Jump to content


Photo
- - - - -

reformes al estadi XDD


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
44 replies to this topic

#21 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6,500 posts
  • 0 topics

Posted 28 January 2005 - 07:00 PM

Remodelar vale pero ampliar no val la pena perque no l'omplim el camp de moment

#22 BalaFiero

BalaFiero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,062 posts
  • 1 topics

Posted 28 January 2005 - 07:27 PM

Pero aixo repercutirie 1.500 o 2.000 seients més, no serie gaire diferencia.

#23 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1,770 posts
  • 16 topics

Posted 28 January 2005 - 07:57 PM

jua juas nose si ho dius de conya o que, pero lleida es una de les ciutats mes endeutades d'españa..tot s¡ha d dir kes de les mes segures..tambe d les mes cares :evil: la paeria i la diputacio n'estant farts de fikar dienrs per l'esport lleidata...mes no en fikaran, no s'hi maten gaire..només has d veure com esta tot... :( i petit no se kedara mai !!jus jus sent gratis venen 5000 persones per la grama i per l'ascens 9000 i amb entrades gratis no te lo pierdas...aixo no te remei :cry:

Em sembla que no has entès gaire el que estem dient en aquest post, només parlem de suposicions, amb el 80% de camp buit cada partit ja ho sabem que per ara no s'hi ha de fer res.
Estaríem bé que el qui estigues endeutat no es pogués gastar ni un duro...
L’ajuntament haurà de fer el que Lleida necessiti i si un moment donat el Lleida necessites un camp per 18.000 persones pues l'ampliaren igual com van fer el camp d'Esports o el barris nord i la seva ampliació quan va ser necessari.

#24 Piparata

Piparata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,423 posts
  • 0 topics

Posted 28 January 2005 - 08:21 PM

BalaFiero, cabriem 16.000? Si sempre ke nem al camp son 3000! Es igual! Ja podem fer coses! NO TENIM CAPITAL SENYORS!

#25 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,306 posts
  • 4 topics

Posted 28 January 2005 - 10:02 PM

el camp quedaria molt guapo tancat perque es dels pocs que esta obert per les cantonades, a mes esteticament queda mes bonic. pero primer de tot s'ha d'aixecar el gol sud, sino si que quedaria malament!!
pero jo em faig dos preguntes:

- qui posaria el presupost?

- per que lhem dengrandir si tampoc lemplenariem?

#26 BalaFiero

BalaFiero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,062 posts
  • 1 topics

Posted 28 January 2005 - 10:16 PM

A vere que tot aixo és qüestio d'estètica i no pas d'aforament, i nomes ha sigut una comparació de l'actual amb el tancat.

#27 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,585 posts
  • 1 topics

Posted 28 January 2005 - 10:27 PM

La veritat esque queda molt bé l'estadi així, molt més bonic del que ja és !!! El tema de l'aforament és un problema etern que sembla que la directiva no hi vulgui trobar solució. Es pensen que per treure els abonaments d'hivern i penjar-ho a la web la gent farà cua per treure's el carnet.

Aveure si fan una mica de promoció com cal !!

#28 ofermarss

ofermarss

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 816 posts
  • 0 topics

Posted 28 January 2005 - 10:31 PM

Com que no fa falta? El Camp d'Esports no és municipal? no si podrien fer concerts i omplir-lo? No ens queixem que no vingui la selecció catalana, quan en part és pel camp petit?

#29 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Posted 28 January 2005 - 11:21 PM

la veritat q no fa falta ampliar la capacitat de seients. Per ser un equip de segona tenim un camp força acceptable. a mes el problema mes greu k jo trobo es la seva ubicacio crec k quan es va pujar a prmera aquesta camp s'hauria d'haver fet a les afores per alli la bordeta o magraners k h ha força terrenys i pels cales no problem tenm als amics ros i gavin

#30 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7,794 posts
  • 9 topics

Posted 28 January 2005 - 11:21 PM

Com que no fa falta? El Camp d'Esports no és municipal? no si podrien fer concerts i omplir-lo? No ens queixem que no vingui la selecció catalana, quan en part és pel camp petit?



A VEURE CONCERTS ANIRIES AL CAMP D'ESPORTS???? :roll:
AL CAMP D'ESPORTS ES PER JUGAR A FUTBOL!

#31 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,070 posts
  • 0 topics

Posted 29 January 2005 - 12:40 PM

Si el camp no es va tancar és perquè privava de llum del sol a les cases dels voltants i perquè el gol nord es va fer més tard i ja no es podia tancar. A mi ja m'agrada tal i com està. Estic molt orgullós del camp que tenim.

#32 NUMANTINO

NUMANTINO

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 794 posts
  • 0 topics

Posted 29 January 2005 - 01:01 PM

avere...pel blueboy i el angel24... no dinc tonteries...i tinc un mig contacte...que no us dire d on ve..la questio es...
mireu com esta tot ..com esta la ciutat ...com estan els carrers..(exemples la foto denuncia de la revista aketa dl grup segre..com sta el paseig d ronda? i les runes akelles de al costa de anselm clavé?FOT MANIA si tenim aixi la ciutat ..)
no hi ha pasta ni del club ni del ajuntament k prouta feina fa amb la pasta k ens done...

i pel webmaster ya se k aixo es una proposta i suposicio(k no crec k es porti a terme tal com estan les coses) i parlant d kuan façi falta fer una ampliació es fara...oi tant k es fara..ens endeutarem mes i yasta cap probelma encara k ho dubto perk amb l'excelent afició k tenim..ya sabem tots k no cal i ak aixi esta prou be

#33 roger0013

roger0013

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 638 posts
  • 0 topics

Posted 29 January 2005 - 08:33 PM

ESTA FORÇA BE TAL COM ESTA, A MES DE CARA A L'ESTIU HI HA MES CORRENT D'AIRE :lol:


Pero de cara a l'hivern...

#34 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,372 posts
  • 9 topics

Posted 29 January 2005 - 08:37 PM

Com que no fa falta? El Camp d'Esports no és municipal? no si podrien fer concerts i omplir-lo? No ens queixem que no vingui la selecció catalana, quan en part és pel camp petit?



A VEURE CONCERTS ANIRIES AL CAMP D'ESPORTS???? :roll:
AL CAMP D'ESPORTS ES PER JUGAR A FUTBOL!


parle com si ja fos pixappi

#35 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,070 posts
  • 0 topics

Posted 29 January 2005 - 11:57 PM

Respecte a lo dels concerts dir que no em sembla bé que en fassin ja que a mi, com a soci, em pertany una cadira del Camp d'Esports, soc el seu propietari i no vull que ningú l'ocupi en cap cas, ni concerts, ni partits d'altres equips ni res. La meva cadira és meva fins a final de temporada i no em dona la gana que algú desconegut hi segui. Dieu-me egoista però la gent no ciuda les coses que no són seves i si es fa algun concert al Camp d'Esports haurem de canviar un munt d ecadires perquè algun desgraciat gracios de turno se les haurà carregat durant el concert. En definitiva que penso que la cosa ja està bé com està; el camp de futbol per al futbol

#36 Angel24

Angel24

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 330 posts
  • 9 topics

Posted 30 January 2005 - 11:05 PM

juasjuasjuasjusa
millor no esperis que el club te cuidi la cadira pq sempre tenen mes merda que el pal d'un galliner!!!!! jajajjaja com no la llimpis tu amb el don gols!!!!
Jo no crec q sigui viable fer concerts al camp d'esports, la selecció catalana estaria molt be, llavors si que veuriem el camp a petar....
a mes, per fer concerts aviat estara lliure tots els caps de setmana el pabello barris nord!

:D

#37 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,070 posts
  • 0 topics

Posted 30 January 2005 - 11:26 PM

Jo no espero que em netegin res; a més tu no has estat al Vicente Calderón o a qualsevol altre camp de primera no? aquells seients si que estan fets una merda, en comparació els del Camp d'Esports estàn molt millors.

Molt bo lo del Barris Nord, jeje

#38 Leki

Leki

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 379 posts
  • 4 topics

Posted 31 January 2005 - 03:14 PM

i el lleida no a pensat en fer un "pelotazo"??? ja se k no som el barça ni el madrid ni el valencia, pero on esta el camp desports el terreny segu k val mol mes k una altra zona mes a les afores tipo al voltan del mestre o a laltra part del riu don estan els instituts. se podria vendre el camp desports, alli fe tot de cases, saveu kuantes cases cabrien on esta el camp desports, mes el camp anex, mes el parking? moltes, i despres fer un estadi de 10000 seients am possibilitat dampliarlo(pk ara no fa falta mes seients) i ferlo per alguna dakestes zones k e dit, potse estic alucinan, pero si els contes surtisin e podria teni un estadi nou, tankadeta, una mika mes petit pk fes efecte k ta mes ple i eliminar una mika els gastos, on esta el camp desports es bona zona i una zona k es cara ja k es zona alta i ta al canto de rikardo. prefereixo teni lestadi a la zona del mestre o davan dels instituts a laltre canto del riu i elimina deute i tenirlo mes bonic lestadi.

#39 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6,132 posts
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Posted 31 January 2005 - 04:25 PM

Ei si, fem un camp nou al vial de la Bordeta, em quedarie a 2 minuts caminan :lol: :lol:

#40 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,372 posts

Posted 31 January 2005 - 04:59 PM

Com que no fa falta? El Camp d'Esports no és municipal? no si podrien fer concerts i omplir-lo? No ens queixem que no vingui la selecció catalana, quan en part és pel camp petit?


diuen q no ve la sel. catalonia pk es un cmp petit. a montjuic tp van pk un camp petit......
q vols fer una ampliacio de 70000 seients?
x fer concerts, pode fa temps q no vens a lleida, xo hi ha molts pavellons i tb tenim els camps elisis.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users