Ir al contenido


Foto
- - - - -

copa coca-cola


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
4 respuestas en este tema

#1 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.005 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 marzo 2005 - 06:48

dons aixo aket finde al ciutat jardi es juga akesta copa no te res a veure am el lleida, bueno si k i jugen persones de ls categories inferiors. Pero = surt una figura i daki uns anys el veiem juga al camp d' esports

#2 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 09 marzo 2005 - 06:53

no tens fé xDDDD
al Lleida no hi ha lloc per a jugadors joves i de la terra, ademes es una posibilitat molt remota, es poden comptar amb els dits de les mans els lleidatans ke han arribat a l' elit els ultims anys (ke han arribat i san kedat)

Pero de tan en cuant en pot sortir algun, pero es massa aviat encara, en una copa de cadets poques promeses veuras, el futur de un futbolista kuan encara es jove es molt incert.

#3 -LoPs-

-LoPs-

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 395 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 marzo 2005 - 02:59

la copa coca cola es una iniciativa extraordinaria, soc integrant del ekip wañador de l'any passat, llastima k akest añ ja no puc juga..:( xo lany passat va ser impresionant!!!!!!!!!!!!!!!!!

tots els bons k i participen ia aurien d destaca en els seus clubs respectius

#4 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 10 marzo 2005 - 07:17

aquesta iniciativa es molt bona. a mes jo crec que el que arribi a Gran Canaria (em semble que es on es juga la final) si destaca una mica no li faltara per rebre diferents ofertes importants.

#5 Piparata

Piparata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.423 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 marzo 2005 - 07:26

Pixtic! Comfirmat ke es juga la final a Gran Canaria!
-LOPS- del Gili Gaia? Em van dir ke per un penalty inexistent vau guanyar a poc del final? Això tampoc es no? Jo sóc integran del Mirasan! Per allí estaré! A vere ke fotrem! Rival: Episcopal, subcampió de la Copa!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos