Ir al contenido


Foto
- - - - -

El messenger de la web i Service Pack 2 de windows.


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
6 respuestas en este tema

#1 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 29 abril 2005 - 11:12

Bé, tinc per costum utilitzar el Internet explorer 6, actualitzat del service pack 1 i 2 i bloqueja els anuncis emergents automàticament.

Això m'ha impedit que em funcionés la rebuda de missatges privats del messenger de la web, pot semblar algo lògic pero ho postejo aqui per si a algú més no li arriben les respostes ;P

Doncs això, pels que utilitzeu el explorer 6 amb service pack, activeu la opció de "permitir elementos emergentes de este sitio" per a que el messenger de la web funcioni correctament.

Salut!

#2 bernard

bernard

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 395 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 abril 2005 - 11:49

el firefox es millor, ho vaig llegir aqui a la web, i ara vaig amb ell i em mole. a més man dit q el service pack 2, provoca molts problemes, ara bé jo no ho sé.

#3 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 abril 2005 - 01:03

el firefox es millor, ho vaig llegir aqui a la web, i ara vaig amb ell i em mole. a més man dit q el service pack 2, provoca molts problemes, ara bé jo no ho sé.


Sips, a mi els de telefonica em van aconsellar que m'elimines e service pack 2 pk donava molts problemes i o vaig fer.

#4 Martinetti

Martinetti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.074 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 abril 2005 - 02:18

el firefox es millor, ho vaig llegir aqui a la web, i ara vaig amb ell i em mole. a més man dit q el service pack 2, provoca molts problemes, ara bé jo no ho sé.


Sips, a mi els de telefonica em van aconsellar que m'elimines e service pack 2 pk donava molts problemes i o vaig fer.


8O 8O Hòstia k estrany! els de Telefònica!! Si ho sabes el Bill..... :lol: :lol: :lol:


Lo pitjor k ha fet mai Microsoft (a part de tots els sistemes operatius) és el Service Pack 2, no va de cap manera i només dona que problemes.


PD: és un boníssim consell, sóc un informàtic professional i cada ordinador k tinc li trec o no l'instal·lo.

#5 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 29 abril 2005 - 03:16

a mi tampoc em surten tot i utilitzant el firefox, algu em pot ajudar??
GRACIES.

#6 Peris

Peris

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 5 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 abril 2005 - 03:46

El Firefox tanca les finestres emergents de manera automàtica, però quan ho fa, apareix una iconeta (un quadre amb una X) a sota a la dreta.

Féu clic sobre el símbol i doneu-li a "permet els emergents per a...". :wink:

#7 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 29 abril 2005 - 09:05

merci peris!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos