Ir al contenido


Foto
- - - - -

diferenciació socis i accionistes de simpatitzants al forum


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
30 respuestas en este tema

Encuesta: que us sembla? (148 member(s) have cast votes)

que us sembla?

  1. (10 votos [28.57%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 28.57%

  2. no (6 votos [17.14%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 17.14%

  3. me la porta fluixa (19 votos [54.29%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 54.29%

Votar Invitados no pueden votar

#1 bernard

bernard

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 395 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 agosto 2005 - 07:26

Li proposo al webmaster, quan tingui temps tan sols, perquè basicament el que diré es irrellevant per la funcionalitat del fòrum però que moralment per als usuaris augmentaria l’ego. Aveure que us sembla, per proposar que no quedi.
A l’esquerra, quan nosaltres hem escrit un post, ens indica si som experts, novells, etc. O col.laboradors de tal, però per tots aquells que són socis o fins-hi-tot accionistes, els hi faria gracia que també se li fiques al costat “soci” o “soci-accionista”, es a dir, que quan algú a escrit un misatge d’opinió, que l’opinió segueix sent una opinió sigui escrita per qui sigui, però si la fa un petit accionista dius: “eps que ho diu un accionista, que soc propietari del club al qual estimem tots però que jo soc propietari”, a més es una nota de personalitat important, es tenir un grau superior a la resta, una diferenciació legitima.
No ho se, demostrar-li d’alguna manera al webmaster que ets soci amb en num. o similar i ell que ho diferencii per a que siguin valorats tots aquells que s’han rascat la butxaca.
p.d.: jo no soc ni accionista ni soci, per money... però tan sols es un la idea llampec que m’ha vingut i que volia compartir amb vosaltres.

#2 lotresa

lotresa

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 20 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 agosto 2005 - 07:41

jo u bek mol b.ademes jo sok soci.accionista.

#3 qaixal

qaixal

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.320 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 agosto 2005 - 07:41

no cal crear clases al foro no?, tots els que estem aqui ens uneix una cosa, l'amor per l'unio esportiva lleida i aixo es el que conta, no si hem pogut comprar o no un carnet o unes accions.

No cal diferenciar crec jo.

#4 Tomoyo_Lleida

Tomoyo_Lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 322 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 agosto 2005 - 07:43

la qüestió es jerarquitzar...ja hu fan prou el numero de posts...

#5 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 3 topics

Escrito 30 agosto 2005 - 08:04

Me la porte molt pero que molt fluixa!!!

#6 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 30 agosto 2005 - 08:05

I com ha dit un per aquí no cal crear clases al foro.

#7 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 agosto 2005 - 08:05

visca el comunisme xD

#8 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 30 agosto 2005 - 08:08

Completament d'acord amb MOB.

I a mi particularment, sincerament me la repampimfla dir que sóc soci, perquè no perquè sigui soci tindré més raó que un que no en sigui, aquí tots som iguals els uns amb els altres.

Perdoneu, però aquest post no té gaire per no dir gens de sentit .:roll: :roll: :roll: :roll:

#9 bernard

bernard

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 395 mensajes
  • 3 topics

Escrito 30 agosto 2005 - 08:40

Completament d'acord amb MOB.

I a mi particularment, sincerament me la repampimfla dir que sóc soci, perquè no perquè sigui soci tindré més raó que un que no en sigui, aquí tots som iguals els uns amb els altres.

Perdoneu, però aquest post no té gaire per no dir gens de sentit .:roll: :roll: :roll: :roll:


tan sols volia proposar idees per a aquesta pag. a més com fa uns mesos volia moderadors i tota la pesca...

#10 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 agosto 2005 - 09:11

A mi no magrada la idea.... u sento company per negarte laceptacio pero no magrada

#11 REDMON

REDMON

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.444 mensajes
  • 9 topics

Escrito 30 agosto 2005 - 09:17

som del LLEIDA i punto !!!!!!

#12 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 agosto 2005 - 09:18

moderadors: SI

PD: vegeu avatar xd

#13 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 30 agosto 2005 - 09:36

visca el comunisme xD


xDDDDDDDDDDDDDD!

#14 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 3 topics

Escrito 30 agosto 2005 - 09:36

no cal crear clases al foro no?, tots els que estem aqui ens uneix una cosa, l'amor per l'unio esportiva lleida i aixo es el que conta, no si hem pogut comprar o no un carnet o unes accions.

No cal diferenciar crec jo.


Absolutament d'acord amb tu, company Qaixal. Jo soc accionista, però no he comprat per ventar-me davant la gent. Ho he fet únicament per coherència a un sentiment. Jo he pogut i d'altres no. Però això no es un plus de lleidatanisme.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#15 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 4 topics

Escrito 30 agosto 2005 - 10:08

A mi em sembla bé, així d'aquesta manera podré saber el que fa tant de temps que vull saber que és quanta gent d'aquesta web diuen que són del Lleida i no són socis. Em sembla que no costa tant fer-se soci, 30, 68 o 107 euros a l'any no és tant i la satisfacció que tens de que, encara que no pots anar a tots els partits, ajudes al Lleida, aquesta satisfacció val molt més que aquests diners. Per mi no val res dir que un és el Lleida si no fa res per demostrar-ho i penso que la millor i única manera de demostrar-ho és fent-se soci.

FORÇA LLEIDA

#16 rondo

rondo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 477 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 agosto 2005 - 11:13

A mi em sembla bé, així d'aquesta manera podré saber el que fa tant de temps que vull saber que és quanta gent d'aquesta web diuen que són del Lleida i no són socis. Em sembla que no costa tant fer-se soci, 30, 68 o 107 euros a l'any no és tant i la satisfacció que tens de que, encara que no pots anar a tots els partits, ajudes al Lleida, aquesta satisfacció val molt més que aquests diners. Per mi no val res dir que un és el Lleida si no fa res per demostrar-ho i penso que la millor i única manera de demostrar-ho és fent-se soci.

FORÇA LLEIDA


Llavors si un no és soci vol dir q no sent el Lleida?? si és això el q vols dis llavors és una regla de tres una mica simple crec jo.

#17 Piparata

Piparata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.423 mensajes

Escrito 30 agosto 2005 - 11:47

Bernardino de tot cor, no fa falta. Jajajajajajajajaja! Ke viva el comunismo i la libertad! ( Com deia una cançó)

#18 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes

Escrito 31 agosto 2005 - 12:20

ho trobo una tonteria,pero bueno :wink:

#19 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes

Escrito 31 agosto 2005 - 02:22

a mi mes igual, crec que ser soci del lleida no es per fardar sino que per donar un ajut al club...

#20 qaixal

qaixal

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.320 mensajes

Escrito 31 agosto 2005 - 02:25

a mi mes igual, crec que ser soci del lleida no es per fardar sino que per donar un ajut al club...


ser soci del lleida no nomes es per ajudar al club, es una relació de simbiosi (que gran hermano queda aixo), tu ajudes al lleida al fer-te soci, i el lleida t'ajuda a ser mes gran com a persona al ser soci.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos