Ir al contenido


Foto
- - - - -

Missatges privats


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
10 respuestas en este tema

#1 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes
  • 1 topics

Escrito 05 marzo 2005 - 02:26

Bones webmaster, volia comentar-te sobre els missatges privats de la web. A mi personalment em van fatal, i avui n'he rebut uns quants de fa temps...

Volia preguntar si algú més li passa, o si només és un problema personal.

Salut!

#2 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1.770 mensajes
  • 16 topics

Escrito 05 marzo 2005 - 02:32

Missatges privats o missatges del messenger?

#3 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes
  • 1 topics

Escrito 05 marzo 2005 - 03:00

Privats de la web

#4 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 05 marzo 2005 - 03:10

Jo mai utilitzo missatges privats, mes que re pq mai ho miro.

Sempre que vui di algo u fai per missatge del fantastico e insuperable "ue lleida messenger" :lol:

#5 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1.770 mensajes
  • 16 topics

Escrito 05 marzo 2005 - 03:49

Suposo que et refereixes als missatges del “UE Lleida Messenger” que surten per finestres emergents, quan marxes de la web sense fer logout quedes a llista durant un minuts, si durant aquell temps algú t’envia un missatge els veuràs el dia que et tornis a connectar, per no sortir a llista quan no hi sou heu de prémer el «Sortir»
També s’ha de vigilar que el vostre navegador no bloquegi les finestres emergents per aquesta web.

#6 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 05 marzo 2005 - 11:44

nose, jo a vegades rebo missatges al cap de un dia, kuan e estat online tota lo dia (sense estar jo present escalr xD) nose, abans anaba força be, o potser vai mal fixat.....

#7 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 marzo 2005 - 11:52

hi ha vegades que es instantani i altres triga dies!!!! 8O

#8 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1.770 mensajes
  • 16 topics

Escrito 06 marzo 2005 - 12:05

nose, jo a vegades rebo missatges al cap de un dia, kuan e estat online tota lo dia

En aquest cas és perquè l'internet explorer queda mig penjat sovint, no es que arribin al cap d'un dia, arriben quan tornes a obrir el programa, obrint i tancant va bé.

#9 Martinetti

Martinetti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.074 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 marzo 2005 - 01:42

Utilitzeu el Firefox!!!!!!!!!!

És una variant del Mozilla que és molt àgil i fàcil d'utilitzar! la podreu trovar a:

http://www.softcatala.org

Està en català i a més si vols obrir moltes finestres per estar a diferents llocs a la vegada amb el mateix navegador sobre només pestanyes

Això sí, vigileu amb les opcions com a dit el webmaster del bloqueig de finestres emergents i cookies, però és molt fàcil d'utilitzar a les opcions.

#10 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 06 marzo 2005 - 01:48

webmaster, jo uso el Firefox i no el iExplorer, pero nose, aixo dels missatges va a dies, com han dit be, a vegads arriben al moment i altres al cap de 1 o 2 dies.

#11 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes
  • 1 topics

Escrito 19 marzo 2005 - 04:52

Suposo que et refereixes als missatges del “UE Lleida Messenger” que surten per finestres emergents, quan marxes de la web sense fer logout quedes a llista durant un minuts, si durant aquell temps algú t’envia un missatge els veuràs el dia que et tornis a connectar, per no sortir a llista quan no hi sou heu de prémer el «Sortir»
També s’ha de vigilar que el vostre navegador no bloquegi les finestres emergents per aquesta web.


Perdona, entenia missatges privats per lo de UE Lleida Messenger sí. Segueixo tenint el problema, sempre els rebo tard, i de cop tots.

Salut i a pel Valladolid!!!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos