Ir al contenido


Foto
- - - - -

Equip x la temportada vinent!!!!!


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
28 respuestas en este tema

#21 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 marzo 2005 - 07:50

Podriem fer un intercanvi Parra al LLeida i nosaltres els i donem al Arnal,crec que als del Balaguer no els i faria gaira gracia!!

#22 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 marzo 2005 - 07:54

firmo ara mateix un canvi Parra al LLeida i Arnal al Balaguer,encara que els del Balaguer no els i faria gaira gracia em sembla!!! :D

#23 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 21 marzo 2005 - 07:58

firmo ara mateix un canvi Parra al LLeida i Arnal al Balaguer,em sembla que sortirien perden i de llarg els del Balaguer :roll:

#24 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 1 topics

Escrito 21 marzo 2005 - 08:01

akest ultims tres missatges son meus disculpeu les molesties!!!

#25 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 marzo 2005 - 01:26

Jo reforçaria sobretot la davantera i algun lloc de la defensa.

Per aquí s'han donat noms interessants que podriem fitxar, q prenguin nota els directius del Lleida que sé que més d'un es passa per aquí! :lol:

#26 Guest_yo mismo_*

Guest_yo mismo_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 22 marzo 2005 - 02:03

catala no es del albacete?

#27 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes

Escrito 23 marzo 2005 - 07:23

Si finalment l'U.E. Lleida no aconseguís el fitxatge de Crusat, Oskitz es una alternativa molt vàlida per cubrir la seva possible baixa.
La temporada passada va ser protagonista destacat en els equips inferiors de la Real Societat. En el foro del club donostiarra, els aficionats txuri urdiñ, apostaven clarament per la seva incorporació al primer equip. Però la seva joventut (actualment te 17 anys) ho va desaconsellar, i finalment Amorrortu va autoritzar la seva cessió a l'Eibar.
Aquesta temporada no ha gaudit de gaires oportunitats (només ha jugat 45 minuts), en part per la dura competència (Llorente, Kike Mateo) en part per l'inexperiència. I si la propera temporada l'Eibar es a Primera (tant de bo), potser el seu club voldria buscar una cessió més en la mesura de projectar la carrera del jugador en un sentit ascendent.
Físicament es un calco de Crusat, i el seu estil de joc es molt refinat i intel.ligent. En qualsevol cas, en els propers anys sentirem parlar molt d'aquest jugador.





SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#28 Piparata

Piparata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.423 mensajes

Escrito 23 marzo 2005 - 08:04

Matosas, Felicitats! Més o menys són els jugadors ke tenia pensats! Güiza seria un bon fitxatge, el C. de Múrcia pot baixar! Tots akests ekips ke baixen san despendre dels seus jugadors estrella perke sino...! El problema es ke de ben segur ke hi haurà ofertes superiors a les ke ofereix el Lleida! Els jugadors ke vindran al Lleida lany ke be, o estan predisposats a jugar en el Lleida per voluntad propia i sense mirar el Cèntim o desconeguts i de l' extranger! És la meva opinió! El capital es el capital!

#29 Guest__*

Guest__*
  • Anónims

Escrito 23 marzo 2005 - 08:51

Soc Matosas....

Home els homes xls que jo he apostat son importants i no dubto que algun d'ells es complicat. Encara que jo penso que si les coses es fan amb temps doncs hi ha mes possibilitats i el jugador enten que hi ha un projecte. Hi ha un jugador que no heu comentat gaire que es en VICTOR. Jo apostaria molt fort per ell. Es rápid (molt important a la segona divisió), marca bastants gols arribant desde la segona punta (ens falta una miqueta de gol desde les mitjes puntes), i pot resoldre partits. Crec que té 32 anys peró esta bastant bé fisicament. Davant la mala temporada que ha fet el Valladolid es possible que vulguin renovar-ho tot i el deixin marxar!!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos