Ir al contenido


Foto
- - - - -

us enrecordeu????


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
23 respuestas en este tema

#1 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 01 marzo 2005 - 07:11

Posted Image

#2 Piparata

Piparata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.423 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 marzo 2005 - 07:19

Collons Collons ke me kedat bocabadat! Jo ke hi era petit...! Això es una afició! Kins collons tiussssss! Joderrrrrrrrrrrr! Kina aficióooooo! Mare meva! Ocupaven tot el gol sud, pel ke es beu! Akests "bascs" tenen més collons ke jo ke sé... Em podrieu confirmar si akesta colla o penya són els
Indar Gorri? Ole per ells! :D

#3 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 01 marzo 2005 - 07:23

Ya veus que si me'n recordo. Els rojillos ens van plenar la ciutat de vermell per un dia. Bon partit, si senyor (1-0 Simeon)

#4 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 marzo 2005 - 07:36

DEU MEU!!!!!!!! 8O 8O 8O 8O COM M'AGRADA!!!! QUE VINGUIN UNS QUANTS CAP A TARRAKO!!!!

#5 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 01 marzo 2005 - 08:16

kina enveja d'aficio...

#6 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 marzo 2005 - 09:44

kina gent mes maja aquests navarros!!!!

#7 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 marzo 2005 - 10:19

Collons Collons ke me kedat bocabadat! Jo ke hi era petit...! Això es una afició! Kins collons tiussssss! Joderrrrrrrrrrrr! Kina aficióooooo! Mare meva! Ocupaven tot el gol sud, pel ke es beu! Akests "bascs" tenen més collons ke jo ke sé... Em podrieu confirmar si akesta colla o penya són els
Indar Gorri? Ole per ells! :D

+

si k son els Indar Gorri

#8 ZorKum

ZorKum

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 895 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 marzo 2005 - 10:31

yaves quin partit jo hi era, si no estic comfos vam guañar 1-0 sobre el minut 90 no?? dona gust veure desplaçamens aixi, per que daqui q ni fem un aixi nosaltres queda molt .....

#9 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 01 marzo 2005 - 10:32

Encara recordo tots els jugadors abraçats dins de la porteria. Era l'ascens, ja el teniem però ens van haver de robar el partit de l'Extremadura...

#10 NUMANTINO

NUMANTINO

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 marzo 2005 - 12:11

si ke men recordo van fer pintades per tota la ciutat i es van carregar vidres dels cotxes...lo que nsoe es kin any va ser 97, 08 o 99, tambe mern recordo k al final hi va haver jaleo..

#11 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 02 marzo 2005 - 12:12

Encara recordo tots els jugadors abraçats dins de la porteria. Era l'ascens, ja el teniem però ens van haver de robar el partit de l'Extremadura...


Aquell 2-3 no l'oblidaré en ma vida, el robo que ens va deixar sense el 3er ascens de la nostra historia :x

Per cert, assistencia d'aquell dia: 8600 :roll:

#12 foreverblau

foreverblau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 172 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 marzo 2005 - 08:24

Aquell dia va ser dels millors d'ambient futbolistic que s'ha viscut a Lleida en els darrers anys, va ser al mes de març.

Despres a la primera setmana d'abril, coincidint amb els actes del 60 aniversari del Club i que vam guanyaral Cordoba per 1-0 (en un partit en el que va ploure i que al descans es va fer l'homenatge a jugadors del Lleida de les primeres temporades),ens vam posar liders !,després va venir lo del Extremadura....

Del partit contra l'Osasuna,a mes d'haver 6.500 persones al camp (més de 1000 de fora) el que recordo es el gol de Simeón al minut 92,ha setl a vegada que s'ha cantat ungol amb mes força al Camp d'Esports, i sobre tot l'imatge de tots els jugadors dins la porteria abraçats.

Per cert aquesta imatge es va utilitzar per part del Club en algunes coses de marketing,comlacampanya d'abonatso així (era una foto que ho resumia tot) i recordo que es va fer un llibre que parlava del Lleida i Lleidatanisme que va fer el Roberto Fernandez,que era president del Consell Social,en elque la foto de portada era aquesta.

Si us plau,si algú la té i la pot penjar em faria molta ilusió tornar a veure-la. (jo crec que tinc el llibre però no se com penjar-la)

#13 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 02 marzo 2005 - 09:11

Per cert aquesta imatge es va utilitzar per part del Club en algunes coses de marketing,comlacampanya d'abonatso així (era una foto que ho resumia tot) i recordo que es va fer un llibre que parlava del Lleida i Lleidatanisme que va fer el Roberto Fernandez,que era president del Consell Social,en elque la foto de portada era aquesta.

Si us plau,si algú la té i la pot penjar em faria molta ilusió tornar a veure-la. (jo crec que tinc el llibre però no se com penjar-la)


Cert, jo tb tinc el llibre o almenys el tenie.
M'enrecordo que el llibre havie arribat a tot deu que ere soci menys a mi pq soc de la Bordeta i va tardar moltissim :evil: :lol:

A vere si el trobo i aquesta tarda fico per aqui la foto.

#14 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 02 marzo 2005 - 09:56

Quin goig de foto! Impresionant de veritat. Per a mi l'Osasuna sempre serà un magnífic model a seguir.

#15 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 marzo 2005 - 10:52

Una aficio que al final del partit crida LLEIDA LLEIDA LLEIDA, i la del LLEIDA crida OSASUNA OSASUNA OSASUNA!!!!!!

A veure si ens retrobem aviat!!!!!

#16 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 02 marzo 2005 - 11:00

quan anavam allà naltros també ens ho passavam de conya (us enrecordeu foreros que hi hagueu anat?) no sé si van arribar a ser 6 anys seguits anant a pamplona ...en fin, si voleu aprofudir més en la relació lleidatano-navarra passeu per aquesta web... http://es.geocities.com/indarlenin/
està politizada però es canyera..
i si no, la oficial també està molt bé...
http://indar-gorri.com/



Posted Image

#17 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 02 marzo 2005 - 02:13

tambe no ens em doblidar del goig que fa el marcador al fons de la foto. en aquella epoca erem del pocs equips de segona que teniem una marcador aixi.

#18 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 02 marzo 2005 - 02:44

Aleshores ficaven videos i publicitat abans del partit, no se perquè ara nomès el fan servir d marcador, esta molt desaprofitat !!!

#19 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 02 marzo 2005 - 02:52

kins derbis jo era molt petititet!pero menrecordo ke va ser un partidas

#20 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 02 marzo 2005 - 05:22

Posted Image

No ho se fer millor, això de les imatges ho haure de practicar.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos