Ir al contenido


Foto
- - - - -

Preus a Tarragona..


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
26 respuestas en este tema

#1 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 11 julio 2005 - 05:48

http://www.nasticdet...&menuid=&id=772

l`unic que em sebla destacable es que les dones paguen menys...

#2 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 julio 2005 - 07:52

En general els preus son mès cars que aqui a Lleida,no hi ha excusa tots a fer-se socis del Lleida!!!!

#3 roger0013

roger0013

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 638 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 julio 2005 - 07:54

Nos:
Jove: 30e (12-18 anys)
Jove 68e (18-21)

ells(
Juvenil (entre 12 i 18 anys):
Tribuna: 235 €
Preferent: 155 €
Juvenil Gol: 110 €

Grada Jove (Gol): 135 € (més de 18 anys i menys de 25 anys)

Els nostres preus son millors...

#4 virtualnastic

virtualnastic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 337 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 julio 2005 - 08:02

Si pro no es pot comparar lleida i nastic ja que si posesin els mateixos preus que a tarragona, del lleida no arribarien ni a 2000 socis

#5 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 julio 2005 - 08:28

Si pro no es pot comparar lleida i nastic ja que si posesin els mateixos preus que a tarragona, del lleida no arribarien ni a 2000 socis


pseh perque u diguis tu no? xD

#6 NUMANTINO

NUMANTINO

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 julio 2005 - 08:51

Si pro no es pot comparar lleida i nastic ja que si posesin els mateixos preus que a tarragona, del lleida no arribarien ni a 2000 socis


pseh perque u diguis tu no? xD


home ves de fet el virtualnastic te tota la raó...lleida es lleida i tgn tgn..no hay mas aki hi ha mes varietat d'esports per triar i alli nomes tene el futbol ves..aki la gent ho voldria tot gratis i encara aixi no omplim el camp..per exemple gramenet... contra el nastic donant invitacions..es uan pena..i el dia del ascens l'any pasat 9000 costant 6€ l'entrada ...es una vergonya

per altra part no m'agrada gens el que fa el nastic que el carnet per a dones sigui mes barat, aqui tothom som persones i tots mereixem el mateix respecte i no solsament aki sino a nivell de sous tambe.
es una manera de deixar per sota a les dones pero be alla ells.

#7 blueboy

blueboy

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 409 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 julio 2005 - 12:56

Si pro no es pot comparar lleida i nastic ja que si posesin els mateixos preus que a tarragona, del lleida no arribarien ni a 2000 socis


No parlis sense saber tontet

#8 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 julio 2005 - 01:07

Tarragona:
Preus generals

Tribuna: 360 €
Preferent: 250 €
Gol: 180 €

Jubilat (a partir de 65 anys)

Tribuna: 235 €
Preferent: 155 €

Senyora

Tribuna: 235 €
Preferent: 155 €
Senyora Gol: 135 €

Juvenil (entre 12 i 18 anys):

Tribuna: 235 €
Preferent: 155 €
Juvenil Gol: 110 €

Grada Jove (Gol): 135 € (més de 18 anys i menys de 25 anys)

Parking: 200 €

Pool Tribuna: 417,60 €
Pool Preferent: 290 €
Pool Gol: 208,88 €


Lleida:

Si es paga al comptat:

-Tribuna Alta Central i Llotges 405 euros
-Tribuna Alta Central i Llotges (jubilats) 279 euros
-Tribuna Lateral i Baixa 186 euros
-Tribuna Lateral i Baixa (jubilats) 126 euros
-Lateral i Gols 158 euros
-Lateral i Gols (jubilats) 107 euros
-Jove (de 18 a 21 anys) 68 euros
-Jove (de 11 a 17 anys) 30 euros
-Infantil 6 euros

Si es paga en 12 mensualitats:

-Tribuna Alta Central i Llotges 450 euros - 37,50 euros al mes
-Tribuna Alta Central i Llotges (jubilats) 310 euros - 25,83 euros al mes
-Tribuna Lateral i Baixa 207 euros - 17,25 euros al mes
-Tribuna Lateral i Baixa (jubilats) 140 euros - 11,67 euros
-Lateral i Gols 176 euros - 14,67 euros al mes
-Lateral i Gols (jubilats) 119 euros - 9,92 euros al mes
-Jove (de 18 a 21 anys) 75 euros - 6,25 euros al mes
-Jove (de 11 a 17 anys) 30 euros - NO HI HA PAGAMENT FRACCIONAT
-Infantil 6 euros - NO HI HA PAGAMENT FRACCIONAT



Compareu vosaltres mateixos.

#9 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 julio 2005 - 01:09

Si pro no es pot comparar lleida i nastic ja que si posesin els mateixos preus que a tarragona, del lleida no arribarien ni a 2000 socis


pseh perque u diguis tu no? xD


home ves de fet el virtualnastic te tota la raó...lleida es lleida i tgn tgn..no hay mas aki hi ha mes varietat d'esports per triar i alli nomes tene el futbol ves..aki la gent ho voldria tot gratis i encara aixi no omplim el camp..per exemple gramenet... contra el nastic donant invitacions..es uan pena..i el dia del ascens l'any pasat 9000 costant 6€ l'entrada ...es una vergonya

per altra part no m'agrada gens el que fa el nastic que el carnet per a dones sigui mes barat, aqui tothom som persones i tots mereixem el mateix respecte i no solsament aki sino a nivell de sous tambe.
es una manera de deixar per sota a les dones pero be alla ells.


1era Errada: tenim el Basquet a la mateixa lliga que el vostre a una tal LEB, i el Voley Sant Pere i Sant Pau a PRIMERA DIVISIÓ, i el CABESTANY lluitan pel liderat del mundial de Trial Indoor i Outdoor....

2ona Errada: Segons tu per ficar el carnet mes accesible a les dones vol dir que estan discriminades.... xDDD, llavors jo que tinc 19 anys tambe estic discriminat pq pago menys que els altres, huy em sento molt malament per pagar menys, quina penaaaaaaaaaa quina llastimaaaaa hay que tinc una depressió, no diguem rucades... es una iniciativa molt bona perque les dones s'animinin a anar al futbol, i sino vine al Camp del Nastic, hi han moltes i cada vegada més

#10 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 12 julio 2005 - 01:25

no comparis el vostre eauip de basket amb el nostre xDD, no comparis un ekip normalet de LEB, amb un ke va batre records a l' ACB, com per exemple el equip ke al 1r any a l' ACB ha aconseguit entrar a Play-Off i nar a Europa 2 anys seguits, despres a acabat malament, pero tot el passat ja no ens ho treu ningu :D (tb tenim 2 Lligues Catalanes :D)

#11 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 julio 2005 - 02:14

No parlem del passat que sempre passa el mateix

#12 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 julio 2005 - 02:18

Si no estic equivocat el Nastic ha apujat un 20% els abonaments.
Deien que si volen bons jugadors, hi han que haveri diners per fitxarlos

#13 Blau

Blau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.073 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 julio 2005 - 02:21

No parlem del passat que sempre passa el mateix


Trankil, ja parlarem del present; a veure kuants socis fem akest any pk recorda que el basket amb mes de 5000 l'any passat estava a la ACB.

Vosaltres no tenieu cap nucli esportiu que movilitzes a casi 6000 persones en una ciutat tant petita... a part que ara tornarem a fer una bon grup d'aficionats despres del descens a 2b i ja parlarem del present, mentre vosaltres nireu a menys (pk amb la poblacio k teniu a mes es casi impossible) com va passar aki i passat a molts llocs, pk les modes diuen: ara basket, ara nastik, ara petanca; suposo que aixo o entens.

Una salutacio

#14 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 julio 2005 - 02:34

Aqui a Tarragona sempre ha estat futbolera, i crec que l'alcalde ho esta fent molt be donant bastants diners pel Nastic (li surt a compte), ara estem fent una remodelacio del camp perque la temporada que ve pugam jugar amb totes les normes de la LFP, i d'aqui dos anys es començara a construir l'estadi nou...
El Nàstic té un bon futur pq la gent l'estima molt, en canvi el CBT o el Volei.. o tenen molt negre, pq la veritat el Basquet i el Volei es moooolt aburritttt, només m'agrada la NBA i alguns partits, si fan mates i aixo lo altre de passar i tirar no li veig la gracia...

Salutacions a tots, Bon Estiu
P.D: havere si vaixeu a Salou, l'altre finde venia del pirineus i mare de deu, cuants lleidatans pujavau de la platja, bufffff, naltrus cap a la muntanya i valtrus cap a la platja, xDDDD

#15 Piparata

Piparata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.423 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 julio 2005 - 06:01

En l' unic ke ens supereu és en diners i encara així os haveu kedat estankats a la classificació!

#16 virtualnastic

virtualnastic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 337 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 julio 2005 - 08:28

En l' unic ke ens supereu és en diners i encara així os haveu kedat estankats a la classificació!


Estankats¿
Mira, a tarragona al basquet no hi va quasi ningu (dik kuasi pq si dik ningu ja semprenyaran els k hi van). De fet hi ha una certa rivalitat entre Nastic i CBT i jo soc bastant anticebetista (o tambe millor dit anti SaBaTe). a tarragona nomes hi ha el nastic per molta gent i els altres esports no tenen una gran aficio. Si tu dius k lunik k us superem es en diners vas equivocat perque precisament els diners no es el millor del Nastic.

#17 NUMANTINO

NUMANTINO

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 julio 2005 - 08:51

Si pro no es pot comparar lleida i nastic ja que si posesin els mateixos preus que a tarragona, del lleida no arribarien ni a 2000 socis


pseh perque u diguis tu no? xD


home ves de fet el virtualnastic te tota la raó...lleida es lleida i tgn tgn..no hay mas aki hi ha mes varietat d'esports per triar i alli nomes tene el futbol ves..aki la gent ho voldria tot gratis i encara aixi no omplim el camp..per exemple gramenet... contra el nastic donant invitacions..es uan pena..i el dia del ascens l'any pasat 9000 costant 6€ l'entrada ...es una vergonya

per altra part no m'agrada gens el que fa el nastic que el carnet per a dones sigui mes barat, aqui tothom som persones i tots mereixem el mateix respecte i no solsament aki sino a nivell de sous tambe.
es una manera de deixar per sota a les dones pero be alla ells.


1era Errada: tenim el Basquet a la mateixa lliga que el vostre a una tal LEB, i el Voley Sant Pere i Sant Pau a PRIMERA DIVISIÓ, i el CABESTANY lluitan pel liderat del mundial de Trial Indoor i Outdoor....

2ona Errada: Segons tu per ficar el carnet mes accesible a les dones vol dir que estan discriminades.... xDDD, llavors jo que tinc 19 anys tambe estic discriminat pq pago menys que els altres, huy em sento molt malament per pagar menys, quina penaaaaaaaaaa quina llastimaaaaa hay que tinc una depressió, no diguem rucades... es una iniciativa molt bona perque les dones s'animinin a anar al futbol, i sino vine al Camp del Nastic, hi han moltes i cada vegada més


la primera errada es pot admetre pero d'akella manera ja que aki es al reves al futbol i anem 4 gats i el basket se plena de pijerio matrimonis i parelles..per altra part tenim el lleida llista de hokey i el voley lleida, a mes tenim bastants ekips de poble amb bons resultats balaguer, tarrega,i despres benavent ,alcarras i mollerussa...tu em diras...qui teniu a tgn que sigui destacaable el reus deportiu no? i algun altre suelto..

la segona no es cap rucada...i penso que es una discriminacio a la dona en canvi el preu inferior per al jovent es algo logic ja que solem anaar mes escurats de pasta que una persona que ja te un treball fix i un sou decent, en la realitat la dona cobra menys pero cada cop hi ha mes igualtat i d'aixo n'estic content i per aixo continuo pensant que es una disciriminacio desde el meu punt de vista

PD: per a res et creguis que pugui tenir mania al nastic simplemnt es una critica d'algo que no veig be desde el meu punt de vista

#18 virtualnastic

virtualnastic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 337 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 julio 2005 - 10:02

la primera errada es pot admetre pero d'akella manera ja que aki es al reves al futbol i anem 4 gats i el basket se plena de pijerio matrimonis i parelles..per altra part tenim el lleida llista de hokey i el voley lleida, a mes tenim bastants ekips de poble amb bons resultats balaguer, tarrega,i despres benavent ,alcarras i mollerussa...tu em diras...qui teniu a tgn que sigui destacaable el reus deportiu no? i algun altre suelto..

la segona no es cap rucada...i penso que es una discriminacio a la dona en canvi el preu inferior per al jovent es algo logic ja que solem anaar mes escurats de pasta que una persona que ja te un treball fix i un sou decent, en la realitat la dona cobra menys pero cada cop hi ha mes igualtat i d'aixo n'estic content i per aixo continuo pensant que es una disciriminacio desde el meu punt de vista

PD: per a res et creguis que pugui tenir mania al nastic simplemnt es una critica d'algo que no veig be desde el meu punt de vista


pro akets ekips de poble k dius k son? de 3era?
tambe hi havia l'aiscondel vilaseca
I si em dius k akets ekips son destacables, no se en k perque mai sen parla a catalunya (a lleida desconec)
I lu de la dona em sorpren que no hagis vist mai en kap lloc. Si al nastic no hi van moltes dones, dons baixen els preus i kapten mes gent. No es discriminacio, es marketing

#19 TERRA_FERMA

TERRA_FERMA

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 713 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 julio 2005 - 10:15

Un respecte per els eqips inferiors... XD

Fina i tot es parla del Benavent... amb el gran RADULOVIC d'estrella...

Al SPORT en parlen cada dilluns (resultats), i hi ha un suplement (crec que dijous) on es parlen dels equips d'inferior categoria

#20 NUMANTINO

NUMANTINO

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 julio 2005 - 10:20

la primera errada es pot admetre pero d'akella manera ja que aki es al reves al futbol i anem 4 gats i el basket se plena de pijerio matrimonis i parelles..per altra part tenim el lleida llista de hokey i el voley lleida, a mes tenim bastants ekips de poble amb bons resultats balaguer, tarrega,i despres benavent ,alcarras i mollerussa...tu em diras...qui teniu a tgn que sigui destacaable el reus deportiu no? i algun altre suelto..

la segona no es cap rucada...i penso que es una discriminacio a la dona en canvi el preu inferior per al jovent es algo logic ja que solem anaar mes escurats de pasta que una persona que ja te un treball fix i un sou decent, en la realitat la dona cobra menys pero cada cop hi ha mes igualtat i d'aixo n'estic content i per aixo continuo pensant que es una disciriminacio desde el meu punt de vista

PD: per a res et creguis que pugui tenir mania al nastic simplemnt es una critica d'algo que no veig be desde el meu punt de vista


pro akets ekips de poble k dius k son? de 3era?tambe hi havia l'aiscondel vilaseca
I si em dius k akets ekips son destacables, no se en k perque mai sen parla a catalunya (a lleida desconec)
I lu de la dona em sorpren que no hagis vist mai en kap lloc. Si al nastic no hi van moltes dones, dons baixen els preus i kapten mes gent. No es discriminacio, es marketing



jaja de lo primer ja em fa gracia...akestos ekips son de tercera , primera catalana i preferent...pero lo que et vull dir es que el futbol de poble ha perjudicat al lleida, a la provincia de lleida la gent de poble te un concepte de anr l'ekip del seu poble i despres el barça ...faltaria mes :evil: el lleida no deixa de ser xatarra per a molts i a lo k anava al pricipi..si a catalunya just es parla del nastic i del lleida...peruqe tots sabem la realitat que a catalunya es viu i es k el barça s'ho menja tot :x a lleida el tarrega i el balaguer tene prota importancia els altres no tant perk son de preferent pero tambe tenen "tirada"

lo e l daona tal com ho expliques ara ho vec mes tal com dius pero nose no ho segueixo veient be, a mes el futbol mai s'ha considerat un esport que agradi a les dones aki lleida tambe seun veuen algunes pero acostumen aanr amb el seu home o segons com paralles en canvi a esports de poliesportiu com seria el basket o el hokey a lleida se'n poden veure bastantes mes que al futbol...a mes aki a lleida el fred del hivern invita mes a estarse sentat al sofa per alguns es a dir que per les dones encara mes




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos