Ir al contenido


Foto
- - - - -

unió de penyes!


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
13 respuestas en este tema

#1 panxo

panxo

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 9 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 julio 2005 - 09:08

Durant aquestos dies s'esta parlant molt sobre la ampliacio de capital i el tema de fitxatges.En els fitxatges no podem fer gran cosa perqè com es evident s'encarrega el club,l'ampliació de capital s'embla que ia veu la llum.
Però animar l'equip aquesta temporada es exclusivament cosa nostra joder!
Se que semble una tonteria però el que intento dir es que podriem implicar mes a la joventut de lleida a que vingui al camp.
I que si no li agrade el futbol al menos s'ho passi be animant.
Podem fer que el camp sigui una festa cada partit!
El primer que podem fer (krek k serie bona idea)unir les dos penyes k es deixen la veu a cada partit,contra mes siguem millor.
Ara,si el jovent de lleida passa de tot ,el que no podem fer es anar un per un ,hem de fer corre la veu.
Se que es poc realista,pero weno,al menos s'ha d'intentar.
No dik k tinguem k fer kom alcamp del cadiz ni molt menys,pero una mica mes d'orgull per l anostra ciutat joder.
A lo millor no som el barça ni cap equip gran ,pero cada vegada k estik fora de lleida i penso en l'ekip o veure la silueta del castell m'omple d'orgull,i pensa que gent passi de la ciutat dels meus amors i mes en concret dle meu equip hem fika dels nervis(he marxat una mica del tema pero weno)

#2 Tomoyo_Lleida

Tomoyo_Lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 322 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 julio 2005 - 09:26

si noi si.....kom als play offs cada partit hauria d'estar... però la realitat es akesta...

#3 BalaFiero

BalaFiero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.062 mensajes
  • 1 topics

Escrito 21 julio 2005 - 09:28

Molarie formar una gran penya (o unió de les actuals) i ocupar tot el Gol Nord. Serie guapo :P

#4 TERRA_FERMA

TERRA_FERMA

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 713 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 julio 2005 - 09:31

Hauriem de buscar la menara de fer anar la gent jove al camp... (bis a bis per exemple)... Gol Nord hauria de ser com els dels vells temps, amb bufandes onejant, banderes... i animant els 90 minuts encara que el resultat sigui advers ( no vegis com emprenya això a l'equip contrari)...

Els carnets aquest any estan tirats de preu... HEM DE FER QUE TOTA LA COLLA DE CADA U S'IMPLIQUI... que el GOL NORD SIGUI UNA FESTA... i tota la resta del camp crec que s'animaria... (ni que sigui amb les tipiques palmadetes que duren 10 segons)

#5 panxo

panxo

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 9 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 julio 2005 - 10:05

es aixo el k kosta es captar a gent,encara k sigui una grada friki joder!XDXDXD

#6 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 21 julio 2005 - 10:08

Uniu-vos a Ilergetes.

#7 TERRA_FERMA

TERRA_FERMA

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 713 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 julio 2005 - 10:13

Si el club no fa una bona campanya de socis, la podem FER NOSALTRES... Dos o tres dias abans de cada partit podem plantejar iniciatives... i no parar de comentar que hi el partit tal, i animar als nostres amics/amigues... i aquests animaran a d'altres... No se, podriam parlar desde el club per a que ens facilites mitjans

#8 panxo

panxo

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 9 mensajes
  • 16 topics

Escrito 21 julio 2005 - 10:21

sisisi kdar mitja hora abans i tota l'ostia,podriem plantejar kdar les dos peñes unides

#9 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1.770 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 julio 2005 - 10:43

Més que no pas unir(que segur que no es volen unir) potser seria millor ampliarles i crear-ne de noves i que el club fés alguna cosa per promocionar-ne la seva creació.

#10 David_Hospi

David_Hospi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.280 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 julio 2005 - 10:50

Se deberia hacer una kedada de las 2 penyas k hay y de los k stamos fuera de LLEIDA, yo junto con alguien mas podriamos organizar la expedicion hacia LLEIDA para hacer la kedada, reclutariamos por mi parte a los k stamos por la provincia de BARCELONA!!! :wink:

VENGA KEDADA!!!!

#11 qaixal

qaixal

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.320 mensajes
  • 16 topics

Escrito 21 julio 2005 - 10:51

el problema webmaster es que no va gent al camp, sempre som los mismos al camp d'esports.

#12 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1.770 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 julio 2005 - 10:57

el problema webmaster es que no va gent al camp, sempre som los mismos al camp d'esports.

Tant marketing que s'havia de fer en teoria, doncs per exemple es podria fer alguna cosa especial per les penyes algun descompte o obsequi per ser de la penya i anar pels col.legis o llocs aixi a promocionar la creació de penyes.

#13 qaixal

qaixal

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.320 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 julio 2005 - 11:04

Jo recordo que em vaig fer soci del lleida (ja fa uns 12 anys) pq el club pasava pels colegis i feia algo que es deia "la grada jove" o algo aixi, que et regalaven un peto blau, amb una cinta de cap i una canellera o algo aixi.
Els preus poder no eren ni tant tirats com estan ara i poder jo era un victima facil pq ja feia anys que mompare em duia al camp, pero allo em va enganxar rapid i ja veus.... fins ara i seguint.
jo crec que totes les iniciatives han d'anar a captar joves... ells són els que en un futur vindran al camp, els que ara obligarien als pares a anar i que portarien als seus fills.

#14 EMPRESSEGUERA

EMPRESSEGUERA

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 134 mensajes

Escrito 22 julio 2005 - 01:05

Jo també vaig començar a anar al camp com el Qaixal, la Grada Jove a darrera de la porteria de Gol Nord. Recordo que era bastant petit i s'hi arribava una mica tard ja no trobava lloc i havia d'anar fora de la Grada jove.

Els nens segurament s'apuntarien si es fa caliu, jo el primer cop em feia respecte anar-hi però ara ja fa més de 15 anys i no puc deixar d'anar-hi i possar-me nerviós amb els tribuneros i generalistes que només fan que criticar !!!!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos