Ir al contenido


Foto
- - - - -

paradeta


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
10 respuestas en este tema

#1 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 19 enero 2005 - 03:14

Us vareu fixar en la paradeta de bufandes, gorros i banderes que hi havia a la porta. Feia temps que no la veia i ahir amb la gent amunt i avall tota ben guarnida amb els nostres colors va ser una molt bonica imatge.
Suposo que la botiga Tot Blau no deu resultar rentable al club i ja la deuen donar per perduda. Fa temps llegia aqui sobre la botiga, algú en sap res més?

#2 Leki

Leki

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 379 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 enero 2005 - 03:34

lo k me vai keda sorpres es de veure bufandes de la penya els xuts! de vegades vec gen am labric dakesta penya, pk va desapareixer?? ere tipica del camp d esports!! aveure si torne a resurgir i la gen fa penyes!! i omplim el gol nord de penyes

#3 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 19 enero 2005 - 04:47

lo k me vai keda sorpres es de veure bufandes de la penya els xuts! de vegades vec gen am labric dakesta penya, pk va desapareixer?? ere tipica del camp d esports!! aveure si torne a resurgir i la gen fa penyes!! i omplim el gol nord de penyes


la penya els xuts pos simplement va desaparèixer quan el Lleida va tornar a segona, eren tribuneros que es ficaven al Gol Nord pq així s'estalviaven la guita del carne de tribuna. A començaments de temporada quan el Lleida anave tant bé deien qu ehi tornarien pero com que els resultats no son els que ells esperaven (opcions x pujar a 1ª) o estan lluny encara no crec que els veiem per allí.

#4 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.005 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 enero 2005 - 04:52

jo a casa tink un casette dels xuts am cançons i la bufanda tmabe la tink

#5 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 19 enero 2005 - 06:14

jo a casa tink un casette dels xuts am cançons i la bufanda tmabe la tink


la acsstte jujur no te anys! xo mole!

#6 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.005 mensajes
  • 9 topics

Escrito 19 enero 2005 - 06:17

ja es mol vella xo sta wapa

#7 David_Hospi

David_Hospi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.280 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 enero 2005 - 06:30

ostia eso sta muy bien, k empieze alguien a vender complementos y cosillas de nuestro ekipo, antes y despues del partido. De este tema ya hablamos hace unos dias, no? de k se podia poner el club a vender ya complementos del ekipo eeeehhhh!!!!!!!! :wink:

#8 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 2 topics

Escrito 19 enero 2005 - 06:40

Tinc entés que van desapareixer pq ningú volia fotre un duro, no se si serà veritat. Respecte a lo de la paradeta em va semblar bé, jo li vaig comprar una bufanda a la meva germana que feia temps que me la demanava i jo no sabia d'on treure-la. Tb em va sorpendre el que comenteu de que hi havia bufandes dels Xuts.

#9 David_Hospi

David_Hospi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.280 mensajes
  • 2 topics

Escrito 19 enero 2005 - 06:46

yo si hubiese ido, seguro k habia comprado algo. La bufanda kae segurisimo!!!!!!! :lol:

#10 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes

Escrito 19 enero 2005 - 07:03

Crec que deurien vendre bastant, jo també en vaig comprar una i amb mi hi havia tres o cuatre persones més comprant. Ja esta be!

#11 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes

Escrito 19 enero 2005 - 07:03

Crec que deurien vendre bastant, jo també en vaig comprar una i amb mi hi havia tres o cuatre persones més comprant. Ja esta be!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos