Ir al contenido


Foto
- - - - -

nou subforum de motor


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
51 respuestas en este tema

Encuesta: Estarieu dacord a fer un nou subforum relacionat am el motor? (53 member(s) have cast votes)

Estarieu dacord a fer un nou subforum relacionat am el motor?

  1. si (17 votos [68.00%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 68.00%

  2. no (8 votos [32.00%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 32.00%

Votar Invitados no pueden votar

#21 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 03 julio 2005 - 02:58

per cert amb kina hora comensa avui la F1?

el gp començava a les 14:00, i el resultat final a set:

1- fernando alonso :evil:
2- kimi raikkonen :evil:
3- michael schumacher

#22 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 03 julio 2005 - 06:40

PIXTC perdona pero el resultat ha estat aquest:

1)FERNANDO ALONSO :D :D :D :D :D :D
2)KIMI RAIKKONEN :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
3)MICHAEL SCHUMACHER :D :D :D :D
4)RUBENS BARRICHELLO
5)GIIANCARLO FISICHELLA :wink:

Mundial: 1)FERNANDO ALONSO 69 :D :D :o :o :o
2)KIMI RAIKKONEN 45 :evil: :evil: :evil: PUTO RAIKKO NO TE PASES
3)M.SCHUMACHER 41 BIEN SCHUMI BIEN :D :wink:

La cursa ha estat força inrteressant am un asdortida futlgurant d'Alonso que ja ningú ha pogut seguir-lo en part perquè potser el Raikkonen sortia 13è. i això ha fet que molts pilots li fessin un tap i no pogues atrapar al nostre pilot, el ue ha fet una gran cursa es el Schumacher i també el Rubinho, molt regulars els dos, i el pobre fisichella quina mala sort sempre té aquest nano, quan ha entrat a boxes se li ha quedat un mnoment enganxat el manec de la benzina i se li ha calt el cotxe, menys mal que l'hi han engegat elèctricament i ah pogut coninuar pobre.
I espectaculars sortides de pista de Cris Albers (Minardi) i Klien (REd Bull).

TUCHO si no t'agrada la formula 1 no opinis perquè aquí hi ha molta gent que si que li agrada i no ens agrada sentir comentaris com els teus dient que per tu no es correria miundial de formula 1, tio ves amb compte amb el que dius, aquí has pixat fora de test clarament, nano. :x :x :x :x

#23 nacho

nacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.191 mensajes
  • 4 topics

Escrito 03 julio 2005 - 07:12

avui gran ALONSO¡¡¡¡¡¡¡ 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

#24 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 julio 2005 - 07:27

PIXTC perdona pero el resultat ha estat aquest:

1)FERNANDO ALONSO :D :D :D :D :D :D
2)KIMI RAIKKONEN :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
3)MICHAEL SCHUMACHER :D :D :D :D
4)RUBENS BARRICHELLO
5)GIIANCARLO FISICHELLA :wink:

Mundial: 1)FERNANDO ALONSO 69 :D :D :o :o :o
2)KIMI RAIKKONEN 45 :evil: :evil: :evil: PUTO RAIKKO NO TE PASES
3)M.SCHUMACHER 41 BIEN SCHUMI BIEN :D :wink:

La cursa ha estat força inrteressant am un asdortida futlgurant d'Alonso que ja ningú ha pogut seguir-lo en part perquè potser el Raikkonen sortia 13è. i això ha fet que molts pilots li fessin un tap i no pogues atrapar al nostre pilot, el ue ha fet una gran cursa es el Schumacher i també el Rubinho, molt regulars els dos, i el pobre fisichella quina mala sort sempre té aquest nano, quan ha entrat a boxes se li ha quedat un mnoment enganxat el manec de la benzina i se li ha calt el cotxe, menys mal que l'hi han engegat elèctricament i ah pogut coninuar pobre.
I espectaculars sortides de pista de Cris Albers (Minardi) i Klien (REd Bull).

TUCHO si no t'agrada la formula 1 no opinis perquè aquí hi ha molta gent que si que li agrada i no ens agrada sentir comentaris com els teus dient que per tu no es correria miundial de formula 1, tio ves amb compte amb el que dius, aquí has pixat fora de test clarament, nano. :x :x :x :x

ei jimmy jo no se quina carrera as vist pero el barrichelo a quedat 9è i el fisichela per alli tambe...

#25 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 julio 2005 - 09:27

JIMMY SI FOSSIS UN PEL MES LLEST veuries que estic dien que per mi no es faria..... un forum de la formula 1 que es la pregunta que es fa.....

A vere perque sa de fer? u poseu a altres temes i ja esta aixo no es com el pluspujol o el handbol que es un equip lleidatà si no i a pilots lleidatans per mi no es faria..... ttotal no incumbeix ni al futbol ni a lesport lleidatà

Poseu a altres temes i tots contens i no, no e pixat fora de test per mi es una opinio com es la teva o la de qualsevol

#26 ChaCKaL

ChaCKaL

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 12 mensajes
  • 3 topics

Escrito 03 julio 2005 - 09:57

Hola companys

Crec excessiu això de fer un subforum de motor... Com bé s'ha comentat, també se'n podria fer un de ciclisme, d'escacs, de futbol sala...

Com a màxim jo faria un subforum d'Altres esports i que la gent comentés el que volgués sobre l'esport que li agrada. Però no es la opció més viable que veig, la més viable crec que ja la té aquesta web, i és situar aquests missatges a la categoria "Altres Temes" ...

Si a altres temes un forero posa post per parlar del tour, a qui li agradi seguira parlant, si algu posa un tema que parli de motos la gent que li agradi en parlara, etc.

Veig excessiu un subforum de motor, però és la meva humild opinió jejeje

*Edito: Tucho acabo de veure que has escrit el mateix XD he escrit el missatge sense llegir-me'ls tots jejeje

#27 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 julio 2005 - 10:28

PIXTC perdona pero el resultat ha estat aquest:

1)FERNANDO ALONSO :D :D :D :D :D :D
2)KIMI RAIKKONEN :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
3)MICHAEL SCHUMACHER :D :D :D :D
4)RUBENS BARRICHELLO
5)GIIANCARLO FISICHELLA :wink:

Mundial: 1)FERNANDO ALONSO 69 :D :D :o :o :o
2)KIMI RAIKKONEN 45 :evil: :evil: :evil: PUTO RAIKKO NO TE PASES
3)M.SCHUMACHER 41 BIEN SCHUMI BIEN :D :wink:

La cursa ha estat força inrteressant am un asdortida futlgurant d'Alonso que ja ningú ha pogut seguir-lo en part perquè potser el Raikkonen sortia 13è. i això ha fet que molts pilots li fessin un tap i no pogues atrapar al nostre pilot, el ue ha fet una gran cursa es el Schumacher i també el Rubinho, molt regulars els dos, i el pobre fisichella quina mala sort sempre té aquest nano, quan ha entrat a boxes se li ha quedat un mnoment enganxat el manec de la benzina i se li ha calt el cotxe, menys mal que l'hi han engegat elèctricament i ah pogut coninuar pobre.
I espectaculars sortides de pista de Cris Albers (Minardi) i Klien (REd Bull).

TUCHO si no t'agrada la formula 1 no opinis perquè aquí hi ha molta gent que si que li agrada i no ens agrada sentir comentaris com els teus dient que per tu no es correria miundial de formula 1, tio ves amb compte amb el que dius, aquí has pixat fora de test clarament, nano. :x :x :x :x

ei jimmy jo no se quina carrera as vist pero el barrichelo a quedat 9è i el fisichela per alli tambe...



si,jimmy quina cursa has vist,el barrichelo com ja ha dit el pixtic ha quedat nove,i el fisichela si no m'equivoco sise,no t'inventis les curses tu ara

#28 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 3 topics

Escrito 04 julio 2005 - 06:42

jajajajajajajaja Teniu raó, serà pel fet que Ferrari em cau tan bé que m'agrada que els seus pilots estiguin sempre o gairebé sempr e al podi.

Sí, i Giancarlo Fisichella ha quedat finalment a la 6a. posició, cert també.

MERCI NOIS PER LA DADA :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

#29 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 4 topics

Escrito 04 julio 2005 - 06:50

TUCHO, no et pensis que t'ho dic amb mala llet les coses però pensa que sería bo i estaría guay que es fés un subforum de motor perquè així esparlaríen coses com les que diré ara:

XAVIER FABRA, mort en les 24 hores de motociclisme de Montmeló.
El pilot francès anava a m´s de 200 km/h per al recta principal de Montmeló quan sense cap mena de motiu surt del circuit i s'estrella contra el mur de forma violenta i dramàtica, perdent hores més tard la vida.

POBRE FABRA DESCANSI EN PAU. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Ah una altra dada :És al de EVA BLANQUEZ, crec que el seu cognom era aquest, doncs l'única doneta que s'ha plantat a correr aquestes 24 hores, ha abandonat però per problemes mecànics, la resta tot bé. Llàstima Blanquez, vinga a per l'any que ve al podi!!!!!!!! :wink: :wink: :wink:

#30 Oscar _Rubio

Oscar _Rubio

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 55 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 julio 2005 - 08:28

per cert amb kina hora comensa avui la F1?

el gp començava a les 14:00, i el resultat final a set:

1- fernando alonso :evil:
2- kimi raikkonen :evil:
3- michael schumacher


Pixtic, si coneguessis el Schumacher en persona, veuries que es el tio mes bort i subnormal de tota la formula1. Cap periodista el pot veure.

#31 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 04 julio 2005 - 08:52

per cert amb kina hora comensa avui la F1?

el gp començava a les 14:00, i el resultat final a set:

1- fernando alonso :evil:
2- kimi raikkonen :evil:
3- michael schumacher


Pixtic, si coneguessis el Schumacher en persona, veuries que es el tio mes bort i subnormal de tota la formula1. Cap periodista el pot veure.


efectivamen es un maleducat i un impresentable

#32 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 04 julio 2005 - 10:01

per cert amb kina hora comensa avui la F1?

el gp començava a les 14:00, i el resultat final a set:

1- fernando alonso :evil:
2- kimi raikkonen :evil:
3- michael schumacher


Pixtic, si coneguessis el Schumacher en persona, veuries que es el tio mes bort i subnormal de tota la formula1. Cap periodista el pot veure.

a si? i aixo qui u diu?? perque jo nomes he sentit que es un tio molt treballador i respectat dins aquest mon...

#33 Oscar _Rubio

Oscar _Rubio

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 55 mensajes
  • 3 topics

Escrito 04 julio 2005 - 11:13

jo ho he sentit mils de vegades, va de xulo i prepotent, s ho te molt cregut.
Ahir mateix el presentador antic de tv3 de la f1, que abans estava gras i ara esta superprim (no hem ve el nom) ho va tornar a dir.
Fins i tot va explicar mogudes que havia tingut amb el schumacher, i que el Kaiser l havia deixat pel terra a ell.

#34 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 4 topics

Escrito 05 julio 2005 - 11:22

jo ho he sentit mils de vegades, va de xulo i prepotent, s ho te molt cregut.
Ahir mateix el presentador antic de tv3 de la f1, que abans estava gras i ara esta superprim (no hem ve el nom) ho va tornar a dir.
Fins i tot va explicar mogudes que havia tingut amb el schumacher, i que el Kaiser l havia deixat pel terra a ell.



aixo ho va explicar a telemonegal de lleidatv jo tambe ho vai sentir i et dono tota la rao.

#35 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 3 topics

Escrito 05 julio 2005 - 12:19

qui u diu aixo el francesc roses??
pues jo no u e sentit mai, a mes si va de xulo no i pot nar??? qui es lunic que ha guanyat 7 mundials i ha batut un munt de records?? encanvi lalonso no ha fet res en comparacio a ell i ja es molt mes xulo aixi que...

#36 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 4 topics

Escrito 05 julio 2005 - 12:28

qui u diu aixo el francesc roses??
pues jo no u e sentit mai, a mes si va de xulo no i pot nar??? qui es lunic que ha guanyat 7 mundials i ha batut un munt de records?? encanvi lalonso no ha fet res en comparacio a ell i ja es molt mes xulo aixi que...


si haguessis vist el programa no opinaries el mateix.no es el francesc roses es el merlos. ja no dic xulo es q es un maleducat , un prepotent un invecil.i lalonso doncs en la meva opinio sempre sa portat be amb la prensa.

#37 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2005 - 12:46

qui u diu aixo el francesc roses??
pues jo no u e sentit mai, a mes si va de xulo no i pot nar??? qui es lunic que ha guanyat 7 mundials i ha batut un munt de records?? encanvi lalonso no ha fet res en comparacio a ell i ja es molt mes xulo aixi que...


si haguessis vist el programa no opinaries el mateix.no es el francesc roses es el merlos. ja no dic xulo es q es un maleducat , un prepotent un invecil.i lalonso doncs en la meva opinio sempre sa portat be amb la prensa.

sisi, lalonso sobretot... pues anda que lany pasat i aquest i a agut unes cuantes carreres que no els ha volgut ni veure als de tv3... i aixo mu pot confirmar un munt de gent.

#38 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes

Escrito 05 julio 2005 - 02:16

doncs segons el merlos es dels q ha entrevistat ell es el mes bort i al alonso tambe la entrevistat

#39 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes

Escrito 05 julio 2005 - 03:26

primer de tot, sas que vol dir bort??? al meu entendre es una categoria que mesura la inteligencia...
i lalonso segueixo dient que am tv3 no ha estat masa vegades simpatic. ara si, perque li van be les coses pero abans... me semble que fa poc que segueixes la f1...

#40 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes

Escrito 05 julio 2005 - 03:44

Aquests de TV3 sense el Merlos no es el mateix.
No en tenen ni puta idea.

Kimi Raikkonen estava fent volta rapida, ells miren pels monitors de TV una imatge relantida i lo primer que diuen es que Raikkonen te problemes.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos