Ir al contenido


Foto
- - - - -

diferenciació socis i accionistes de simpatitzants al forum


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
30 respuestas en este tema

Encuesta: que us sembla? (148 member(s) have cast votes)

que us sembla?

  1. (10 votos [28.57%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 28.57%

  2. no (6 votos [17.14%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 17.14%

  3. me la porta fluixa (19 votos [54.29%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 54.29%

Votar Invitados no pueden votar

#21 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 31 agosto 2005 - 02:33

a mi mes igual, crec que ser soci del lleida no es per fardar sino que per donar un ajut al club...


ser soci del lleida no nomes es per ajudar al club, es una relació de simbiosi (que gran hermano queda aixo), tu ajudes al lleida al fer-te soci, i el lleida t'ajuda a ser mes gran com a persona al ser soci.

weno tu ja mas entes...

#22 bernard

bernard

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 395 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 agosto 2005 - 04:06

Bernardino de tot cor, no fa falta. Jajajajajajajajaja! Ke viva el comunismo i la libertad! ( Com deia una cançó)


1- si llegeixes bé el meu post en cap moment dic que tinguin més dret o no. tan sols reconeixer els que ho son.
2- fa un mesos voliau moderadors, això sí que estic encontra pk tindrien més drets, i alguns de vosaltres ho defensavau. ara em veniu amb lo de comunisme... a mi? vinga home! jo tan sols proposava que enlloc de ficar novell fiques soci o accionista, bajanada potser sí. però les "classes" com alguns fardeu de la paraula, dins del foro ja hi son, sobretot escrivint misatges buits que no aporten res, i em direu "a mi no m'importa els misatges" ( a mi no vage), però alguns sí, i anava per aquests que de tant en tant fiqueu la llista dels nicks amb més mstges i dieu "ui em falte tan per els 1000 o x els 300, etc.", a part que altres escriviu per superar al de sobre, i m'ho negareu?
3- jo no estat ni a favor ni encontra, perquè ni soc soci ni accionista, tan sols era una idea.
4- per suposat l'enquesta demostra que es descarta.
5- i us dic això perque francament no m'agrade com me l'heu tractat alguns i si no em defenso jo ningú ho fara.
no busco polèmica pque no va dirigit a ningú en particular, tan sols es la meva replica.

#23 qaixal

qaixal

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.320 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 agosto 2005 - 04:47

tampoc se t'ha dit res, ni se t'ha faltat al respecte.

Vas fer la teva proposta i sembla ser que no acaba d'agradar, no pasa res.
Lo important es gent que faci propostes i amb ganes de moure la pagina, l'aficio i la ue lleida.

#24 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 31 agosto 2005 - 08:24

A mi em sembla bé, així d'aquesta manera podré saber el que fa tant de temps que vull saber que és quanta gent d'aquesta web diuen que són del Lleida i no són socis. Em sembla que no costa tant fer-se soci, 30, 68 o 107 euros a l'any no és tant i la satisfacció que tens de que, encara que no pots anar a tots els partits, ajudes al Lleida, aquesta satisfacció val molt més que aquests diners. Per mi no val res dir que un és el Lleida si no fa res per demostrar-ho i penso que la millor i única manera de demostrar-ho és fent-se soci.

FORÇA LLEIDA


Llavors si un no és soci vol dir q no sent el Lleida?? si és això el q vols dis llavors és una regla de tres una mica simple crec jo.


I tant que és una regla de tres simple, tant simple que té molt fàcil solució. Jo no entenc com algu pot dir que és del Lleida i no és soci; el Lleida és un sentiment que es té i no entenc que algu digui que és del Lleida i no col.labori gens econòmicament sabent la situció del club en aquest aspecte.

#25 bepmaster

bepmaster

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 455 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 noviembre 2005 - 12:58

està bé també ser soci, no es que sigui més important, però es veu també la implicació de la gent, però bueno, aki tb som gent de tot arreu, i es comprensible que els de molt lluny no siguin socis...

tampoc ho veig tant malament :wink:

#26 rondo

rondo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 477 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 noviembre 2005 - 01:22

A mi em sembla bé, així d'aquesta manera podré saber el que fa tant de temps que vull saber que és quanta gent d'aquesta web diuen que són del Lleida i no són socis. Em sembla que no costa tant fer-se soci, 30, 68 o 107 euros a l'any no és tant i la satisfacció que tens de que, encara que no pots anar a tots els partits, ajudes al Lleida, aquesta satisfacció val molt més que aquests diners. Per mi no val res dir que un és el Lleida si no fa res per demostrar-ho i penso que la millor i única manera de demostrar-ho és fent-se soci.

FORÇA LLEIDA


Llavors si un no és soci vol dir q no sent el Lleida?? si és això el q vols dis llavors és una regla de tres una mica simple crec jo.


I tant que és una regla de tres simple, tant simple que té molt fàcil solució. Jo no entenc com algu pot dir que és del Lleida i no és soci; el Lleida és un sentiment que es té i no entenc que algu digui que és del Lleida i no col.labori gens econòmicament sabent la situció del club en aquest aspecte.


Q no ho entenguis no vol dir q no ho hagis de respectar

Suposo q tant q destaques q col·labores amb el club q apart de fer-te soci ajudaràs econòmicament d'una altra manera, si vols inclós tot i ser soci el q pots fer és pagar una entrada cada partit i d'aquesta manera col·laborar més.

#27 MIKICOG

MIKICOG

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 noviembre 2005 - 01:31

A mi me da igual, lo importante es el sentiment de ser del Lleida.

Cadascu fa lo que pot amb els diners.

No cal fer classes.

#28 ZorKum

ZorKum

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 895 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 noviembre 2005 - 01:58

a jo mes completament = si es fa pues mira alli estara i sino es fa pues de puta mare com ara q esta super be la web

#29 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 11 noviembre 2005 - 01:59

A mi me da igual, lo importante es el sentiment de ser del Lleida.

Cadascu fa lo que pot amb els diners.

No cal fer classes.

jo em quedo am aquesta frase...

#30 SoNiC

SoNiC

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 231 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 noviembre 2005 - 05:16

A mi em sembla bé, així d'aquesta manera podré saber el que fa tant de temps que vull saber que és quanta gent d'aquesta web diuen que són del Lleida i no són socis. Em sembla que no costa tant fer-se soci, 30, 68 o 107 euros a l'any no és tant i la satisfacció que tens de que, encara que no pots anar a tots els partits, ajudes al Lleida, aquesta satisfacció val molt més que aquests diners. Per mi no val res dir que un és el Lleida si no fa res per demostrar-ho i penso que la millor i única manera de demostrar-ho és fent-se soci.

FORÇA LLEIDA


Llavors si un no és soci vol dir q no sent el Lleida?? si és això el q vols dis llavors és una regla de tres una mica simple crec jo.


I tant que és una regla de tres simple, tant simple que té molt fàcil solució. Jo no entenc com algu pot dir que és del Lleida i no és soci; el Lleida és un sentiment que es té i no entenc que algu digui que és del Lleida i no col.labori gens econòmicament sabent la situció del club en aquest aspecte.





Ilerdense tu no saps com està economicament cada usuari del foro, i per a tu igual 60 o 100 euros no son res, pero hi ha gent que aquestos diners els necessiten, penso que tens un pensament molt egoista quan dius que com pot dir algu que es del lleida si no es soci!! per regla de tres (tal com tu penses) si tu et sents tan del lleida com dius, compra tot el club, el 100% de les accions i treulo del deficit que té!!

#31 roger0013

roger0013

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 638 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 noviembre 2005 - 06:59

som del LLEIDA i punto !!!!!!




AXAKTE!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos