Ir al contenido


Foto
- - - - -

JA SOM 3300 SOCIS!!!


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
31 respuestas en este tema

#1 calco

calco

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 386 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 septiembre 2005 - 12:57

Segons el club ja som 3300 socis,un 10% mes que l´any passat en aquesta época quan en teníem 3000. A veure si aconseguim arribar almenys als 4000 socis i ja veurem.

Per cert també han comentat q els comercials del MASSANA han visitat aquest estiu 2000 comerços, com es pot veure la resposta per part del teixit empresarial de LLEIDA ha estat pèsima, com sempre vamos. Jo ja m´ho esperava, però almenys si aaribem als 4000 està bé.

Ciutat de lleida sembla un cementiri, ningú es mou per res, per mi els 3000-4000 que van al camp ja m´he està bé.

#2 calco

calco

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 386 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 septiembre 2005 - 01:05

Arribar a 7000 socis es una utopia

#3 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 06 septiembre 2005 - 01:09

OOOOOOOOLLLLEEEEEEEEEEE SÍ SENYOR!!!!!!!!!!!

A POC A POC ES VA FENT LA FEINA, MOLT BÉ, ME'N ALEGRO PEL LLEIDA I PER LA NOSTRA MASSA SOCIAL. BONA NOTICIA SÍ SENYOR, ESTIC CONTENT!!!!!!!! :D :D :D :D :D

P.D:A veure si convenço a mon pare perquè també se'n faci de soci, jejejeje, està txungo però es pot intentar, li intentaré mejar el tarro a veure si el fem soci també, i així vindre amb ell, està complicat però en fi..... i intentaré la setmana que ve, a veure si puc fer alu soci, que paguin els seus pares de dos dels nanos que els he fet simpatitzants del Lleida. I així vindrem tots plegats al Camp d'Esports!!!!!!!!!!!

#4 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 septiembre 2005 - 01:27

Crec que el massana ara i lany que be potser tampoc pero en uns anys potser incrementarà els socis en uns numeros forsa mes alts que els de lany passat

#5 MIKICOG

MIKICOG

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 septiembre 2005 - 01:29

Como dice Tucho, ya se esta empezando la mano de Massana y ojala llegaramos este año a los 4000. Bien Sr Massana

#6 markitos

markitos

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 13 mensajes
  • 3 topics

Escrito 06 septiembre 2005 - 02:57

kom pots ser k siguem 3300 si almeu carnet diu num.de soci 4289. :cry:

#7 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 septiembre 2005 - 03:03

com hem dit 12312312315094 vegades, el numero del carnet no es el numero real de socis.

#8 calco

calco

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 386 mensajes
  • 2 topics

Escrito 06 septiembre 2005 - 03:50

No se on veieu la mà del Massana per aqui,pq l´augment de socis hagués sigut el mateix amb ell o sense ell. Lo de la clínica ho ser fer yo, es ben facil.

#9 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 septiembre 2005 - 05:02

Jo mateix conto com a soci i no disposo ni de carnet ni de número. He fet servir l'oferta que m'oferia el club per ser autònom. Cada quinzena m'envien dues entrades per correu.

#10 calco

calco

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 386 mensajes
  • 2 topics

Escrito 06 septiembre 2005 - 05:43

Em pots explicar q es això de l´oferta per ser autònom? Gràcies,es q no l´he sentit parlar.

#11 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 septiembre 2005 - 05:51

Un treballador és autònom quan ell mateix es paga la seguretat social. Tot això te a veure amb el mon laboral. És una mica rotllo d'explicar, total. Per 158 euros tinc dues entrades per cada partit jugat a casa.

#12 SMS

SMS

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 77 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 septiembre 2005 - 06:24

Els 3300 socis, estan prou bé, si diuen que portem un 10% mes de socis en aquestes altures de temporada que l'any passat.
Si les dades són reals, crec que en la posada en funcinament de la 2ona Campanya d'Abonaments del Club, jo crec que es pot fer per lo menys, arribar als 3800 de l'any passat, es dir 500 mes que ara, i fen 500 nous mes, i arribar als 4300, que serien 500 socis mes que l'any passat. Crec que a cada partit seriem 4500.
Si es posa en començament la meitat d'iniciatives, per la campanya, o be totes les iniciatives, crec que podrem superar la barrera de 3800 socis, i fins i tot de 4300, i arribar possiblement als 5000, que estaríen de meravella.
Crec que pot ser així, ja que si s'ha fet propaganda, ficant cartells al damunt dels cotxes, o be repartintlos pels mercats, i el club a fet 2000 visites amb negocis de Lleida aquest any, i alló de l'Arnau, casibé ja está enllestit, i les altres iiniciatives, es duen a terme per lo menys la meitat de les iniciatives, la xifra pot ser al voltant dels 5000, que ja sería histórica, i si a mes a mes empatem o guanyem, contra el Numancia, donant bon espectacle i jugan be, i passem ronda a la Copa del Rei, crec que per aquest simple fet de veure jugar be a l'equip, la gent, amb les iniciatives de campanya de captació de socis, i els bon joc de l'equip, la gent es començará a fer socis.
Graciés i espero resposta.
Adéu.

#13 TERRA_FERMA

TERRA_FERMA

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 713 mensajes
  • 1 topics

Escrito 06 septiembre 2005 - 07:42

Per TOTES les iniciatives que dius que shan dut a terme... JA HAURIEM DE PORTAR 10.000 SOCIS... :(

#14 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 06 septiembre 2005 - 07:51

Uiii, mon pare diu que ja ho veurem, que potser sí, buffffffff, quina excusa m'ha donat!!!!!!!!!!! I això que l'hi he explicat amb detalls i tot, però res, mon pare es del morro fort................. :evil: :evil: :evil: :evil:

#15 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes
  • 1 topics

Escrito 06 septiembre 2005 - 09:38

3000 socis??? Doncs jo aquest dissabte vaig rebre per fi el meu carnet de soci després d'estar esperant un mes, i tinc el 4156 8O

FORÇA GLORIOSSA !!!!!!!!

#16 TERRA_FERMA

TERRA_FERMA

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 713 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 septiembre 2005 - 09:39

3000 socis??? Doncs jo aquest dissabte vaig rebre per fi el meu carnet de soci després d'estar esperant un mes, i tinc el 4156 8O

FORÇA GLORIOSSA !!!!!!!!


SI TOTS ELS SOCIS ES DONESSIN D'ALTA, AQUEST ES EL NUMERO DE SOCIS QUE HI HAURIA...

#17 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes
  • 1 topics

Escrito 06 septiembre 2005 - 09:44

3000 socis??? Doncs jo aquest dissabte vaig rebre per fi el meu carnet de soci després d'estar esperant un mes, i tinc el 4156 8O

FORÇA GLORIOSSA !!!!!!!!


SI TOTS ELS SOCIS ES DONESSIN D'ALTA, AQUEST ES EL NUMERO DE SOCIS QUE HI HAURIA...


Okok...havia escrit el missatge sense llegir el post del Shinji.

Però això està molt malament! Pq no poden donar per fet q tots els socis de l'any passat renovaran pq sino q passarà?? Quedarien números saltats sabeu q vull dir??

#18 TERRA_FERMA

TERRA_FERMA

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 713 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 septiembre 2005 - 09:47

Doncs jo trobo molt be, que puguis CONSERVAR el teu numero de soci... :lol:

#19 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes

Escrito 06 septiembre 2005 - 09:51

Doncs jo trobo molt be, que puguis CONSERVAR el teu numero de soci... :lol:


Jo ho trobo bé per una cosa, així desde fora sembla q tinguem més socis... :lol:

#20 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes

Escrito 06 septiembre 2005 - 10:00

Jo amb 4000 ja en conformaria , pero si narriben mes molt millor




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos