Ir al contenido


Foto
- - - - -

Imatges Canal +


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
21 respuestas en este tema

#1 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 08 mayo 2005 - 09:28

A l'inici de la retransmissió, com és costum, han posat imatges de "Lérida" amb les coses més interessants de la ciutat. Nosé si algú s'hi ha fixat, però són exactament les mateixes imatges que van posar en altres retransmissions al nostre equip fa uns anys, abans del descens a Segona B.
Ha estat curiós veure l'estació de RENFE sense la marquesina ni totes les obres que s'hi han fet, o inclús el Camp d'Esports sense la torre de videovigilància blava situada al gol Sud. De totes formes, són d'agrair aquestes imatges, encara que les podrien renovar una mica, jeje.

Res, era una curiositat.

#2 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1.770 mensajes
  • 16 topics

Escrito 08 mayo 2005 - 09:35

El problema és que lo de Lérida en les anteriors retransmissions que ens havien fet fa anys no ho ficaven , ficaven Lleida i parlaven de la ciutat de Lleida avui durant tota la prèvia i partit han estat parlant de “lérida” quan es referien a la ciutat i de “lleida” quan es refeien a l’equip, anem enrere.

#3 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 08 mayo 2005 - 09:42

Sembla que s'hagin posat tots d'acord per dir Lérida, fins a Chuchu Cos ho ha acabat dient. Sona una mica a provocació tot plegat... No hagués costat res per part de canal + dir-ho de l'altra forma.

#4 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 08 mayo 2005 - 09:53

fa una mica de rabia, ke som LLEIDA collons!

#5 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 08 mayo 2005 - 09:54

No teniu raó, els que busqueu maranya sou vosaltres. És cert que quan han posat el video de la ciutat hi deia Lérida però quan han conectat amb el Camp d'Esports han posat Lleida. I pel que fa als periodistes que parlaven també és cert que han dit Lérida (penseu que per la gent de fora de Catalunya és dificil de dir, és com si nosaltres diem Pamplona i ells et diuen que és Iruña o la mateixa Vitoria, potser a ells no els hi agrada que els diguin Vitoria) però se n'han adonat, han rectificat i han continuat dient Lleida.

No sigueu maranyeros!!!!

#6 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 mayo 2005 - 09:59

Ilerdense ara tequivoques Vitoria es el nom en català pero lleida en castellà es LLEIDA tambe lerida fa anys que va desaparèixer

#7 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1.770 mensajes
  • 16 topics

Escrito 08 mayo 2005 - 10:28

Quan han connectat amb el camp han posat lleida perquè allò eren els noms dels equips, fiquen el vídeo de com entren el equips al camp.
I no han rectificat perquè a la mitja part encara deien “la bonita localidad de lérida”.

No te més importància però a mi m’ha sorprès perquè sempre havia vist que al canal plus aquestes coses les cuidaven bastant, però bé això depèn del comentarista i el que hi ha ara segurament ignora que això de Lérida per aquí no ho diem gaire.

#8 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 08 mayo 2005 - 10:39

Es que mira que es lleig aixo de "Lerida". Me sone raro, com si parlessin d'una altra ciutat.

#9 Kitus

Kitus

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 408 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 mayo 2005 - 10:39

No teniu raó, els que busqueu maranya sou vosaltres. És cert que quan han posat el video de la ciutat hi deia Lérida però quan han conectat amb el Camp d'Esports han posat Lleida. I pel que fa als periodistes que parlaven també és cert que han dit Lérida (penseu que per la gent de fora de Catalunya és dificil de dir, és com si nosaltres diem Pamplona i ells et diuen que és Iruña o la mateixa Vitoria, potser a ells no els hi agrada que els diguin Vitoria) però se n'han adonat, han rectificat i han continuat dient Lleida.

No sigueu maranyeros!!!!


No en tens ni p*** idea neeen!! Natres no som los maranyeros, ficar "Lérida" es una provocació, es ser fatxa i anti-català. Perque oficialment la ciutat es diu LLEIDA, Lérida ja no existeix.

#10 REDMON

REDMON

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.444 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 mayo 2005 - 11:30

S'haurien de ficar multes per retransmitir els noms de les ciutats incorrectament.

#11 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 09 mayo 2005 - 04:15

No teniu raó, els que busqueu maranya sou vosaltres. És cert que quan han posat el video de la ciutat hi deia Lérida però quan han conectat amb el Camp d'Esports han posat Lleida. I pel que fa als periodistes que parlaven també és cert que han dit Lérida (penseu que per la gent de fora de Catalunya és dificil de dir, és com si nosaltres diem Pamplona i ells et diuen que és Iruña o la mateixa Vitoria, potser a ells no els hi agrada que els diguin Vitoria) però se n'han adonat, han rectificat i han continuat dient Lleida.

No sigueu maranyeros!!!!


No en tens ni p*** idea neeen!! Natres no som los maranyeros, ficar "Lérida" es una provocació, es ser fatxa i anti-català. Perque oficialment la ciutat es diu LLEIDA, Lérida ja no existeix.


Qui no té ni puta idea ets tu. Dieu-me una cosa: quina és la llei o el Reglament que diu que Lérida no existeix i que ara es diu Lleida? (la desconec).
Jo estic d'acord en que Lleida és Lleida i prou però heu d'entendre que la gent de la resta d'Espanya no ho saben, que fins i tot els mateixos bascos (tant els de l'eibar com els de l'alavés) no sabien si Lleida i Lérida eren el mateix perquè m'ho van preguntar a sorpresa meva. A la resta del territori espanyol, als cartells de les carreteres i diu Lérida bé per a que ho entenguin o bé perquè no ha estat actualitzat. El cas és que ells ho diuen així no per provocació sino pel desconeixement de que es diu Lleida i no Lérida.

De totes formes no se perquè us poseu així, a cas no diueu vosaltres Saragossa i Osca en comptes de Zaragoza i Huesca que són els noms reals? ells el que fan és dir la nostra ciutat com es deia en un passat no molt llunyà, el que feu vosaltres si que es podria pendre com una provocació de voler fer-ho tot català.

Em sembla que aquí els principals faxtes però a lo català sou vosaltres, demostra molt el fet que no vulgueu entendre que la gent que no parla català li costa molt acostumar-se a dir Lleida i que, en cas d'inexistència de llei, Lleida en castellà continua essent Lérida.

#12 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 09 mayo 2005 - 04:23

Ilerdense ara tequivoques Vitoria es el nom en català pero lleida en castellà es LLEIDA tambe lerida fa anys que va desaparèixer


Vitòria és el nom català. El que has escrit tu és el nom en castellà.

Visca el burro català!!!!

#13 Kitus

Kitus

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 408 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 mayo 2005 - 06:45

Entenc el que vos dir, Ilerdense, pero la meva ràbia no va encarada a la gent del carrer, si no al puto món del periodisme, als presentadors q diuen lérida, o al desgraciat q ha preparat el vídeo i ha retolat Lérida, etc, etc. Aquesta gent no té perdó, haurien de difondre en nom correcte, LLEIDA, que es diu lleida desde ja fa uns anys, OFICIALMENT, naturalment no ets sabria dir quin BOE, norma,etc, és el q conté aquesta oficilialitat, però sé que hi és.

#14 Piparata

Piparata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.423 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 mayo 2005 - 06:55

Bé Ilerdense Bé! Els del Plus si voleu alkilen un helicopter i treuen imatges de Lleida de lactualitat! Ja san esforçat prou! Espero ke hagin estat agust! Ke tornin...! Ke seran benvinguts i benvinguts també els kuartos! Han ficat Lleida desprès! Felicitar al Catxo ke ha deixat la plantilla del Lleida molt bé en kuan a dignitat! No sa fotut nervos parlant ni res! Hi ha entrenadors ke desperdiguen paraules i no es pot entaular una conversa! Felicitar al Plus pel seu treball i ma fet molta ilusió ke ho hagin fet a Lleida!

#15 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 09 mayo 2005 - 06:57

Entenc el que vos dir, Ilerdense, pero la meva ràbia no va encarada a la gent del carrer, si no al puto món del periodisme, als presentadors q diuen lérida, o al desgraciat q ha preparat el vídeo i ha retolat Lérida, etc, etc. Aquesta gent no té perdó, haurien de difondre en nom correcte, LLEIDA, que es diu lleida desde ja fa uns anys, OFICIALMENT, naturalment no ets sabria dir quin BOE, norma,etc, és el q conté aquesta oficilialitat, però sé que hi és.


Grans paraules Kitus. T'entenc i ho respecto. Avui dia hi ha gent que es fan dir periodistes que són uns incults així que no t'estranyi gens que diguin Lérida per desconeixement de que és Lleida.

#16 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 10 mayo 2005 - 08:53

Es que mira que es lleig aixo de "Lerida". Me sone raro, com si parlessin d'una altra ciutat.

si, a mi em pasa el mateix.

#17 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 mayo 2005 - 08:57

Es que mira que es lleig aixo de "Lerida". Me sone raro, com si parlessin d'una altra ciutat.

si, a mi em pasa el mateix.


lo k pase eske molta gent de lleida kuan parle castella tambe diu lerida

#18 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 mayo 2005 - 09:22

pos jo no u e dit mai..... es Lleida en català y lleida en castellano

#19 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 4 topics

Escrito 10 mayo 2005 - 09:57

como ya comente una vez,en mi dni pone Lleida,y vivo en Madrid,y esta hecho en Madrid,asi que Lérida como tal no existe,es mas cuando vas por la carretera,desde Zaragoza pone Lleida,antes ponía Lerida,evidentemente,pero pq antes era asi,igual que ya no vereis La Coruña sino A Coruña,otro caso distinto es el de Alava pq sigue siendo Álava y no Gasteiz como en Vasco

#20 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes

Escrito 10 mayo 2005 - 11:26

pos jo no u e dit mai..... es Lleida en català y lleida en castellano

jo tampoc, sempre e defensat el mot lleida, encara que haigi de parlar am amics meus que son castellans. a mes tambe el mes bonic, LLEIDA!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos