Ir al contenido


Foto
- - - - -

Vergonyós Caixa Terrassa!!!


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
6 respuestas en este tema

#1 Foll

Foll

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 47 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 julio 2005 - 08:04

Bones!!!!

Feia un temps que estava fora treballant i ara he tornat per aquí!!!! El primer que he fet és nar-me a Lleida a comprar-me les meves 10 accions!!! Estic content d'haver-hi sigut a temps encara que m'hagi costat la paga extra!!! Crec que val la pena!!

M'ha costat molt convèncer a un company perquè comprés 10 accions també! Avui l'he acompanyat a la Caixa Terrassa de Manresa, ja que és l'únic dia que hi podia anar per motius de feina! Ens hem trobat que després d'una hora i mitja esperant i fent trucades, ens han dit que no sabien res de les accions del Lleida i que no hi podien fer res!!

Ara ja no hi podem tornar per motius de feina fins el dilluns que vè, i ja s'haurà acabat el plaç!!! És una vergonya, ens hem quedat sense dinar i a sobre ens han tractat de tontos! Quins collons! Si totes fan igual no m'extranya que només s'hagin venut 1200 accions!

A tomar pel cul la Caixa de Terrassa!

#2 bernard

bernard

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 395 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 julio 2005 - 08:14

a pendre pel cul!

xo per quina rao no ho heu poder comprar? per incompetencia de ells?

#3 Foll

Foll

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 47 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 julio 2005 - 08:20

Sí si, jo vaig poder nar a Lleida, xò el meu company no i pensàvem poder fer-ho aquí Manresa!

Per incompetència d'aquella gent, que han estat fent trucades de tota mena i tot, i al final ens han dit que no els hi sonava de res això de la U.E.Lleida i que ells no podien fer-hi res més! Això si, ens han dit que si voliem obrir un compte allà i fer-nos una llibreta ja que erem allà! quins pebrots!!!

#4 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 julio 2005 - 08:25

Kins collons , amb aquest pas no en vendrem gaires , ni amb trukades i re poden localitzar algu k els i digui algo o que els informi??????? vergonyos ....

#5 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes
  • 1 topics

Escrito 11 julio 2005 - 08:41

Jo quan vaig adquirir les meves 10 accions a una Caixa de Terrassa d'aquí Barcelona, l'encarregat es pensava q parlava xino, ja q no havia sentit res de q per Caixa Terrassa es puguessin comprar accions del Lleida.

En part és normal, ja q treballant a Barna és lògic q no estigui informat sobre la venda d'accions de la UE Lleida, i més al haver-hi tan poca demanda ( si ja n'hi ha poca a Lleida, imagineu-vos a Barcelona...)

Sort q el dia abans havia trucat a les oficines del club per informar-me de tot, i m'havien donat el telèfon de Caixa Terrassa de Lleida pq truquessim per qualsevol problema. El tiu va trucar, va parlar amb ells i de seguida li van enviar per fax, el full de compra de les accions.

#6 sober

sober

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 588 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 julio 2005 - 09:45

Això si, ens han dit que si voliem obrir un compte allà i fer-nos una llibreta ja que erem allà! quins pebrots!!!


doncs jo fa unes setmanes que he tret la pasta que tenia alla i l'he futut a un altre banc xDD
seran garrulos... veig que vaig fer be

#7 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 julio 2005 - 09:48

com poden ser aixi.... i donar nom a una ciutat com terrassa , amb lo boica k es :roll: i amb les noies k te.... :lol: jajajajajaja




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos