Jump to content


Photo
- - - - -

Socis (24/01/05)


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1 BalaFiero

BalaFiero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,062 posts
  • 1 topics

Posted 24 January 2005 - 08:07 PM

Avui dia 24 de Gener de 2005 som 3.763 socis.

Avui aquesta tarde he anat a retirar el carnet per a la segona volta i m'han donat aquest numero. És un numero força baix, a veure si la gent s'anima i arribem als 4.000.

#2 iglik

iglik

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 116 posts
  • 0 topics

Posted 24 January 2005 - 08:46 PM

una cosa k ta costat mes barat el carnet ara k sols falta la segona volta k a principi de temporada o es el mateix preu

si algu mu pot dir lo mes rapid posible millor gracies gent!

#3 BalaFiero

BalaFiero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,062 posts
  • 1 topics

Posted 24 January 2005 - 08:50 PM

El jove val 41, al principi 71 crec. Molt barats. Jo no me l'he fet fins ara pk abans nomes anava a base d'entrades i no podia anar a tots els partits. Ara a amortitzar el carnet :P

#4 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6,132 posts
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Posted 24 January 2005 - 09:01 PM

Valen una mica mes de la meitat que a principi de temporada.
Ja esta be pq s'engresqui mes gent, a vere si arribem als 4000.
Almenys com ja som 3700 i pico podem redondejar a l'alça i dir que som 4000 :lol:

#5 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1,770 posts
  • 16 topics

Posted 24 January 2005 - 09:03 PM

Si el número es manté d'una temporada a una altra hi podrien haver socis amb carnet l'any passat i que no haguessin renovat, llavors serien menys socis, desconec com va.

#6 Piparata

Piparata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,423 posts
  • 0 topics

Posted 24 January 2005 - 09:30 PM

BOna Dada! Els preus son una miketeta més cars! Però val la pena!

#7 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 1 topics

Posted 24 January 2005 - 09:35 PM

Balafiero tanto entrar al foro y tanto que dices ser del lleida y te has sacado el carnet hoy? muy triste. los que amamos al lleida lo tenemos desde principio de temporada como tiene que ser, los chaqueteros como tu se lo sacan a mediados o ni eso. FUERO LOS CHAQUETEROS DEL CAMP D'ESPORTS, SOCIOS FIELES AMUERTE

#8 BalaFiero

BalaFiero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,062 posts
  • 0 topics

Posted 24 January 2005 - 09:45 PM

Oye NIÑATO, ya he dicho porque no me he sacado el carnet hasta hoy, si me lo hubiera sacado a principio de temporada hubiera derrochado bastante dinero, y yo por desgracia no puedo derrochar tanto dinero como lo podrias derrochar tu. Yo almenos he hecho un esfuerzo y me lo saco a mitad de temporada porque sé que podre ir a la mayoria de partidos y lo podrè usar más, a pesar de tener algun compromiso importante que tengo que dejar por venir a ver los partidos.

Además tanto que os quejais que hay pocos aficionados en el Lleida y los que hacen un esfuerzo económico que se abonan nuevos los tratais asi. Ah, ami no me discutas lo que pueda sentir yo por los colores del Lleida, que seguro que yo sufro, chillo y animo al equipo más que tu MALDITO COBARDE SIN REGISTRARTE. Si tu fueras fiel al equipo y al club ya te habrias registrado solo entrar en la web, pero solo puedes hablar bajo el anonimato. Dios con lo alegre que estaba hoy y me viene un pardillo de estos a discutirme ami lo que siento por este equipo.

#9 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Posted 24 January 2005 - 10:02 PM

:lol:

#10 iglik

iglik

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 116 posts
  • 0 topics

Posted 24 January 2005 - 10:32 PM

balafiero jo estik am tu, jo e anat a tots els partits k e pogut i no crec k per el sol fet de no tenir el carnet de soci no tenim k ser menys forofos del lleida si no al contrari pk pagavam tots els partits i ara k me va millor anar al camp pos me treure el carnet dma mateix vaig a buscar-lo

#11 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7,794 posts
  • 0 topics

Posted 25 January 2005 - 01:22 AM

Avui dia 24 de Gener de 2005 som 3.763 socis.

Avui aquesta tarde he anat a retirar el carnet per a la segona volta i m'han donat aquest numero. És un numero força baix, a veure si la gent s'anima i arribem als 4.000.



DIMARTS 18_01_04, VAIG FER SOCI A UN NEN FILL D'UN AMIC I ES EL Nº 3762 :D :D :D :D, ES A DIR QUE EN UNA SETMANA DOS SOCIS NOUS!!!!!

#12 Angel24

Angel24

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 330 posts
  • 0 topics

Posted 25 January 2005 - 09:15 AM

El que pase es que molta gent no som nens de papa que ens paguen els carnets.... treballem per quatre duros i cobrem lo just pels gastos, i deixa'm dir.te convidat pero per molt que estimi el lleida (i l'estimo 10000 vegades mes que tu!!!), hi ha gent que no se pot fer soci!!!!!
Per sort no es el meu cas, jo aquest any soc soci, igual que els ultims anys, pero sempre m'ha costat de soltar la pasta pq no soc un ricachon i els diners no me sobrem, es mes, cada mes me falten!!!!!!

I Convidat, registrat o ves a cagar!

#13 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,372 posts
  • 4 topics

Posted 25 January 2005 - 10:10 AM

balafiero a akest poca vergonya ni cas!!!

com diu angel: VES A CAGAR CONVIDAT!!!

#14 ismamurcia

ismamurcia

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 289 posts
  • 0 topics

Posted 25 January 2005 - 10:30 AM

haya paz

#15 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,306 posts
  • 0 topics

Posted 25 January 2005 - 10:23 PM

trankil balafiero q ia gent incomprensible. si no has pogut ferte soci fins ara es igual, lo important es que ja u siguis.
no tenir el carnet no vol dir estimar el lleida, aixo es porta al cor!!!!

#16 iglik

iglik

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 116 posts
  • 0 topics

Posted 26 January 2005 - 07:33 PM

Dma un soci mes!!!!!!!

#17 ofermarss

ofermarss

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 816 posts
  • 4 topics

Posted 27 January 2005 - 02:42 PM

DIMARTS 18_01_04, VAIG FER SOCI A UN NEN FILL D'UN AMIC I ES EL Nº 3762 :D :D :D :D, ES A DIR QUE EN UNA SETMANA DOS SOCIS NOUS!!!!!


feste soci tu abans, o si no ensenya'm el carnet! que et fa vergonya dir que ets soci del lleida?????????????

#18 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7,794 posts
  • 2 topics

Posted 28 January 2005 - 12:16 AM


DIMARTS 18_01_04, VAIG FER SOCI A UN NEN FILL D'UN AMIC I ES EL Nº 3762 :D :D :D :D, ES A DIR QUE EN UNA SETMANA DOS SOCIS NOUS!!!!!


feste soci tu abans, o si no ensenya'm el carnet! que et fa vergonya dir que ets soci del lleida?????????????


NO TEL TINC QUE ENSEÑAR PER RES EL MEU CARNET SI EN VOLS VEURE UN TEL FAS, I SI NO POTS TAGRAIREM QUE VAGIS A VEURE UN PARTIT DEL LLEIDA AL CAMP D'ESPORTS. GRACIES.
( ENCARA NO HI HAS NAT CAP PARTIT AQUEST ANY??? QUE TRIST!!!!)

#19 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6,132 posts
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Posted 28 January 2005 - 01:35 PM

Ui que guai, una lluita per a veure qui es mes del Lleida :roll:

Ja som pocs pero si ens posem a veure qui es un "lleidatà de veritat" al final al camp quedaran nomes 50 persones :wink:

#20 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,191 posts

Posted 28 January 2005 - 07:28 PM

Gran iniciativa aquesta dels avonaments per a la segona volta.
A veure quin número em toca a mi. La setmana que ve per fi podre dir que sóc soci!!!!!!!!




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users