Ir al contenido


Foto
- - - - -

Graderia coberta.


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
24 respuestas en este tema

#1 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 marzo 2005 - 11:07

S'ha dit en diversos posts que molta gent ha abandonat l'U.E. Lleida per la comoditat i el confort que ofereix el Barris Nord, sobretot a l'hivern. Lleida, a l'hivern, es una ciutat freda, climatologicament parlant. Potser seria una bona pensada, que la Paeria cubrís la totalitat de la graderia, encara que s'hagués de reduir sensiblement la capacitat.
Quan veus els estadis anglesos o escocesos, la grada coberta dona sensació d'aixopluc, i fomenta el caliu i l'ambient. De pas es podrien tapar aquells forats de la preferent que semblen "vomiteros" per a la pobra afició que ha de patir els talls de digestíó provocats per les insolacions en els partits de la segona volta i torneigos d'estiu.
QUE LA PAERIA INVERTEIXI PER UN ESTADI QUE INVITI A L'ASSISTENCIA.




SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#2 Leki

Leki

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 379 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 marzo 2005 - 11:10

€..

#3 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 10 marzo 2005 - 11:18

S'ha dit en diversos posts que molta gent ha abandonat l'U.E. Lleida per la comoditat i el confort que ofereix el Barris Nord, sobretot a l'hivern. Lleida, a l'hivern, es una ciutat freda, climatologicament parlant. Potser seria una bona pensada, que la Paeria cubrís la totalitat de la graderia, encara que s'hagués de reduir sensiblement la capacitat.
Quan veus els estadis anglesos o escocesos, la grada coberta dona sensació d'aixopluc, i fomenta el caliu i l'ambient. De pas es podrien tapar aquells forats de la preferent que semblen "vomiteros" per a la pobra afició que ha de patir els talls de digestíó provocats per les insolacions en els partits de la segona volta i torneigos d'estiu.
QUE LA PAERIA INVERTEIXI PER UN ESTADI QUE INVITI A L'ASSISTENCIA.




SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA



bidekari estas com una cabra. Els diners els poses tu?

#4 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 marzo 2005 - 11:22

aket es el grandisim problema, els calers, si no ja tindriem un camp nou a lleida :P:P:P

#5 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 10 marzo 2005 - 11:27

aquet camp no el tocaran durant els proxims 30 anys lo menos, si no es per fer una llotja nova xd Va aixi la cosa

#6 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1.770 mensajes
  • 16 topics

Escrito 10 marzo 2005 - 11:29

Jo crec que el futur serà que tots els camps siguin coberts completament però ja veurem si ho podrem veure, :lol:

#7 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 marzo 2005 - 11:31

k algu escolti les teves paraules webmaster jejeje :P

#8 _Crack_

_Crack_

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 120 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 marzo 2005 - 11:35

mare de deu....sense comentaris

#9 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 marzo 2005 - 12:03

No estaria gens malament cobriro , ja que molta gent nomes va al barris nord perque alli dins no i fa el fred que ens trobem sempre al camp d'esports.

#10 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 marzo 2005 - 12:06

Aixo que el cobreixin, posin calefaccio per l'hivern i are condicionat a l'estiu!!! :evil: :evil: :evil:

#11 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 11 marzo 2005 - 12:06

oye que si quieres ponemos el campo,como lo tiene el Madrid con calefacción que no hay quien este viendo un partido del calor que hace.Tu sabes lo que puede costar esto?
De todas formas,el campo del Valladolid es el mas frío de España y allí si que va la gente,no mucha pero van,no creis que tendrian que cambiar la política de precios,y demás cosas para que el campo se llene?
Joder,mira soy de Madrid,he ido este año a verlo con el Pontevedra,creo que ganamos 4-0 con hat-trick de Nakor,y no había ni el tato,pero en cambio el año pasado en la promoción si,no creeis que falla algo?
Yo lo veo así desde la distancia

#12 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 marzo 2005 - 10:45

si la gent no vol vindre al futbol perque fa fred al camp,es que aquestos no han set socis mai del lleida,n´hi de cap equip de futbol!!Els bons seguidors tan els i fa que plogui,o que estem a 40graus a l´ombra!!!Ens estem tornant tots molt senyoritos!!
Per mi el camp esta de puta mare!!

#13 Martinetti

Martinetti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.074 mensajes
  • 3 topics

Escrito 11 marzo 2005 - 03:40

S'ha dit en diversos posts que molta gent ha abandonat l'U.E. Lleida per la comoditat i el confort que ofereix el Barris Nord, sobretot a l'hivern. Lleida, a l'hivern, es una ciutat freda, climatologicament parlant. Potser seria una bona pensada, que la Paeria cubrís la totalitat de la graderia, encara que s'hagués de reduir sensiblement la capacitat.
Quan veus els estadis anglesos o escocesos, la grada coberta dona sensació d'aixopluc, i fomenta el caliu i l'ambient. De pas es podrien tapar aquells forats de la preferent que semblen "vomiteros" per a la pobra afició que ha de patir els talls de digestíó provocats per les insolacions en els partits de la segona volta i torneigos d'estiu.
QUE LA PAERIA INVERTEIXI PER UN ESTADI QUE INVITI A L'ASSISTENCIA.




SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


Estic d'acord amb tú!!

Jo vaig anar al camp de l'Alabès i mira que foteia un fred k te cages!! però amb el camp cobert s'està molt més bé i no es nota tant el fred d'està de collons!


Grades cobertes ja!!!!!!!!!!!!!!!

#14 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 marzo 2005 - 06:25

Si un es del lleida, tan se val ke nevi, plogui, foti fred o estem a 40 graus, es va al camp i punt! si n ovens xq no s' esta comode eske et un llepafils, i ke no estimes al club (lo de no vindre al camp per comoditat, estarien exempts persones amb discapacitats fisiques, que necesitesin cadires mes comodes i demes...)

Si estimes al club, el clima es lo de menys, i si no AIRE!!!!

#15 Piparata

Piparata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.423 mensajes
  • 4 topics

Escrito 11 marzo 2005 - 08:49

No hi ha cap estadi a Espanya amb akestes característikes no? Jo en sé de un ke a principi de temporada el cobriria i encara...!

#16 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 marzo 2005 - 10:40

primer d tot, falta d €.
si volem q la paeria ens faci aixo aurien d veure que el lleida importa als ciutadans i q el camp estigues ple cada setmana.

PD: seria una bona idea, e?
e sentit dir que tenen q ampliar el palco, algu em pot confirmar la informacio?

#17 qaixal

qaixal

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.320 mensajes
  • 1 topics

Escrito 12 marzo 2005 - 12:49

No amplien el palco, el que fan al voltants del palco es com una zona V.I.P per intentar treure algo mes de diners, pero diuen que volen ficar aquestes localitats a mig quilo el seient... no se, em sembla excesivament car.

Lo de les graderies cobertes... bidekari em sembla que a la teva frase SALUT CONEIXEMENT I LLEIDA li podries treure lo de coneixement. Un camp que no van ni 5000 persones cada diumenge i vols que facin aquesta despesa??. A mes, em sembla que el caliu a un camp com els que parles el dona la gent i no tant la coberta.

#18 BalaFiero

BalaFiero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.062 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 marzo 2005 - 01:02

I tu també te l'hauries de treure del cap, on ses vist mig kilo per un seient a la millor zona d'un estadi de Segona A? Aixo no ho fan ni al Camp Nou ni a cap altre gran estadi europeu. Per la mort de deu no comencem ara a grandir xifres sense saber res de certesa.

#19 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 marzo 2005 - 01:21

I tambe podriem ficar que es tapes el estadi quan plogues com el del ajax.... :lol:

#20 qaixal

qaixal

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.320 mensajes

Escrito 12 marzo 2005 - 02:01

jo ja he dit que em sembla car, xo es el que fica a segre.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos