Ir al contenido


Foto
- - - - -

Sergi Barjuán


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
20 respuestas en este tema

#1 Gica

Gica

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 165 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 abril 2005 - 02:13

Creieu k el Sergi Barjuán sería un bon reforç de cara a la temporada següent am unes condicions económikes i esportives similars a les de l'Stankovic?
Reforçaría una possicio fins ara débil, aportaria experiencia i qualitat, xo lunic dubte recau en la seva edat.
Qué en penseu?

#2 Leki

Leki

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 379 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 abril 2005 - 02:18

dons sembla una bona incorporacio, si ens te de dona un rendimen com el de lestankovic k vingui!

#3 bernard

bernard

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 395 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 abril 2005 - 05:21

vols dir que vindria?
se li acaba contracte?

home com a substitut de dani marin estaria prou bé!

#4 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 26 abril 2005 - 05:23

Home, sí, la veritat, seria una bona injcorporació.
Però una pregunta: Barjuan sempre ha estat lateral amb tots els equips on ha jugat i aquí el voleu posar en el lloc de l'STANKOVIC?
Encara fos en el lloc de DANI MARÍN............ :? :? :? :? :?
Sigui com sigui, sí que em semblaría un bon reforç de cara l'any que ve perquè ja té 32 o 33 anys i aportaría experiència a l'equip.

Jjajajajaja Tot i que com continuem així fitxant "iaios", com aqull qui diu haurem de fotre un equip per jugar categoría de vterans eh?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: 8) 8) 8) :lol: :lol: :lol:
És broma............ :wink: :wink: :lol: :lol:

#5 MIKICOG

MIKICOG

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 abril 2005 - 07:14

Tiene un año mas de contrato con el Atletico de Madrid, aunque creo que no querria fichar por nosotros.

#6 Martinetti

Martinetti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.074 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 abril 2005 - 08:46

Aquest any el foten fora de l'Atlètico...

Podriem intentar fitxar-lo per un parell d'anys, ja que és un grandíssim jugador i encara pot donar molt de si mateix.


INTENTE-M'HO!!!

#7 Gica

Gica

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 165 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 abril 2005 - 08:49

El Sergi i l'Aguilera acaben contracte am el atletico, el Sergi vol seguir i l'Aguilera penja les botes.
En kuan a lo de jugar de lateral esquerra, ja s'ha dit, lunic k parlem de k accedeixi a les condicions economikes marcades pel club al igual k a fet Stanko (mes o menys, xq tb deu cobrar lo seu).
I si vindria o no, es resol fentli la proposta. Factors a favor tindria lestada de l'oscar i l'Stanko k son jugadors de renom i a més deu conèixer a Nakor. A més, es treuria la presio x guanyar titols com a tingut fins ara i entendria com una bona retirada crec jo. Tb la proximitat geografica. Dspres de estar a Madrid els darrers anys, potse linteresaria tornar a Catalunya.
Vist aixi k opineu?

#8 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 abril 2005 - 08:53

Sergi te 34 anys i acaba contracte i l'atletico sel vol treure de sobre , pq segons e sentit vol fer una neteja total de l'ekip i fins a 16 jugadors estan transferibles .

#9 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 abril 2005 - 09:32

Jimmy no diuen el lloc d'stankovic sino les condicions dstanko el lloc ja sabem que es lateralper mi ja em va be encara que per ara u vec impossible.... mesque res perque el dorado (daurat en català) es mes dolent que la mare que el va parir

#10 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 abril 2005 - 10:19

ara u vec impossible.... mesque res perque el dorado (daurat en català) es mes dolent que la mare que el va parir

Daurat,jeejjejej quin humor mès fi que tens Tucho :)

#11 palau

palau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 162 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 abril 2005 - 01:56

Este no se'n va al Lleida de cap de les maneres!
SEGUR QUE CONTINUA AL AT.MADRID

#12 shaskya

shaskya

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 106 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 abril 2005 - 08:42

Es Sergi, ex jugador del Barça, tots el coneixem, pero aixo no vol dir k sigui una bomba! Que ja te 34 anys!!!
Jo no crec que sigui una bona idea... Sirà com l`Oscar...que pensam que com ha jugat amb el Barça es un crack però realment esta pasant desapercebut...

#13 bernard

bernard

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 395 mensajes
  • 12 topics

Escrito 27 abril 2005 - 09:12

si delfi geli se'n va anar al girona nosaoltres també podem fitxar a sergi!

on es ll'amunike? aquest també! :lol: :lol:

#14 lleidatic

lleidatic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 463 mensajes
  • 9 topics

Escrito 27 abril 2005 - 10:23

Home, a un preu economic... jo perfereixo gastam els diners amb Catala, Navarro, Autet, o Crussat, es vell i va a menys , la seva principa arma sempre a set la velocitat, ara per ganes no serà..no se a un preu raonable.

#15 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 4 topics

Escrito 27 abril 2005 - 12:35

Jo no el vull. Demanarà massa i segur que es passa mitja temporada lesionat. Vividors no!!!

#16 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 abril 2005 - 01:55

a mi em sembla un bon reforç. el no ja el tenim, no costa gaire probaru. a tot arreu on a estat u a fet perfecte i jo crec que encara te corda per a rato.

#17 ismamurcia

ismamurcia

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 289 mensajes
  • 16 topics

Escrito 28 abril 2005 - 04:33

es seguro que no va a seguir en el atleti,seria un buen fichaje,pero todo depende de si sergi quiere jugar en segunda

#18 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1.770 mensajes
  • 3 topics

Escrito 28 abril 2005 - 04:56

El que ha de fer Lleida és fitxar jugadors joves de Segona b a Segona A que puguin anar més, per fitxar un jugador veterà s’ha de mirar que sigui un bon professional que no vingui aquí de vacances, en aquest cas el Sergi ho és un bon professional, pel tema del diners no està per exigir massa a la seva edat en cas que no tingui ofertes de primera.

#19 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 abril 2005 - 05:17

el webmaster te rao, seria un bon fitxatge, dnaria nom al ekip, i per probar-ho... ke no kedi!

#20 REDMON

REDMON

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.444 mensajes

Escrito 28 abril 2005 - 07:10

Jo u trobo un bon reforç. Si el poden fitxar qel fitxin, crec q fara un bon paper.

Encara men recordo qel van fe fora del barça quan iavia el van gaal, ere mol bon lateral pero tot i aixi el van fotre fora com sempre. Espero q ara am la edat q te no estigui acabat si a de vindre al lleida.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos