Ir al contenido


Foto
- - - - -

Afició dia del Nàstic


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
34 respuestas en este tema

#1 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 10 mayo 2005 - 04:13

Segons vaig veure ahir a Mes Tv (tv local de Tarragona), en la tertulia dels dilluns referent exclusivament al Nàstic, donen per fet que en el partit contra el Lleida hi haurà més afeccionats del Nàstic que no pas del Lleida. Atrivueixen aquesta "conquista grana" a la coincidència amb l'aplec del caragol.
Van dir que que la gent de Lleida preferiria assistir als diferents actes de la festa que no pas al partit.

Ells ja tenen els "ansiats" 50 punts... Tot i que encara hem de jugar a Almeria, ens falten 5 punts i s'ha d'anar pas a pas, penso que en el partit en front del Nàstic no podem consentir que ens passin la mà per la cara d'aquesta manera i la directiva i tots plegats hauríem de treure pit i demostrar que sóm una afició collonuda!

VISCA L'APLEC DEL CARAGOL, LA GENT DE LLEIDA I EL CAMP D'ESPORTS PLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#2 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 9 topics

Escrito 10 mayo 2005 - 04:49

Si per mi fos, aquesta colla de borregos ni els deixaría entrar al Camp d'Esports, que s'entornin al seu futbolín.

EL CAMPO DEL NASTIC ES UN FUTBOLÍN OE OE OE OE OE!!!!!!

PUTA NASTIC I VISCA EL LLEIDA!!!!!!!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted:

#3 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 1 topics

Escrito 10 mayo 2005 - 04:55

Nono deixal's que vinguin que els donarem el mateix tracte que ens van donar a nosaltres. Del gol sud no es muen i després del partit que s'esperin a que tots els del Lleida hagin marxat i ells que vagin sortint amb la policia i que quan arribin al cotxe se'l trobin trencat com ens va passar a nosaltres (van trencar el vidre d'un cotxe d'un aficionat del Lleida).

#4 BalaFiero

BalaFiero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.062 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 mayo 2005 - 05:09

Aixo aixo k vagin parlan aixi, k serveix d'estimul per a k la gent s'animi i vingui al camp amb totes les ganes del món.

#5 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 10 mayo 2005 - 05:19

Ah, si???????? O sigui, que van trencar un vidre a un cotxe a un aficionat del Lleida a Narragona?

FILLS DE PUTA, NO TENIU VERGONYA NI SABEU DE QUIN COLOR ÉS!!!!!

SOU UNS BRÈTOLS!!!!!!!!!!!

FORA DEL FORO, ANEU AL VOSTRE COLLONS!!!!!!!!!!!

GRÀCIES ILERDENSE, s'ha de dir el que és, jo ja m'encarrego de denunciar-ho i espero que lo del cotxe no fos res greu i poguessiu tornar a Lleida amb total seguretat. Mira que amb el trànsit no és juga...........Jo hi sóc tot el dia conduint amb la furgoneta.

#6 Piparata

Piparata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.423 mensajes
  • 2 topics

Escrito 10 mayo 2005 - 06:06

Ja els hi agrada el nostra camp ja! Sembla una moketa de Stars famosos de l' actualitat! Si dona gust!

#7 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 mayo 2005 - 06:19

El que més m'agrada del vostre camp son les moses que hi han, maremeva!!!! tindre que anar a viure a Lleida una temporadeta!!!!

Desde Valls s'agafa Més TV Lennon??????????????? no ho sabia, jo visc a Tarragona pero tinc un pis a Salou (on vivia abans) i no l'agafo.
No vaig veure el Més Esport a Més Tv, pq el presentador no em cau be, i cansa una mica, tampoc crec que hi vagi una gran marea grana, pq la gent charra molt pero no fa res... :evil: :evil:
El nostre camp es un futbolin i u continuarà sent durant varies temporades per no dir 4 o 5 anys... :evil: :evil: :evil: :evil:

El camp del Lleida deu ser el 3 millor de Catalunya, despres del Camp Nou i Montjuic, per tant m'agrada anar-hi, concideix amb la festa del Cargol=???????????????????????????? Pues si el partit esta aborrit, m'hen vaig a fotrem uns quants, amb lo bo que estan, bueno els del meu poble son bons, els de ciutat no ho se.... jejeje, es broma

Vinga ens veiem i esperem que hi hagi uns 5000 aficionats del Lleida com pel partit del Eibar, i si poden ser més millor, que farà molt bon dia, i sobretot purteu a aquelles que sempre surten al Canal + o al 33, joer quines ties!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: 8O 8O 8O 8O

#8 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 mayo 2005 - 06:49

Si, no la veig massa be però em permet seguir el programa. Fa una setmana vaig escoltar lo de la roba interior del Nàstic. El que porta la botiga, en Lluis Fàbregas és de Valls i parent del meu director. També va ser porter del Mollerussa als anys 80 si no recordo malament. Gran iniciativa lo dels calçotets i calcetes grana!

#9 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 mayo 2005 - 06:58

Justament avui, teniu la noticia dels calçotets i demés accesoris de la marca nàstic a www.nasticmania.net

Posted Image

Posted Image

Posted Image

#10 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 mayo 2005 - 07:00

tio ets una mika cremat no nastiker? nome spensan en les ties i ties, ves a mirar el partit noi

#11 blueboy

blueboy

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 409 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 mayo 2005 - 07:35

Segons vaig veure ahir a Mes Tv (tv local de Tarragona), en la tertulia dels dilluns referent exclusivament al Nàstic, donen per fet que en el partit contra el Lleida hi haurà més afeccionats del Nàstic que no pas del Lleida. Atrivueixen aquesta "conquista grana" a la coincidència amb l'aplec del caragol.
Van dir que que la gent de Lleida preferiria assistir als diferents actes de la festa que no pas al partit.

Ells ja tenen els "ansiats" 50 punts... Tot i que encara hem de jugar a Almeria, ens falten 5 punts i s'ha d'anar pas a pas, penso que en el partit en front del Nàstic no podem consentir que ens passin la mà per la cara d'aquesta manera i la directiva i tots plegats hauríem de treure pit i demostrar que sóm una afició collonuda!

VISCA L'APLEC DEL CARAGOL, LA GENT DE LLEIDA I EL CAMP D'ESPORTS PLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Home, l'any passat al partit de la cultural hi havia bastant ambient tot i coincidir amb l'aplec (tb és veritat que era un partit bastant més important), però la diractiva es va portar i va ficar busos fins al camp, cosa que haurien de fer aquest any i fotre més propaganda que es noti que hi ha partit.
I als del nàstic que vinguin dir-los-hi que es quedin el cap de setmana per aquí que veuran com és la millor festa de Catalunya.

#12 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 mayo 2005 - 07:44

tio ets una mika cremat no nastiker? nome spensan en les ties i ties, ves a mirar el partit noi


Home s'ha de compartir, no seria alguna la teva novia???

#13 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 mayo 2005 - 07:46

la meva no va al camp d'esports :P

#14 Ramon_tgn

Ramon_tgn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 507 mensajes
  • 1 topics

Escrito 10 mayo 2005 - 08:02

Crec que teniu una imatge equivocada del Nàstic.

Sapigueu que a gran part dels nastikers (diria que més d'un 90 %) els cau bé el Lleida (jo m'icluieixo).

Com ja he dit moltes vegades de subnormals n'ha ha uns cuants a cada afició, tant al Nàstic, Lleida com al Barça. Ela Ultras Tarraco per mi és la pitjor penya del Nàstic. No els hi feu cas i espero que no vinguin a Lleida.

A mi personalment aquell presentador no em cau gens bé i cerc que hi hauaran molts més lleidatans que Nastikers, pq sempre hi ha molta gent de diu que va xo son pocs els que hi van...

En fi que espero que hi vagin molts nastiker i molt lleidatans i que hi hagi bon rollo

Ens veiem en 2 semanes

que va gi bé!!

AMUNT LLEIDA!!!

#15 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 mayo 2005 - 08:32

RECORDO QUE A LA PRETEMPORADA AL LLEIDA NASTIC EREM 2000 I 1000 EREN TARRAGONINS

Per tant no m'estranyaria gens

#16 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 mayo 2005 - 09:18

Jo segurament pujaré amb algun amic desde Barcelona per quedar-nos tot el finde de festa i veure el partit!! :wink: :lol:

FORÇA LLEIDA!!

#17 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 mayo 2005 - 09:24

Crec que la majoria de gent del nastc no odia el lleida.... sempre i a algu pero la majoria no odia al menys al seu foro no e viscasi cap mala paraula contra lleida

#18 Ramon_tgn

Ramon_tgn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 507 mensajes
  • 20 topics

Escrito 10 mayo 2005 - 09:30

Crec que la majoria de gent del nastc no odia el lleida.... sempre i a algu pero la majoria no odia al menys al seu foro no e viscasi cap mala paraula contra lleida

Ni una hauràs sentit almneys que jo sàpiga...

Als Nastikers ens cau molt bé el Lleida!!! :wink:

AMUNT LLEIDA!!!

#19 nofear

nofear

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 126 mensajes

Escrito 11 mayo 2005 - 12:25

Aixo que com mes vinguin mes calers per la nostra GLORIOSA U.E.LLEIDA

#20 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes

Escrito 11 mayo 2005 - 11:16

RECORDO QUE A LA PRETEMPORADA AL LLEIDA NASTIC EREM 2000 I 1000 EREN TARRAGONINS

Per tant no m'estranyaria gens



jo recordo als 80 (finals) que la proporció era a l'inversa...




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos