Ir al contenido


Foto
- - - - -

Pancartes tgn


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
25 respuestas en este tema

#1 Tomoyo_Lleida

Tomoyo_Lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 322 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2005 - 08:46

Mirant el resumet dels esports de TV3, he vist que al camp del Nàstic havia unes pancartes en contra de TV3 on hi deia: "TV3:TARRAGONA TAMBÈ ÉS CATALUNYA". Que en penseu? Algú pot dir kuans partits han televisat a cada equip català a casa i a fòra? Desprès podre opinar..

#2 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 18 junio 2005 - 08:47

I tenen raó, per a TV3 nomes existeix Barcelona, be, m'he equivocat, el Barça (ja que per exemple la Grama tb es de Barna i com si tp ho sigues).

Catalunya acabe als voltants del Camp Nou.

#3 virtualnastic

virtualnastic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 337 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2005 - 08:49

Estic totalment en contra d'aquestes pancartes.
El Nastic i Lleida i Terrassa han estat molt presents aquesta temporada a tv3. No hi ha res a queixar-se
Fins i tot han fet un rpograma pels de 2a.
Que volen, que en prime time facin La 2a DIVISIó que no su miraria ningu, nomes els que som aficionats.
Pues totalment en contra de la directiva a posar aquestes pancartes

#4 Nasticboy

Nasticboy

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 154 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2005 - 08:50

No es por el número de los partidos dado del nastic, es por eso..solo tienen en la cabeza el barça, las classes del barça, el cor de la ciutat del barça, etc etc

#5 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2005 - 08:59

TV3 se pase... Els importa una merda el Lleida i tot lo q no sigui barcelona. Es pencen q son el centre del món.

#6 virtualnastic

virtualnastic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 337 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2005 - 09:06

No es por el número de los partidos dado del nastic, es por eso..solo tienen en la cabeza el barça, las classes del barça, el cor de la ciutat del barça, etc etc


Hauras pensat que a la MAJORIA de gent de CATALUNYA li interessa el Nastic, no li interessa el Lleida, etc.?
Les audiences decideixen i quan hi ha molta gent que li agrada un tema doncs aquell tema es desenvolupa. T'agradi o no, la majoria de gent de Catalunya li interessa i li agrada el Barça i sempre el Barça ha estat l'identitat de Catalunya (es molt facil de comprovar quan vas a l'extranger que s'associa Catalunya i barça)

#7 Joanastic

Joanastic

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 69 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2005 - 09:28

em sembla que aquestes protestes s'han produit perquè TV3 no ha pagat encara al Nàstic les retransmissions dels partits de futbol. Crec que és per això.

#8 Nasticboy

Nasticboy

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 154 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2005 - 10:06

No es por el número de los partidos dado del nastic, es por eso..solo tienen en la cabeza el barça, las classes del barça, el cor de la ciutat del barça, etc etc


Hauras pensat que a la MAJORIA de gent de CATALUNYA li interessa el Nastic, no li interessa el Lleida, etc.?
Les audiences decideixen i quan hi ha molta gent que li agrada un tema doncs aquell tema es desenvolupa. T'agradi o no, la majoria de gent de Catalunya li interessa i li agrada el Barça i sempre el Barça ha estat l'identitat de Catalunya (es molt facil de comprovar quan vas a l'extranger que s'associa Catalunya i barça)


k tonteria no se puede asociar un club a cataluña. luego claro los k no son del barça son anti catalanes, cerrados de mente k sois los p... cules d m , a ver si os destrozona otra vez la p peña esa k teneis

#9 virtualnastic

virtualnastic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 337 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2005 - 10:11

Tu ves insultant que es el que feu vosaltros sempre: insultar sense cap tipus d'arguments
El Barça representa Catalunya per culpa de Espanya, un estat feixista que no deix a Catalunya ser internacional.
Ah! I es pot ser del Nastic i no del Barça i ser catala pero has d'entendre una paraula que es diu majoria

#10 raworld

raworld

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 190 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2005 - 10:44

ome, està clar que posen lo que més ven

i en una comunitat autònoma on la gran majoria de gent és de Barcelona i voltants, és normal que la prioritat sigui pel Barça

jo tb hi estic en contra, però no s'hi pot fer res; i repeteixo, és normal..

#11 CAPO

CAPO

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 92 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 junio 2005 - 12:01

¿EL BARCA ES CATALUNYA?
SI...SEGURO.....NO VEN QUE TODOS LOS JUGADORES SON CATALANES......¿Y EL ENTRENADOR?....ME PARECE QUE NACIO EN HOSPITALET.¿Y LOS DIRIGENTES?.....UN TAL CRUYF,NACIDO EN CORNELLA,LOS CONVENCE PARA QUE CUIDE AL FUTBOL BASE Y NO COMPREN JUGADORES EXTRANJEROS,QUE COMPREN APARATOS DE REHABILITACION CATALANES,ETC.
SI....EL BARCA REPRESENTA A CATALUNYA.

#12 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 junio 2005 - 12:53

els tres jugadors que an jugat mes an set puyol xavi i valdes vui dir que extrangers no tans tp bueno si pro com tots els equips grans


Jo soc del barsa del lleida i catala pero no soc catala perque soc del barsa ni viceversa son dos coses diferens

#13 BiLly_thE_KiD

BiLly_thE_KiD

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 698 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 junio 2005 - 01:16

Put@ TVC centralista i regionalista! I Puto Laporta feixista i mentider!

#14 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 junio 2005 - 01:21

Estos de Tv3 li poden cambiar el nom per posar TvBarça.

Inclus ja fan LES CLASSES DEL BARÇA!!! :evil: :evil: :evil:
( No en tenim prou del Farsa que ens en foten dos tasses.... )

#15 virtualnastic

virtualnastic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 337 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 junio 2005 - 01:07

¿EL BARCA ES CATALUNYA?
SI...SEGURO.....NO VEN QUE TODOS LOS JUGADORES SON CATALANES......¿Y EL ENTRENADOR?....ME PARECE QUE NACIO EN HOSPITALET.¿Y LOS DIRIGENTES?.....UN TAL CRUYF,NACIDO EN CORNELLA,LOS CONVENCE PARA QUE CUIDE AL FUTBOL BASE Y NO COMPREN JUGADORES EXTRANJEROS,QUE COMPREN APARATOS DE REHABILITACION CATALANES,ETC.
SI....EL BARCA REPRESENTA A CATALUNYA.


O sigui que segons tu haurien d'emetre TV3 a Holanda?
Calro com que a Lleida tots els jugadors son catalans? A Tarragona claro, tots som catalans? Quina tonteria
I si no t'agrada, pues te jodes i ja esta

#16 blueboy

blueboy

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 409 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 junio 2005 - 03:01

Tu ves insultant que es el que feu vosaltros sempre: insultar sense cap tipus d'arguments
El Barça representa Catalunya per culpa de Espanya, un estat feixista que no deix a Catalunya ser internacional.
Ah! I es pot ser del Nastic i no del Barça i ser catala pero has d'entendre una paraula que es diu majoria


Gent com tu fa que hem doni fàstic aquesta imatge de catalunya que voleu donar.
Per mi catalunya acaba a la panadella

#17 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 20 junio 2005 - 05:08

JO COM A CULÉ BARCELONISTA AL 100% QUE SÓC, SI QUE ENTENC QUE DEL MEU ALTRE EQUIP QUE M'ESTIMO AMB TOTES LES MEVES FORCES, UE. LLEIDA, SE'N PARLA POQUÍSSIM I ES LAMETABLE L'ACTITUD D'AQUESTA MERA DE CANAL FASTIGÓS QUE HEM DE MANTENIR TOTS ELS CATALANS PAGAN PART DELS NOSTRES IMPOSOSTOS.
FILLS DE PUTA, MERDA TV3!!!!!!!!!!!!!

NO M'EXTRANYA QUE DESDE EL CAMP D'ESPORTS I DE TOTS ELS CAMPS DE CATALUNYA, MENYS AL CAMP NOU S'ESCOLTI PUTA TV3, ES QUE VAMOS N'HI HA PER CREMAR-LOS TOTS!!!!!!!!!!!!!!1

VISCA LA UE LLEIDA I PUTA TV3!!!!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

#18 Ramon_tgn

Ramon_tgn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 507 mensajes
  • 38 topics

Escrito 21 junio 2005 - 08:46

Van dir que també es ficarien pancartes contra TV3 a Lleida, xo no se'n van ficar (cerc jo)

#19 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 21 junio 2005 - 10:56

Van dir que també es ficarien pancartes contra TV3 a Lleida, xo no se'n van ficar (cerc jo)


Qui ho va dir???

#20 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 mensajes

Escrito 21 junio 2005 - 11:32

Els presidents i directiva, aixo he escoltat... van quedar en ficar-les aquest diumenge, pero a Lleida no estaven... :roll: :roll:




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos