Ir al contenido


Foto
- - - - -

Proposta pel bon funcionament del foro!


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
5 respuestas en este tema

#1 Angel24

Angel24

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 330 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 febrero 2005 - 01:14

Jo proposo que pel bon funcionament del foro no donguem credibilitat a cap missatge enviat per convidats... cada cop que un convidat escrigui alguna cosa, que la majoria de la gent registrada, en lloc de comentar el contingut del missatge passem olímpicament i instem al individu al seu registre! Crec que es lo millor, tant per missatges de seguidors d'altres equips provocant, com per missatges del tipus la bomba....
I senyor Webmaster, has mirat lo que hem comentat majoritariament de obligar a la gent al seu registre? Es una cossa que s'ha comentat molt sovint pero mai hem rebut resposta directa de voste! (i si has comentat alguna cosa no m'he adonat o no l'he llegit)
Gracies!
VISCA EL LLEIDA I VISCA EL FORO!!!!!
HARDCOORE LLEIDA*CREW!

#2 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 02 febrero 2005 - 02:57

Jo per la meva part ja fa temps que no gasto els meus missatges amb invitats que venen a tocar els collons.

Espero que tots fem el mateix.

#3 Andreuenc

Andreuenc

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 130 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 febrero 2005 - 03:55

Doncs tens raó Àngel, això s'hauria de canviar, ja veuries tu com no escriurien tantes tonteries i se sabria del tot qui escriu i qui no.

#4 Fondarella973

Fondarella973

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.155 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 febrero 2005 - 04:46

bona iniciativa

#5 Piparata

Piparata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.423 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 febrero 2005 - 08:56

Jo em quedo amb les dos primeres frases d' en RoD! Això sí, hi ha convidats que es mereixen un respecte! Ningú ho discuteix!

#6 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 04 febrero 2005 - 10:22

Jo proposo que pel bon funcionament del foro no donguem credibilitat a cap missatge enviat per convidats... cada cop que un convidat escrigui alguna cosa, que la majoria de la gent registrada, en lloc de comentar el contingut del missatge passem olímpicament i instem al individu al seu registre! Crec que es lo millor, tant per missatges de seguidors d'altres equips provocant, com per missatges del tipus la bomba....
I senyor Webmaster, has mirat lo que hem comentat majoritariament de obligar a la gent al seu registre? Es una cossa que s'ha comentat molt sovint pero mai hem rebut resposta directa de voste! (i si has comentat alguna cosa no m'he adonat o no l'he llegit)
Gracies!
VISCA EL LLEIDA I VISCA EL FORO!!!!!
HARDCOORE LLEIDA*CREW!


Hem sembla bé




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos