. Jo no vull que el Lleida basquet ho passi malament, alguns jugadors de la primera plantilla són amics meus i els hi desitjo el millor però tot lleidatà de la Unió Esportiva Lleida ha de tenir dintre del seu cap aquell malpensament en vers al caprabo Lleida que li va prendre tants i tants socis i també seguidors a la U.E.Lleida. El Lleida Bàsquet i la U.E.Lleida són entitats diferents, una de basquet i l’altra de futbol, es a dir pols oposats i com a tals crec que s’han de repel•lir. Són diferents i per això hi ha moltes coses que no entenc com per exemple veure al Camp d’Esports les pancartes que fan servir al pavelló Barris Nord per animar el Lleida Bàsquet o que es parli d’aquest equip d’un esport diferent en la web del Lleida. El Caprabo Lleida l’únic que ha fet a la U.E.Lleida és perjudicar-la i si sou del Lleida com jo cada cop que entreu al Barris Nord, des del meu punt de vista esteu contradient-vos, esteu fent petita la Unió i gran el Lleida Bàsquet.

#12 Ferran76

Ferran76

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 314 mensajes
  • 20 topics

Escrito 02 agosto 2004 - 01:33

Jo no ho podria haver-ho dit millor amic Ilerdense, totalment d'acord amb tu. Força Lleida!

#13 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 3 topics

Escrito 02 agosto 2004 - 09:31

personalment el bàsquet me la bufa...però una cosa està clara van de blau i es diu LLEIDAbasquet per tant jo no li vec cap problema al contrari...com més serem més riurem :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

#14 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 agosto 2004 - 10:09

cadascu va on vol i xq vol, onaltra cosa eske sentin els color d'un equip o altre, jo personalment espero ke els 2 equips segueixin creixent, son equips lleidatans, i per tant porten el nostre nom per tota espanya (i fins i tot a europa), pero esclar, la Unió Esportiva Lleida sempre anira davant del basket, ke per algo te mes historia, i per alguna cosa es mes ke un sentiment!

Salut i Força Lleida!!!

#15 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 agosto 2004 - 03:46

doncs jo penso k amunt la unio i amunt el pluspujol, jo almenys animare tambe al pluspujol ja k representa a lleida a basket

#16 Ferran76

Ferran76

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 314 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 agosto 2004 - 06:09

Aixó, q cadscu faci el q vulgui pero us recordo q aqsta es la web de la UNIO ESPORTIVA LLEIDA, aixi q ki vulgui parlar del basquet suposo q hi ha un foro ala pagina del plus pujol, i us recordo q el plus pujol al Nostre club l'hi ha fet més mal q b malgrat tot. Força Lleida!!!!!

#17 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 9 topics

Escrito 03 agosto 2004 - 10:56

JO recordo qe si un va be no implica que laltre vagi malamen... som lunica ciutat de menys de 150000 habitans que te tantes seccions profesionals. I mal ningu na fet a ningu

#18 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 agosto 2004 - 11:49

Es clar que no, directament n; només faltaria. Nosaltres parlem del mal que ocasiona de forma indirecta el Lleida Bàsquet a la nostra Unió Esportiva Lleida

#19 JuGoNMaC

JuGoNMaC

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 3 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 agosto 2004 - 06:38

Ningú no pot negar q veure un partit de bàsquet i amb l'ambient q hi ha al Barris Nord és més entretingut i engrescador q un ensopit partit de futbol, com ho són la majoria.

Ho diu un soci dels dos clubs, q me'ls estimo bogeria.

Salutacions

#20 kooguligan

kooguligan

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 51 mensajes

Escrito 08 agosto 2004 - 06:52

molta gent que esta contra el basquet perque perjudica al lleida no va al camp d´esports mes que pel play-off.
soc soci dels dos clubs, i ningu estima el lleida mes que jo. igual vale, pero mes no.
es perfectament compatible i si no vaig a veure el llista es perque no entenc les normes.
som la terra ferma l´orgull de la nacio.....




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos