Ir al contenido


Foto
- - - - -

ser del Lleida i de fora de Lleida


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
41 respuestas en este tema

#1 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1.770 mensajes
  • 16 topics

Escrito 09 agosto 2005 - 07:39

Veig per aquí bastants que escriuen des de prou lluny de les fronteres lleidatanes, els que sigueu del Lleida podeu explicar com i perquè us vàreu fer aficionats del Lleida?

#2 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 agosto 2005 - 08:32

Perque m'unpare desde ven petit sempre sem enduia a veure el Lleida i desde ven petit mi vaig ven aficionar .

#3 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes
  • 1 topics

Escrito 09 agosto 2005 - 08:49

Jo sóc nascut a Barcelona, però mon pare va nèixer allà i de molt petit va vindre aquí.
Hi vivien els meus avis a Lleida, i com el meu pare sempre ha sigut seguidor del Lleida, quan anavem a veure els avis i coincidia en partit anavem al Camp d'Esports.
Així q es pot dir q ho sóc per tenir arrels lleidatanes, i sobretot, per la influència del meu pare desde petit... 8)

#4 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes
  • 1 topics

Escrito 09 agosto 2005 - 09:17

Però crec q aquest post va més per la gent de fora Lleida... per la gent de la ciutat o provincia ja s'entèn pq sou de l'equip, ja q és l'equip de casa.

#5 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 18 agosto 2005 - 11:28

Sóc de Barcelona, però tinc família com bé sabeu a Lleida capital i els meus dos cosins eren socis del club quan eren petits per aficionar-los al futbol, jo en aquell moment no m'agradava veure el futbol, sempre jugava a futbol en equips ja des de ben petit, des dels 9 anys, fins que un dia em va aficionar el meu pare al Barça, i aquí vaig demostrar que no tan sols m'agradava jugar i viure els partits de futbol jugant sdinò també veure'ls jugar des de la gradería!!!!!!!!!!
El Lleida va ser anar seguint de lluny l'eqwuip quan va pujar a Primera, encara no era del Lleida, i nar-lo seguint any rera any però de manera llunyana, sense ser-ho com sóc ara que fins i tot m'he fet soci de l'entitat.

Fins que........al play-off 2003/2004, al primer partit que vaig verue del Lleida, el dia de la Cultural, em vaig enamorar del Club. I aquí estic.

Barceloní, barcelonista i lleidatà per descomptat!!!!!!!!!!!!!!

#6 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 agosto 2005 - 11:31

Gràcies a un professor que vaig tenir quan era petit.

#7 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 agosto 2005 - 11:55

pues yo no me acuerdo de kuanto tiempo hace pero ya hara muchos años k viendo un partido por la tele k jugaba el lleida me encanto el ekipo y comence a seguirlo y aki estoy :D:D

#8 tanquetacatalana

tanquetacatalana

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 75 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 agosto 2005 - 10:34

Malgrat que sóc barceloní i sempre he viscut a Barcelona, des que em vaig començar a interessar de veritat pel futbol, sobre els 14 anys -abans sempre havia estat de bàsquet-, sempre em vaig sentir identificat amb el Lleida. El motiu més difícil d'explicar, però suposo que sempre m'he identificat amb els equips més modestos i també pel catalanisme més pur que representa el nostre equip. El meu interès es va traduir en despaçaments al Camp l'Esports fins que vaig entrar a formar part de c. il·lergetes Barcelona. Amb el descens a 2º B ens vam desconnectar, però espero que la cosa torni a quallar aviat. També estic pensant en comprar alguna acció.
La història, més o menys, és aquesta.

#9 Isma

Isma

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 4 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 agosto 2005 - 11:04

Sóc de Barcelona i quan era petit vaig veure per la televisió l'últim partit del lleida a primera divisió que el feia descendir a segona, em va donar tanta llàstima que desde aquell dia sóc del Lleida :lol: :lol: 8O

#10 David_Hospi

David_Hospi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.280 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 agosto 2005 - 02:47

eyyy ISMA de donde eres concretamente??? joder kada dia somos mas lo de Barcelona y cercanias, ya podiamos hacer algo eehhh!!

Bueno yo soy del LLEIDA una temporada antes de k subiera a primera y desde entonces ahi stoy siguiendolo. Anteriormente iba cada fin de semana o kada 15 dias a JUNEDA y de ahi tb mi raices al LLEIDA.

#11 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 agosto 2005 - 02:59

Tota aquesta gent que no te arrels lleidatanes i viuen fora de les comarques de Lleida,i que senten el Lleida com alguna cosa seva ,JO ELS FELICITO :D I ELS ADMIRO.
VISCA EL LLEIDA COMPANYS

#12 David_Hospi

David_Hospi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.280 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 agosto 2005 - 03:02

gracias!!! pero para mi es un orgullo ser del LLEIDA!!!!!!! :D

#13 Kitus

Kitus

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 408 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 agosto 2005 - 03:10

Jo soc de Lleida i vaig ser-ne soci fins als 17, que vaig marxar a estudiar a bcn, despres a treballar, i ara treballo a Cambridge... us asseguro que per alli on passo intento aficionar a mes gent a la UE Lleida... estic en proces de convertir en aficionats del lleida a 4anglesos, 1frances, 1estonia, 2xinos, 2eslovacs i 2lituanos

#14 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 agosto 2005 - 03:12

Jo soc de Lleida i vaig ser-ne soci fins als 17, que vaig marxar a estudiar a bcn, despres a treballar, i ara treballo a Cambridge... us asseguro que per alli on passo intento aficionar a mes gent a la UE Lleida... estic en proces de convertir en aficionats del lleida a 4anglesos, 1frances, 1estonia, 2xinos, 2eslovacs i 2lituanos



Jejejejeje, La Unió ONU Lleida :D

#15 Kangaroo

Kangaroo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 800 mensajes
  • 3 topics

Escrito 19 agosto 2005 - 03:21

Jo soc de Lleida i vaig ser-ne soci fins als 17, que vaig marxar a estudiar a bcn, despres a treballar, i ara treballo a Cambridge... us asseguro que per alli on passo intento aficionar a mes gent a la UE Lleida... estic en proces de convertir en aficionats del lleida a 4anglesos, 1frances, 1estonia, 2xinos, 2eslovacs i 2lituanos




Jejejejeje, La Unió ONU Lleida


Aixo si ke es "FENT PAIS." i no el ke fa el barça

#16 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 agosto 2005 - 03:22

Jo sóc nascut a Barcelona, però mon pare va nèixer allà i de molt petit va vindre aquí.
Hi vivien els meus avis a Lleida, i com el meu pare sempre ha sigut seguidor del Lleida, quan anavem a veure els avis i coincidia en partit anavem al Camp d'Esports.
Així q es pot dir q ho sóc per tenir arrels lleidatanes, i sobretot, per la influència del meu pare desde petit... 8)


jo mes o menys com tu, nomes ke vai neixer a lleida i despres vai nar 5 o 6 anys a bcn, i kuan veniam a veure a la familia a lleida, algun cop nava al camp, i kuan vam vindre a viure onaltre cop aki, ja em vai acabar de afeccionar.

#17 nacho

nacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.191 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 agosto 2005 - 05:07

doncs jo no tinc res a veure amb lleida, vull dir k no hi tinc ni cap familiar ni res d´aixo, nuse amb va agafar pel lleida kuan devia tenir molts pocs anys i mira l´aficio k li tinc al lleida a anat creixent a pasos agegantats¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ 8) 8) :lol: :lol:


visca el lleida¡¡¡¡¡¡¡¡¡

#18 SMS

SMS

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 77 mensajes
  • 3 topics

Escrito 19 agosto 2005 - 07:21

Hola, tinc 15 anys. al 27 de Setembre en faig 16, i jo soc de Juneda(Les Garrigues) i sóc aficionat de la Unió Esportiva Lleida.
Ho soc desde quant l'equip va Baixar a segona Divisió B, en aquells temps jo escoltava els partits desde Segre Radio, peró no hi havíe manera, l'equip per molts gols que acabes fent en un partit o molt bon joc, sempre acabava perdent o empatant, i els locutors de Segre Radio, ja sels veien cansats de transmetre els partits, igual que jo de seguils, peró jo els continuava seguint.
El Lleida aquell any baixa de categoria.
El següent any el Lleida jugava a Segona Divisió B, i jo els vaig seguir, mirant tots els partits que fein per la televisió, i escoltant tots els partits, que feien per la radio.Aquell any es va perdre la oportunitat de entrar als Playofss d'Ascens a Segona Divisió A, perdent l'ultima jornada al camp d'un Reus que finalment acabaría baixant de categoria, si no vaig equivocat, el Lleida perdè per 3 a 0.Aquell dia vaig acabar plorant, al local del jovent a Juneda.
El següent any el de l'históric ascens a Segona Divisió A,, jo vaig continuant veguent els partits que feien del Lleida a la televisió, i escoltant, els que feien a la radio i a la televisió no.
Aquell any l'equip jugava de meravelles, hi va acabar primer a la Lliga de Segona Divisió B, i es classifica per el Playofss d'ascens.
En el Playofss d'ascens, jo vaig continuar mirant els partits del Lleida a la televisió i escoltantlos a la radio, i quant el Lleida feia un gol, el menjador de casa meva tremolava, perquè em ficava a cantar i a botar de mala manera.
Aquell any s'aconsegui el magnific ascens.
El següent any, l'históric retorn a la Segona Divisó A, jo vaig seguirlos mirantlos per la televisió i escoltantlos per la radio amb mes euforia que mai.
PEL PROPER ANY SEGUIRÉ IGUAL, PERÓ ESPERO QUE EM PUGUEU PORTAR A VEURE LA UNIÓ ESPORTIVA LLEIDA Al CAMP D'ESPORTS,I AIXÍ PUGUEM FEM SOCI JO MATEIX I LA UNIÓ ESPORTIVA LLEIDA TINDRE UN NOU SOCI MES,PERÓ AFICINAT AL LLEIDA JA FA ANYS QUE HO SOC.



SAJUT I FORÇA EL LLEIDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A PRIMERA OÉ!!!
A PRIMERA OÉ!!!
A PRIMERA OÉ OÉ!!!
AQUEST ANY SI!!!!!!!!!!!!
AQUEST ANY JA TOCA QUE PUGEM A PRIMERA DIVISIÓ, I CREC QUE HO PODEM FER, I TANT QUE HO PODEM FER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Espero que llegiu aquest escrit, perdoneu les molesties, que os pugui ocasionar llegir aquests escrits tants llargs, peró es que la história meva sobre el Lleida es llarga.
Gracies per haver llegit aquest escrit, i fins una altra.
Adéu.

#19 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 agosto 2005 - 07:37

em sorpren ke comensesis a fixarti amb el lleida un cop a 2na B

#20 SMS

SMS

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 77 mensajes

Escrito 19 agosto 2005 - 07:45

Si, a jo també em sorpren ara que ho dius, men devia aficionar aquell any a Segona Divisió A, que l'equip va acabr baixant a Segona Divisió B, perquè jugava un vei del meu poble: Juneda que es diu: Joel Alvarez, i en aquell any m'agradava.
A si a tots els que sigueu socis de la Unió Esportiva Lleida, i estigueu interessats en fixarvos en jugadors d'equips de per aquí com per exemple en el Balaguer, al Balaguerhi juga un que ho toca força be de Juneda, que es diu: Ermengol Graus, i que aneulo mirant, perquè pot ser que el próxim any estigui talentat per jugar al Lleida, perquè potser será o ja es prou bo per jugai.
Atenció es de Juneda.
De Juneda surten molt futbolistes bons.
Joel Alvarez, Ermengol Graus...




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos